Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Roedthaarogfregner skrev (20 minutter siden):

Ble Switch Lite-kjøp. 1200 kr på Finn var ikke verst for å kjøpe seg inn i Switch-økosystemet, og Liten imponenerer så langt som håndholdt. Dette er et godt skritt opp kvalitetsmessig fra 3ds. Har kun testet med Mario Oddysey så langt, setter i gang med Fire Emblem Three Houses når jeg er ferdig med Awakening.

Bra kjøp! Synst selv at Lite'n er bedre ergonomisk enn standard (har ikke prøvd OLED). Anbefaler også BotW når du kommer så langt. Ingenting er som å sitte i godstolen/sofaen med Lite'n og det spillet :) 

Lenke til kommentar

Se her ja, joycon nummer 2 begynner å drifte. Dette er fra ett sett med de fargede joycons kjøpt for ett par år siden, og disse er enda mindre brukt i forhold til de standard grå som fulgte konsollen, som i utgangspunktet ikke er mye brukt de heller. 

For noe søppel.

Regner med man får same dritten tilbake om man leverer disse på rep? Noen som har prøvd selv fix vs service ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (1 time siden):

Se her ja, joycon nummer 2 begynner å drifte. Dette er fra ett sett med de fargede joycons kjøpt for ett par år siden, og disse er enda mindre brukt i forhold til de standard grå som fulgte konsollen, som i utgangspunktet ikke er mye brukt de heller. 

For noe søppel.

Regner med man får same dritten tilbake om man leverer disse på rep? Noen som har prøvd selv fix vs service ?

Er den under 5 år? Bruk reklamasjon/garanti. De fleste oppegående servicereparatører skal kjenne til problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (2 timer siden):

Regner med man får same dritten tilbake om man leverer disse på rep?

Ikke alle har problemer med de. Jeg har fortsatt til gode å se drift på mine og de er vel 3,5 år nå og godt brukte. Jeg ville levert de tilbake og fått nye, hvertfall når du har to sett. Ikke bare er det enklere(og du bryter ikke garantien), men jeg syns pokker at Nintendo skal få svi for dette også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu

Skaffet meg nettopp en Switch selv og døgner gjennom Super Smash og Pokemon Sword. Bruker Pro kontrolleren. Joy-Con suger jo kuk xD Litt skummelt å se den lille lagringsplassen konsollen har, men jeg antar spillene er tilpasset slik at man kan ha en del på maskina uten at den blir full(?)

Lenke til kommentar
S. Drakensson skrev (2 timer siden):

Skaffet meg nettopp en Switch selv og døgner gjennom Super Smash og Pokemon Sword. Bruker Pro kontrolleren. Joy-Con suger jo kuk xD Litt skummelt å se den lille lagringsplassen konsollen har, men jeg antar spillene er tilpasset slik at man kan ha en del på maskina uten at den blir full(?)

Pro kontrollen er helt superb! Joycons har bare blitt brukt ett fåtall ganger for å dekke opp i multiplayer. Og selvsagt i portabelt modus, selv om det ikke er mange timene den har sett utforbi docken.  Derfor er det skuffende at begge mine joycon sett opplever drifting.  

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu
Mala skrev (1 time siden):

Pro kontrollen er helt superb! Joycons har bare blitt brukt ett fåtall ganger for å dekke opp i multiplayer. Og selvsagt i portabelt modus, selv om det ikke er mange timene den har sett utforbi docken.  Derfor er det skuffende at begge mine joycon sett opplever drifting.  

Joy-Con kontrollen er nok sikkert tilstrekkelig for barn og små hender.                    For meg så ble det såfall uhyre merkelig xD

Lenke til kommentar

Fin pris :) Jeg sliter veldig med tanken på å bruke så mye penger på en konsoll så langt uti i sin livsyklus dog, ikke at jeg bruker min lanseringsutgave nok til at det er gyldig grunn til oppgradering heller 😛 Men OLED skjerm er ustyrlig digg, og gjør mye for opplevelsen altså.

Endret av Mala
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (31 minutter siden):

Fin pris :) Jeg sliter veldig med tanken på å bruke så mye penger på en konsoll så langt uti i sin livsyklus dog, ikke at jeg bruker min lanseringsutgave nok til at det er gyldig grunn til oppgradering heller 😛 Men OLED skjerm er ustyrlig digg, og gjør mye for opplevelsen altså.

Jepp, kommer nok en Pro utgave snart, men forhåpentligvis er det mye morro frem til en ny versjon kommer. Og siden man fikk den billig får jeg sikkert solgt den med mindre tap enn vanlig når ny utgave kommer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
henrikrox skrev (41 minutter siden):

Jepp, kommer nok en Pro utgave snart, men forhåpentligvis er det mye morro frem til en ny versjon kommer. Og siden man fikk den billig får jeg sikkert solgt den med mindre tap enn vanlig når ny utgave kommer :)

Jeg skal i grunn ikke si så mye når det kommer til å bruke mye penger på eldre spillkonsoller i grunn 😛 Kan man forresten kombinere gavekort p DNB-tilbud? Vet du det ? Har ett 1000,- universal presentkort liggende.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...