Mala Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Om noen ikke får til HDR på Switch 2, eller vil bli enda mer forvirret over hvor vanskelig og klønete implementert det er på Switch 2 😛 1 1
Nimrad Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Mala skrev (1 time siden): Om noen ikke får til HDR på Switch 2, eller vil bli enda mer forvirret over hvor vanskelig og klønete implementert det er på Switch 2 😛 Denne må jeg sjekke. Jeg har ikke switchen med meg nå, men jeg tror jeg opplevde det siste problemet når jeg skulle gjøre dette. 1
fnwilborn Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Dagens! Ny carry case for Switch 2, 399 kr på Clas Ohlson. Plass til 21 fysiske spill, 4x joycons, 2x pro controllers, Switch 2 med joycons attached, dock og lader! 🥳 2 1 1
ole_marius Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni svenka skrev (21 timer siden): Oi, det ble litt rotete dette svaret 😅 Skal se om jeg klarer å få det redigert på en eller anna måte. Nimrad skrev (19 timer siden): Går ikke an å svare på om det er verdt ventetiden. Jeg hadde timesvis med morro før OLED kom ut. Jeg hadde gått glipp av det, men hadde bare gjort andre ting, spilt andre spill. Det går bare ikke an. Sannsynligvis er bedre batteritid og bedre skjerm det eneste du vil få på en ny modell. Om batteritiden i dag ødelegger for deg så er det greit å vente. Men hva forventer du? I aller, aller beste fall får du 50% ekstra. Det betyr at du går fra 2 til 3 timer på de hardeste spillene. Er det veldig viktig? Jeg tror kanskje de vil forbedre mindre kjente problemer. Men de gjorde det ikke sist, så hvem vet. Ja, det trengs. Vil det komme? Neppe. Det vil i så fall ikke bety om spill X kommer til Switch 2 eller ikke, da vil det bety at du kan få bedre grafikk på spill X. Switch 2 Pro vil ikke få eksklusive spill. Blir potensielt doblet. Det er ikke en begrensning, bare et irritasjonsmoment når du må laste ned spillet på nytt. Takk for gode tilbakemeldinger! 1
Nizzen Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni 21 hours ago, fnwilborn said: Dagens! Ny carry case for Switch 2, 399 kr på Clas Ohlson. Plass til 21 fysiske spill, 4x joycons, 2x pro controllers, Switch 2 med joycons attached, dock og lader! 🥳 Konge tips! Kjøpte den selv i dag 😁 1 1
Nimrad Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni fnwilborn skrev (23 timer siden): Plass til 21 fysiske spill Jeg har noe lignende opplegg til den gamle. Hvor enkelt er det å se hvilket spill som ligger inni? 1
fnwilborn Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Nimrad skrev (1 time siden): Jeg har noe lignende opplegg til den gamle. Hvor enkelt er det å se hvilket spill som ligger inni? Kanskje ikke den beste.
Gengar_Geng Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni (endret) fnwilborn skrev (På 17.6.2025 den 18.35): Dagens! Ny carry case for Switch 2, 399 kr på Clas Ohlson. Plass til 21 fysiske spill, 4x joycons, 2x pro controllers, Switch 2 med joycons attached, dock og lader! 🥳 Ble kjøp av en sånn her og. Liker at foamen faktisk dekker komponentene og hele skjermen, i motsetning til offisielle bagger som kun dekker halvparten og er dyrere. Endret 18. juni av Gengar_Geng 1 1
Tailzo Skrevet tirsdag kl 15:09 Skrevet tirsdag kl 15:09 Jeg kjøpte to 8-bitdo kontrollere. De funker på Nintendo Switch 2, etter oppdatering. De er trådløse, men ladet de her. 350 kroner var billigere enn å kjøpe enda flere pro-kontrollere for å spille 4 player med barna. 1 1
Emsal Skrevet tirsdag kl 21:21 Skrevet tirsdag kl 21:21 (endret) 6 hours ago, Tailzo said: Jeg kjøpte to 8-bitdo kontrollere. De funker på Nintendo Switch 2, etter oppdatering. De er trådløse, men ladet de her. 350 kroner var billigere enn å kjøpe enda flere pro-kontrollere for å spille 4 player med barna. De der er ofte på tilbud til 299 på proshop. Finnes vel og en egen versjon for switch. Halleffect joysticks har de også. De har og en adapter man får kjøpt som gir deg mulighet til å koble hvilken som helst kontroll til switch https://www.proshop.no/Spill-Tilbehoer/8BitDo-USB-Wireless-Adapter-2-Brown-Wireless-Nintendo-Switch/3103338 Endret tirsdag kl 21:22 av Emsal 1 1
fnwilborn Skrevet tirsdag kl 21:32 Skrevet tirsdag kl 21:32 Nizzen skrev (2 timer siden): Takk for tips 😁 En glede! Så artig, har du OG GameBoy med også? 1 1
Nizzen Skrevet tirsdag kl 22:39 Skrevet tirsdag kl 22:39 1 hour ago, fnwilborn said: En glede! Så artig, har du OG GameBoy med også? Det er en metallbox som fulgte med Zelda "Links awakening" collectors edition. Bruker den til oppbevaring av mange spill 😁 1
raab Skrevet onsdag kl 09:53 Skrevet onsdag kl 09:53 Tailzo skrev (18 timer siden): Jeg kjøpte to 8-bitdo kontrollere. De funker på Nintendo Switch 2, etter oppdatering. De er trådløse, men ladet de her. 350 kroner var billigere enn å kjøpe enda flere pro-kontrollere for å spille 4 player med barna. Disse har overraskende bra kvalitet opp mot hva man betaler. Et fantastisk bra kjøp. 1 1
Tailzo Skrevet onsdag kl 10:34 Skrevet onsdag kl 10:34 raab skrev (41 minutter siden): Disse har overraskende bra kvalitet opp mot hva man betaler. Et fantastisk bra kjøp. Enig. Og barna mine elsker fargene 🥰 1
PÃ¥inter Skrevet onsdag kl 14:24 Skrevet onsdag kl 14:24 Slett ikke verst, blir gøy å se hva de klarer å skvise ut av Switch 2. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå