Gå til innhold

Tour de france 2017


hfthomas

Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke like sikkert at Froome vinner i år mener jeg. Men, det er fortsatt han som skal forsvare fjorårets.

 

Er mange spennende momenter i år!

 

Dette blir spektakulært (som om noe tour de france ikke har vært det)

Jeg har troa på Richie Porte og Jakob Fuglsang i år
Lenke til kommentar

Jeg liker TV2 sine TDF-sendinger. Det de har gjort for sykkelsporten i Norge er fantastisk. Men jeg skulle ønske de klarte å roe forventningene til de norske syklistene. Dette er en perfekt avslutning for "Edvald". Javel? 10% av feltet er bedre enn han i de avslutningene. Kommenter heller løpet. Slik de gjør i klatreetappene hvor det ikke er noen sjanse for nordmennene. Det er ofte da de gjør best jobb.

 

For all del. Jeg håper og nordmenn vinner. Men når det er en bonus at det skjer går det an å ta det som en gledelig bonus heller enn å house det opp i dagesvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker TV2 sine TDF-sendinger. Det de har gjort for sykkelsporten i Norge er fantastisk. Men jeg skulle ønske de klarte å roe forventningene til de norske syklistene. Dette er en perfekt avslutning for "Edvald". Javel? 10% av feltet er bedre enn han i de avslutningene. Kommenter heller løpet. Slik de gjør i klatreetappene hvor det ikke er noen sjanse for nordmennene. Det er ofte da de gjør best jobb.

 

For all del. Jeg håper og nordmenn vinner. Men når det er en bonus at det skjer går det an å ta det som en gledelig bonus heller enn å house det opp i dagesvis.

 

 

De hadde han ikke som storfavoritt, men de hadde han med fordi vi ser på det litt med norske øyne. Og han hang jo veldig godt med bortsett fra i spurten. Når du er på fjerdeplass med 200m igjen vil jeg si det er innafor at han var en av outsiderne for gårsdagens etappe.

 

Han kom ikke langt bak Gilbert som var blandt en av de store favorittene.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Kjedelig med Sagan ute av TDF, men jeg skjønner hvorfor de gjør det, Håper bare han fikk mulighet å forsvare seg overfor juryen.

Sist men ikke minst, nå må juryen framover være like streng mot alle som gjør noe lignende.

 

Kampen om den grønne trøye er nå mer åpen, så det kan bli artig

Lenke til kommentar

Jeg liker TV2 sine TDF-sendinger. Det de har gjort for sykkelsporten i Norge er fantastisk. Men jeg skulle ønske de klarte å roe forventningene til de norske syklistene. Dette er en perfekt avslutning for "Edvald". Javel? 10% av feltet er bedre enn han i de avslutningene. Kommenter heller løpet. Slik de gjør i klatreetappene hvor det ikke er noen sjanse for nordmennene. Det er ofte da de gjør best jobb.

 

For all del. Jeg håper og nordmenn vinner. Men når det er en bonus at det skjer går det an å ta det som en gledelig bonus heller enn å house det opp i dagesvis.

 

 

Kunne ikke være mer enig! Er virkelig enerverende når man leser overskrifter som " Kristoff var bare millimeter unna én seier", EBH kjempet om seieren"... Sannheten er at det fins EN DEL bedre sprintere og syklister enn de nevnte,.... 

 

 

 

 

Helt forkastelig av juryen å kaste Sagan ut av Tdf.. Nedgradering og kraftig straff på poengtrøya hadde vært akseptabelt, men å kaste verdensmesteren ut?? Nå  blir  det ikke helt legitimt at kittel eller demare stikker av med den grønne trøya akkurat som når nibali vant tdf etter at favorittene var ute...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...