Gå til innhold

Tour de france 2017


hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

Noen innlegg måtte fjernes fra tråden. Husk at innlegg på forumet skal holdes i en høflig tone og fokusere på sak.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres videre i tråden, reaksjoner på moderering kan sendes til meg via Personlig Melding 

 

Lenke til kommentar

PROFIL.png

PROFILCOLSCOTES_1.png

 

Dette blir en veldig spennende dag. Men, kommer sammenlagtkanonene til å prøve i en førstekategori stigning på slutten med 1,2 mil igjen til mål fra toppen? Jeg trur det blir relativt samlet blandt disse, da dette ikke er en hard stigning. I morgen kommer det en større prøvelse. Froome er allikevel alltid ivrig på å ta sekunder, så hvem vet hva han kan finne på om han har formen.

Bruddet får vel lov til å gå inn i dag, da taktikken til Porte på etappen til La Planche ikke gikk helt som etter planen.

 

 

Når det gjelder Kittel vs. Eddy, så synes jeg det var meget synd at ikke Edvald tok den i går. Nå har Kittel blitt obs på at Eddy er en farlig mann, og han kommer til å være enda mer "på" i neste spurt. Nå har jeg hørt rykter om at Edvald og Renshaw kanskje skal bytte på litt også.

Lenke til kommentar

 

 

 

Kunne ikke være mer enig!

Helt enig her også. Nesten flaut å se intervjuene på TV2, både med de tre norske syklistene og andre.

Jeg synes det til tider blir pinlig å være norsk når Tv2 intervjuer, hvordan reporteren er på desperat jakt etter noen som kan skryte av de norske. Spesielt ille var det igår etter nestenseieren til Eddy.

Jeg tipper mange av aktørene i sykkelsirkuset er dritlei norske medier!

Endret av Roger_Moore
Lenke til kommentar

Kristoff er ute av det ja. Han bør jo bli hjelperytter i VM sånn som han holder på nå.

 

 

 

Bra dag for franskmennene! Så glade vi blir når en nordmann vinner, så kan jeg forestille meg gleden til en sykkelglad franskmann  :new_woot:

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

PROFIL.png

PROFILCOLSCOTES_1.png

 

PROFILCOLSCOTES_2.png

 

 

 

Siste dagen før hviledagen. Dette blir en sinnsyk etappe. 

Jeg er spent på hvem som har best form, og om noen kommer til å få avstand i siste utforbakken. Utfor har Porte noe å bevise. Aru kan bli mannen å se etter på siste stigningen. De 10 beste er innenfor 1.01. Skal vi få en tilspisning av kampen, eller blir det en større utskillelse? Jeg håper det første, og frykter det siste.

 

Bytte av gul trøye i dag skjer bare om noen av de andre sammenlagtfavorittene får sekunder på Froome.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...