Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mala skrev (19 minutter siden):

Switch spill tror jeg funker ganske greit. Alt dette emulatore styret er det verre med.....

Ikke bare det. Men jeg tror mange ikke har tatt inn over seg hvor dårlig Goldeneye har eldest. Så når dette ikke er en remake, men ren emulator så tror jeg dessverre mange blir skuffa.

Lenke til kommentar

Goldeneye er også annonsert til Xbox/Gamepass og den versjonen tror jeg nok blir bedre (trolig basert på den kasserte 360 remasteren). Annonsert med 4k og forbedret framerate. Redd Switch-versjonen ikke er så mye mer enn en simpel N64-port med online.

Pikmin 4 vet jeg er stort for mange Nintendo-fans, men ikke helt min greie.

Ennå ikke helt solgt på Zelda. Det ser fryktelig likt ut BoTW. Forventer noe mer etter seks år, men må få sett mer av det. Kan ikke se for meg jeg orker å spille 80+ timer med vanlige Switch hardwaren, så håper det er noe i ryktene om en Pro-versjon i 2023.

Ellers utrolig mye remasters og konverteringer av gamle spill. De har et enormt antall spill, men lite ambisiøst nytt innhold.

 

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Ja med Nintendo sin elleville dårlige online er nok Xbox veien å gå her. Uansett, så jubler man for at spillet nå tilsynelatende er frigjort det lisens helvete det har vært i veldig, veldig lenge!

GoldenEye har slettes ikke eldest dårlig i grunn. Spiller det selv med jevne mellomrom på N64, og den lekkede 360 utgaven var jo ekstremt spillbart den og! 
 

Det vil kanskje se litt stusselig ut med en bump i oppløsning, men med minst 60 stødige fps…bør dette bli en fest for oss veteraner. 

Lenke til kommentar
Mala skrev (2 minutter siden):

Ja med Nintendo sin elleville dårlige online er nok Xbox veien å gå her. Uansett, så jubler man for at spillet nå tilsynelatende er frigjort det lisens helvete det har vært i veldig, veldig lenge!

GoldenEye har slettes ikke eldest dårlig i grunn. Spiller det selv med jevne mellomrom på N64, og den lekkede 360 utgaven var jo ekstremt spillbart den og! 
 

Det vil kanskje se litt stusselig ut med en bump i oppløsning, men med minst 60 stødige fps…bør dette bli en fest for oss veteraner. 

Ja det tror jeg også. Her er det vel egentlig grunn til å feire noe som var utenkelig for kort tid siden.

Lenke til kommentar

Just a heads up about playing Goldeneye online. 

1) Switch Online N64 app has no matchmaking - you can only play people on your friends list

2) You still see see the screens of the other 3 people you're playing against, just like if you were all playing splitscreen in the same room on a real N64 

3) Online seems to only be in the Switch version, not the Xbox update.
 

Kilde, Facebook gruppe :p

Lenke til kommentar
Mala skrev (52 minutter siden):

1) Switch Online N64 app has no matchmaking - you can only play people on your friends list

2) You still see see the screens of the other 3 people you're playing against, just like if you were all playing splitscreen in the same room on a real N64 

3) Online seems to only be in the Switch version, not the Xbox update.

Hahaha, er det kødd!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...