Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som bestilet Astral Chain fra Gamezone?  Forhåndsbestile det der, men fikk beskjed om at det var ventet på lager forrige fredag, da spillet faktisk kom. Sjekket igjen i dag, og nå er det forventet på lager i morra? WTF? Kansellerte og laster det ned i stedet. Gamezone bruker å være rimelig raske med å levere spill, så dette var jo litt rart.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med Gamezone generelt sett men opplever at datoen de har nye spill på lager kan være flere dager etter release, noe som passer dårlig om man er typen som vil ha nye spill tidligst mulig. Jeg vet ikke hvorfor, da andre butikker som på ingen måte er noe bedre enn Gamezone ikke ser ut til å ha et problem med dette.

Lenke til kommentar

Tror jeg nærmer meg slutten i XC2 (kapittel 9), men har truffet en vegg. Må ha forskjellige blades med electricity og focus for å komme videre...

 

For å sitere en fyr på Reddit: "These skill checks in XC2 are, quite frankly, fucking stupid!"

Tror jeg bare ser resten på YouTube, burde ikke være sånne idiotiske hindringer rundt om kring.
 

Lenke til kommentar

Ja, er veldig tydelig at man ihvertfall ikke bare skal gjøre main quests. Prøvde et par side quests men de er jo mye kjedeligere enn helt ordinære quests i WoW.

 

Syns alle andre blades enn de man får i historien ser så generiske og kjedelige ut så har ikke giddet å gjøre noe med det.

 

Det er "Rare Blades" du må skaffe deg - men det kan kan ta sin tid. Disse har mange kule egenskaper og egne quests. Foruten den fantastiske combaten, dreide spillet for meg, seg mest om disse. Tror jeg skaffet alle - og specet de alle til max.

 

https://xenoblade.fandom.com/wiki/Blade

 

Main Quest husker jeg ingenting av og brydde meg null om.

 

Edit: Alle XC spillene, er for meg spill, man med fordel bør ha konstant lett tilgang til google under spilling, med masse lesing mellom/under øktene - men på ingen måte følge noen walkthrough altså. Setter man seg ned med kontrolleren og bare spiller, vil man kun skrape litt på overflaten og ikke få med seg selve godbitene i spillet.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med Gamezone generelt sett men opplever at datoen de har nye spill på lager kan være flere dager etter release, noe som passer dårlig om man er typen som vil ha nye spill tidligst mulig. Jeg vet ikke hvorfor, da andre butikker som på ingen måte er noe bedre enn Gamezone ikke ser ut til å ha et problem med dette.

 

Forhåndsbestile Yakuza 6 hos dem, og fikk det en hel uke etter release. :p Eneste grunnen til hvorfor jeg ikke har forhåndsbestilt Gears 5 hos dem er fordi de ikke har det? WTF? :p Men er ellers svært fornøyd. De sendte f.eks Spyro forrige fredag, så kunne ha hatt det i går. Aner ikke hvorfor det tar tid, men pytt. Er sjelden jeg "må" ha spill på release, og har fått spill en hel uke for tidlig en gang i blandt.

 

Åja? Jeg synes Bayonetta 2 var god underholdning. Historien er bare tull, men det er noen helt sinnssvake kampsekvenser i det spillet.

 

For meg ble det for mye av det gode. Jeg liker å ha et "vanlig" spill, og finne en svær boss nå og da. Men i Bayonetta 2 føltes det som om jeg gikk fra svær boss til svær boss uten pause. Det gav meg en Star Wars-følelse, for å si det sånn. I de tre første filmene er det bare noen få jedier og to sithfolk, og Palpatine bruker ikke lightsaber. Det gjør at alle føles unike. I prequel-trilogien kryr det jo av jedier og sith over hele fjøla. Dermed ble ingen av dem spesielt unike eller interessante lengre. Kan ikke si den siste trilogien lover bra, men jeg liker at det er så få jedier og sith. Da er vi tilbake til at de er noen få, unike folk man bør passe seg for. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...