Gå til innhold

[Løst] Handlingsreferat av "Sønnen" og "Politi" Jo nesbø


007JamesBond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan vell ikke si noe før man vet grunnen.

Grunnen til at jeg spørr er som så. Vi fikk en skriveoppgave på skolen om å velge en av disse bøkene, og enten høre lydbok eller lese en av bøkene. Siden jeg ikke er glad i å lese, tok jeg den lettvinne løsningen.

Problemet nå er at jeg ikke får spilt av lydboka på pc'n og jeg har alt for dårlig tid til å få tak i boka og lese den.

Derfor håpte jeg at noen kunne hjelpe og ikke bare kommentere at de har lest den og at jeg burde lese den selv.

Lenke til kommentar

Man kan vell ikke si noe før man vet grunnen.

Grunnen til at jeg spørr er som så. Vi fikk en skriveoppgave på skolen om å velge en av disse bøkene, og enten høre lydbok eller lese en av bøkene. Siden jeg ikke er glad i å lese, tok jeg den lettvinne løsningen.

Problemet nå er at jeg ikke får spilt av lydboka på pc'n og jeg har alt for dårlig tid til å få tak i boka og lese den.

Derfor håpte jeg at noen kunne hjelpe og ikke bare kommentere at de har lest den og at jeg burde lese den selv.

 

Og jeg som nesten var ferdig med å skrive en oppsumering av handlingen som jeg tenkte å poste her. Slettet det gitt.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Kan jeg noe for at det tekniske svikter?

Ikke prat om ting du ikke har greie på.

 

Hvis dere hadde lov til å velge enten lydbok eller å lese vanlig bok, og du har problemer med å få spilt av lydboka, så vil jeg vel tro at læreren din kan være behjelpelig med å fikse dette, sånn at du kan få hørt lydboka? Regner også med at læreren din er mye mer happy med at du er ærlig om de tekniske problemene enn at du skal jukse ved å levere et ferdigskrevet handlingsreferat. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nøyaktig hva er det som svikter med det tekniske?

Som sagt, bøkene selges relativt billig i norske ebokforhandlere. Disse sender som regel bøkene som ukrypterte epub-filer. Disse kan åpnes i ganske mange eboklesere du finner på nettet (calibre, for eksempel).

Må du ha TtS? Og servicen du bruker funker ikke? Da kan skolen hjelpe deg med en person som leser høyt for deg, eller finne en annen TtS-tilbyder.

Må du ha lydbok? Jeg ser at begge bøkene kommer som CD og MP3. Finnes det en mobiltelefon fra det siste tiåret som ikke kan spille av MP3? Til og med min bestemors gamlismobil med ekstra store knapper kan spille av MP3.

 

Eller, så kan du kjøpe/låne bøkene i det nye, magiske formatet som kalles papir.

 

Faktum er at ingen her gidder å hjelpe deg med å jukse med leksene dine.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Om du bare skal være frekk, så hold kjeft.

Jeg er ganske sikkert en mye bedre elev enn dere begge var under deres skolegang i videregående.

Jeg ligger på 4,9 i snitt, så en dårlig elev er jeg neppe. Jeg gjør alltid leksene mine.

hahaha, hva skal du bli når du blir stor da?

Endret av guest_anon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...