Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-457060

Den enkelte får gjøre som en vil.

Men lurer du folk? Da kommer jeg etter...

Så til de av lyoness medlemmene som følger?

Betal selv.

Lenke til kommentar

I juni nå SNART er det prosjekt X og bonus til alle på level 7 og oppover.Skal du hoppe av haster det virkelig. Lotteritilsynet er en ting du burde bekymre deg over men tett på er prosjekt X for nå vil presidenter løse deg ut for beholde sin level og få bonus! Etter juni sitter nok pengene langt inne ang refusjon.

For ordens skyld kjøper presidenter din ID og tar over dine skyer og ESP osv . Nå føre prosjekt X veldig greit.Etter prosjekt X håpløst.

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Denne skjønte jeg ikke.

Ligger klart som dagen at etter prosjekt X som alle på level 7 og oppover gleder seg til ang bonus så er de klart på hogget beholde sine level for få denne bonus. Etter juni haster det ikke like mye med den refusjonen og de tåler godt krangle en stund føre de evt gir etter ..Kanske kommer lotteritilsynet i mellomtiden og stenger Norge og løpet er kjørt ang komme seg ut. Da er alt tapt.
Lenke til kommentar

Er man på level 7 som eksempel i desember må man jobbe for beholde denne i juni ! klarer de beholde level har de den i nye 6 måneder ! Da med prosjekt X i juni ligger det klsrt som sola de nå er villig til betale refusjon og beholde posisjoner. Fra juni har de nye 6 måneder på jobbe med beholde level og de kan godt krangle og ta seg god tid med refusjon på de som vil ut. VIL du ut så hjelper MIVEN deg med det praktiske for det er litt av en jobb og en del riktige steg som må tas

Lenke til kommentar

Dette selskap er ikke for pyser heller folk som ikke kynisk kun tenker på seg selv. Du kan godt klatre i level som faen fra 1 og opp til 7 i løpet av et år og det har skjedd men så hvis ditt team ikke verver nye og selger skyer og det liksom stopper opp vil du etter 6 måneder falle et level. Duesund hadde noen ord på dette på free egel! opp som en hjort ned som en lort

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Det jeg har hørt fra en høyt der oppe : Bonus i prosjekt X er aksjer. Ikke penger man kan ta ut nå f.eks. Man må sitte med aksjene så og så lenge før de kan selges.

 

Lyoness skal børsnoteres i juni?

 

Noen som vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar

Det jeg har hørt fra en høyt der oppe : Bonus i prosjekt X er aksjer. Ikke penger man kan ta ut nå f.eks. Man må sitte med aksjene så og så lenge før de kan selges.

 

Lyoness skal børsnoteres i juni?

 

Noen som vet noe mer om dette?

De får nok noe penger også ut og noe i nye enheter ! ang børs har vist hubert sagt det aldri skal skje. Dette hørt av en president på et møte i Oslo. Men dette selskap vingler som en radiobil på tivoli og nye regler og nye ting hele tiden så ingenting vil overaske meg mer
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Det jeg har hørt fra en høyt der oppe : Bonus i prosjekt X er aksjer. Ikke penger man kan ta ut nå f.eks. Man må sitte med aksjene så og så lenge før de kan selges.

 

Lyoness skal børsnoteres i juni?

 

Noen som vet noe mer om dette?

Hørte du rett? Isåfall en fantastisk utvikling. ?

Det er helt utrolig hva for drømmer enkelte følger.✌?

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

"Den punkten som leder till störst inkomst är utan tvekan punkt 3"

Erkände han precis att det är ett pyramidspel? :rofl:

 

16IWMEl.png

Nei den er ganske passiv om en bare betaler..

Denne saken er jo helt blåst?

Lenke til kommentar

Kolla här mina herrar, det är såhär dem försöker generera pengarna inför Project X så dem har något att betala ut med.

Jag kan ju lova er att alla hjärntvättade klappmongon sitter och tokrunkar till detta nu och kommer ta lån för att kunna köpa alla dessa andelar. :rofl:

 

DXOEKek.png

 

HÄR HAR NI EN SNABB LITEN UTRÄKNINGEN PÅ HELA KALASET:

 

KSyq6Dz.png

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...