Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør hun som er gal?

Jeg mener synspunktene hennes er gale. Å mene det hun mener (som ble nevnt tidligere) er greit, men det er trist og ekstremt farlig å blande med politikk.

 

"Lord, we ask you to deliver our president from any snare, any setup of the enemy, according to Ephesians 6:12. Any persons [or] entities that are aligned against the president will be exposed and dealt with and overturned by the superior blood of Jesus,"

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trumps strategi er å få de fleste som mulig av kjernegruppen til å stemme og ikke sitte på sofaen jeg tviler på at hun jobber med noen andre enn liketroende

 

Selvsagt ikke, men flere av uttalelsene hennes er jo å regne som helt sinnsyke, også i USA. For eksempel den siste quoten DrAlban3000 postet. Vil vel tro at det er mange vanlige kristne som ser på henne som fullstendig gal.

Lenke til kommentar

Jeg mener synspunktene hennes er gale. Å mene det hun mener (som ble nevnt tidligere) er greit, men det er trist og ekstremt farlig å blande med politikk.

 

"Lord, we ask you to deliver our president from any snare, any setup of the enemy, according to Ephesians 6:12. Any persons [or] entities that are aligned against the president will be exposed and dealt with and overturned by the superior blood of Jesus,"

Det kan tolkes mange forskjellige veier, noen gale, noen ikke så gale
Lenke til kommentar

Selvsagt ikke, men flere av uttalelsene hennes er jo å regne som helt sinnsyke, også i USA. For eksempel den siste quoten DrAlban3000 postet. Vil vel tro at det er mange vanlige kristne som ser på henne som fullstendig gal.

Hvis hun snakker bare til liketroende som jeg tror hun skal gjøre så e det lite å frykte. Jeg tror ikke hun taler til hele landet, hun reiser til evangelical kirker rundt landet og preker til menighetene som er glad i henne, ikke til andre kirker
Lenke til kommentar

Hvis hun snakker bare til liketroende som jeg tror hun skal gjøre så e det lite å frykte. Jeg tror ikke hun taler til hele landet, hun reiser til evangelical kirker rundt landet og preker til menighetene som er glad i henne, ikke til andre kirker

 

Nå har hun vel figurert på tv også. Fra et kommunikasjonståsted er det heller ikke bare hva hun sier i spesifikke settinger som er gjeldende for oppfattelsen, men helheten i hva hennes nærvær i det hvite hus kommuniserer utad. 

Lenke til kommentar

Nå har hun vel figurert på tv også. Fra et kommunikasjonståsted er det heller ikke bare hva hun sier i spesifikke settinger som er gjeldende for oppfattelsen, men helheten i hva hennes nærvær i det hvite hus kommuniserer utad.

Det er hva Trumps kjernegruppen mener om henne som teller mest, ikke andre som ikke støtter Trump
Lenke til kommentar

Han trenger ikke ansette noen. Separasjon av kirke og stat er et styrende prinsipp i USA. Eller, det var det helt til republikanerne glemte det.

Hennes jobb er ikke religiøse, hun skal høre på liketroende og støtte deres politiske interesser

 

Obama ansatt prekenen Joshua Dubois. Han tror på pentecostalism (speaking in tongues, faith healing Osborne)

Lenke til kommentar

Gjorde Obama det? Det endrer selvfølgelig alt..

Selvfølgelig ikke

 

Stillingen og komiteen har eksistert siden Bush II. Du kan godt kritisere komiteen men det er ikke noe som Barr tullingen Trump har gjort selv om han har valgt en ekstrem tåpelig leder

 

På andre hånd så har evangelicals også retten til å bli hørt sammen med jøder og muslimer. De burde ikke ignores bare fordi de er religiøse og det er fornuftig å ansette religiøse folk tilby høre på dem

Lenke til kommentar

Selvfølgelig ikke

 

Stillingen og komiteen har eksistert siden Bush II. Du kan godt kritisere komiteen men det er ikke noe som Barr tullingen Trump har gjort selv om han har valgt en ekstrem tåpelig leder

 

På andre hånd så har evangelicals også retten til å bli hørt sammen med jøder og muslimer. De burde ikke ignores bare fordi de er religiøse og det er fornuftig å ansette religiøse folk tilby høre på dem

Jeg har ikke nevnt Trump i denne sammenhengen. Jeg har kritisert ansettelsen av en ustabil person.

 

Hvorfor hun er ansatt, om det er for å sanke stemmer eller å flørte med likesinnede svake grupper, det er ikke så viktig. Det er farlig! Religion og politikk er kjempefarlig.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke nevnt Trump i denne sammenhengen. Jeg har kritisert ansettelsen av en ustabil person.

 

Hvorfor hun er ansatt, om det er for å sanke stemmer eller å flørte med likesinnede svake grupper, det er ikke så viktig. Det er farlig! Religion og politikk er kjempefarlig.

Med 33.000 religiøse sekter i USA blir det umulig å helt blande religion og politikk slik du frykter. Alle presidenter har vært religiøse og dermed blander religion og poltikk fordi det påvirker hva de mener og gjør men det blir ikke mer enn det uten å skape stor motstand.
Lenke til kommentar

Trump er dømt til å betale 2 millioner dollar i erstatning, til veldedige formål, for misbruket av veldedigheten sin Trump Foundation, som etter dommen skal avvikles, etter at det i fjor ble tvunget til å stanse innsamlingn på grunn av misbruk.

Trump brukte pengene samlet inn til å betale gjelden bedriftene hans samlet opp og som personlig lommebok for ham og hans barn.

Dette hindrer ham åpenbart ikke fra å motta personlig donasjoner fra republikanere og russere fra andre kilder.

https://www.washingtonpost.com/politics/trump-ordered-to-pay-2-million-to-charities-over-misuse-of-foundation-court-documents-say/2019/11/07/b8f804e2-018e-11ea-9518-1e76abc088b6_story.html

 

Det mest oppsiktsvekkende med saken er at Trump har erkjent skyld, i stedet for å benekte all skyld, true eller bestikke aktor eller jury, og/eller anke dommen.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...