Gå til innhold

NetOnNet åpner fysiske butikker i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja håpet selv det, men hadde styrt unna netonnet og piximania av den grunn.

 

komplett gir 45 dager åpenkjøp.

 

 

 

Som vanligt bara piss och svada från din sida. Det är svårt att läsa ser jag.

 

Angrefrist & Åpent kjøp

Om du ønsker å angre kjøpet ditt kan du bruke produktet i inntil 30 dager før det må returneres.

Lenke til kommentar

"Prisen skal da ikke være høyere i butikken enn den er hvis du skulle bestilt det samme i nettbutikken."

 

Da blir det bra! Har ikke vært skikkelig konkurranse mellom de store kjedene på lenge så dette kan forhåpentligvis presse ned prisen på en god del godsaker passe bra, tenker rundt 5-10% hvis vi er heldige.

 

Edit; Får bare håpe de lar vær å åpne en butikk i nærheten av meg med PC-deler i hyllene, impulskjøp skjer lettere i en fysisk butikk :D

 

Var innom i dag, og jeg kan bekrefte at prisene er like billige som på nettbutikken. Asus Dual Band nettverkskort til stasjonær PC, 400 kroner. Nytt 1060 skjerkkort, 2600 kroner. Endelig en fysisk butikk som selger mer enn bare kaffetraktere, TV-er og vaskemaskiner. Hvis jeg skulle trenge en ny SSD, så har jeg en på dagen, uten at det koster skjorta!

Lenke til kommentar

 

Hvorfor skjer alt i Sandnes?

Er vel egentlig Stavanger, butikken ligger i Sandnes delen av Forus. Ligger veldig mye butikker der av den typen.

 

De burde plassere seg i umiddelbar nærhet til konkurrenter. Inn på elkjøp og tafse på demo-enheter, for så å gå på netonnet og kjøpe det :)

Er ikke så mange hundre meter ifra Lefdal om du ser på Google Maps. Et stykke fra Elkjøp da, men om du har bil så er det ikke langt.

 

En liten oppklaring bare. Dette er på Lura i Sandnes, og ikke på Forus i Stavanger. Forus finnes ikke i Sandnes. Ikea ligger og forøvrig på Lura, enn så lenge. Men flere og flere butikker velger å benytte seg av navnet Forus, siden de syntes det navnet er finere. Det skjer vel stadig over hele landet. 

 

Men det er flott at butikken har kommet hit. Har noen besøkt butikken og sett hvordan utvalget er? Håper ikke butikken bare er fylt opp med småting og tilbehør.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor skjer alt i Sandnes?

Er vel egentlig Stavanger, butikken ligger i Sandnes delen av Forus. Ligger veldig mye butikker der av den typen.

 

De burde plassere seg i umiddelbar nærhet til konkurrenter. Inn på elkjøp og tafse på demo-enheter, for så å gå på netonnet og kjøpe det :)

Er ikke så mange hundre meter ifra Lefdal om du ser på Google Maps. Et stykke fra Elkjøp da, men om du har bil så er det ikke langt.

 

En liten oppklaring bare. Dette er på Lura i Sandnes, og ikke på Forus i Stavanger. Forus finnes ikke i Sandnes. Ikea ligger og forøvrig på Lura, enn så lenge. Men flere og flere butikker velger å benytte seg av navnet Forus, siden de syntes det navnet er finere. Det skjer vel stadig over hele landet. 

 

Men det er flott at butikken har kommet hit. Har noen besøkt butikken og sett hvordan utvalget er? Håper ikke butikken bare er fylt opp med småting og tilbehør.

 

Var en tur innom i går. Liten og kompakt butikk, småtrangt å gå der (pga mye folk der i går), men utvalget virker greit, At man faktisk kan gå i en butikk og kjøpe komponenter (noe begrenset utvalg i forhold til nettbutikken) til online priser er jo kjempebra. For meg så var det helst av nyskjerrighet at jeg var innom, endte kun opp med en 32 gig minnepinne (men som faktisk har ganske ok skrivehastighet i motsetning til Elkjøp sine). Grei butikk hvis jeg hadde bodd i Sandnes/stavanger området, noe jeg ikke gjør. Håper det dukker opp flere filialer rundt omrking i landet.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor skjer alt i Sandnes?

Er vel egentlig Stavanger, butikken ligger i Sandnes delen av Forus. Ligger veldig mye butikker der av den typen.

 

De burde plassere seg i umiddelbar nærhet til konkurrenter. Inn på elkjøp og tafse på demo-enheter, for så å gå på netonnet og kjøpe det :)

Er ikke så mange hundre meter ifra Lefdal om du ser på Google Maps. Et stykke fra Elkjøp da, men om du har bil så er det ikke langt.

 

En liten oppklaring bare. Dette er på Lura i Sandnes, og ikke på Forus i Stavanger. Forus finnes ikke i Sandnes. Ikea ligger og forøvrig på Lura, enn så lenge. Men flere og flere butikker velger å benytte seg av navnet Forus, siden de syntes det navnet er finere. Det skjer vel stadig over hele landet. 

 

Men det er flott at butikken har kommet hit. Har noen besøkt butikken og sett hvordan utvalget er? Håper ikke butikken bare er fylt opp med småting og tilbehør.

 

Forus ligger i Sandnes, Sola og Stavanger.

Lenke til kommentar

Fra Stavanger heter alle avkjørsler fra motorveien Forus, togstasjonen som er nærmest heter Forus, og som du sier så heter alle butikkene Forus, selv om noen av dem faktisk ikke helt ligger på Forus. Og deler av Forus er jo som sagt også i Sandnes :)

 

Poenget mitt er at de essensielt bygger butikken i Stavanger, ikke Sandnes, men det er ikke så mye plass i Stavanger som det er i Sandnes. Mye lettere å få greie tomtepriser og slik til butikk i Forus området.

 

Fra nettsiden deres:

Lagershop Stavanger Kvadrat

De sier altså at dette er deres butikk i Stavanger, selv om den da ligge i Sandnes. Blir jo samme som Stavanger lufthavn Sola, og Oslo lufthavn Gardemoen.

Lenke til kommentar

Jeg var en tur innom i går for å se på en forsterker og noen høyttalere som de og Siba selger. Siba var mye billigere, så jeg bestiller heller på nettet fra dem. Det skal nevnes at Siba hadde en butikk på Kvadrat som ble lagt ned rundt samme tid som NetOnNet åpnet. Utenom det gode utvalget i datakomponenter var dette egentlig en nedtur.

Lenke til kommentar

Forus ligger i Sandnes, Sola og Stavanger.

http://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/hvor-er-egentlig-forus-1.620254

 

Det er mange som ikke vet hvor Forus egentlig er ja. Sandnes inngår i Forus næringspark, men grensen til Forus går ved kommunegrensen.

Men det finnes delte meninger her, som i alt annet :-)

 

Spørsmålet er og om hvor lenge butikken vil klare seg med nettpriser på et senter med ganske høy leie. De selger vel mest varer med best fortjeneste?

Lenke til kommentar

Jeg kveles når jeg besøker kvadrat. Spesiellt på lørdager og høytider så er det så trangt i den trange forbindelseskorridoren at selv folk uten klaus kan få klaus.

 

Luften der er så stillestående at man kunne tro de ikke har noe aktivt ventilasjonsanlegg. Svette-svett-svette.

Lenke til kommentar

Folk kaller det vel Forus helst av praktiske grunner. Et området med kontorer og butikker altså. Derfor Forus næringspark eksisterer.  Så det å kalle et området med like typer bygninger og selskaper et navn er praktisk. Jeg tror ikke folk er veldig opptatt av hvor kommunegrensen går, og hvilken butikk som blir Lura og hvilken som er på Forus er ikke det viktigste. Samtidig tror jeg de fleste er klar over at det området de kaller Forus ikke er et området utelukkende i Stavanger.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...