0l3M Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni (endret) Power i Kristiansand Sørlandstunet har den på lager Kansellerte min ordre på Elkjøp som var forventet til Fredag 03.06.2025 12:09 POWER.no Klar til å hentes Endret 3. juni av 0l3M 1 1
svenka Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni 0l3M skrev (13 minutter siden): Power i Kristiansand Sørlandstunet har den på lager Kansellerte min ordre på Elkjøp som var forventet til Fredag 03.06.2025 12:09 POWER.no Klar til å hentes Jøss, kan du hente den allerede?? 😳
0l3M Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Just now, svenka said: Jøss, kan du hente den allerede?? 😳 Nei fikk melding rett etter at jeg ikke kan hente før Torsdag. Men de bekreftet at de har på lager og at jeg kan komme og hente på Torsdag 1
Nimrad Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Siste gangen jeg bestiller slike ting fra Komplett hvertfall... 1 1
Magnus Rydningen Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Nimrad skrev (2 timer siden): Tror du kommer til å bli skuffet. Den kommer nok bare til å stige i pris tenker jeg. Hva hjelper egentlig noen få hundrelapper uansett... Jeg sliter faktisk med å forstå hvorfor folk synes den er så dyr. Noen hundrelapper her og noen der blir fort mye til slutt. Med dyr tenker jeg på at Bergsala har lagt seg 1000kr over Nintendo Europe sin veiledende pris i Europa og faktisk enda mer i Sverige. Kan få den til 394 Euro på Amazon Tyskland, det er 4550kr eller 5690kr om du tar med Norsk moms eller 430Euro for pakken med Mario Kart World som blir 6210kr med moms. Om Bergsala faktisk kjører samme pris som Nintendo ut til Norske butikker så kan de jo fort klinke til med et tilbud på 1000kr uten at det gir dem noe større tap, men om Bergsala sitter og tar 1000kr i egen lomme per konsoll så blir det nok ikke mye tilbud. 2
Potetflak er godt. Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Nimrad skrev (26 minutter siden): Siste gangen jeg bestiller slike ting fra Komplett hvertfall... Ja utrolig dårlig av Komplett....skjønner ikke tankegangen,konsollen kan jo ikke brukes for spilling før release uansett. 2
RosaGnom Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni (endret) Finner ingen butikker som har switch 2 inne på release. Sjekket Power, Elkjøp og lignende. Alt er forsinket. Prøver å forhåndsbestille. Til dere som har bestillt via nett, Får dere switch 2 på release? Skal jeg ta sjangsen å bestille på nettet? Eller sjekke butikker på release selv, Hm. Kjedelig å bestille på nettet også kommer den ikke før neste uke alikevel? Endret 3. juni av RosaGnom 1
CaZpeR Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Z_EO skrev (52 minutter siden): Coolshop sender også ut nå😀 Min og ble sendt nå. Fikk den jo til feil pris også 1
bo1e Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni (endret) Jeg har som nevnt en til salgs, hvis noen ikke har rukket å forhåndsbestille og det ikke er å oppdrive i butikkene. Det er bare konsollen, ikke mariokart bundle. Bergensområdet. Kan sende. Endret 3. juni av bo1e 1
peroo Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni RosaGnom skrev (11 minutter siden): Finner ingen butikker som har switch 2 inne på release. Sjekket Power, Elkjøp og lignende. Alt er forsinket. Prøver å forhåndsbestille. Til dere som har bestillt via nett, Får dere switch 2 på release? Skal jeg ta sjangsen å bestille på nettet? Eller sjekke butikker på release selv, Hm. Kjedelig å bestille på nettet også kommer den ikke før neste uke alikevel? Elkjøp-butikkene på østlandet har begynt å få de på lager nå, så jeg tipper de fleste butikkene får inn til torsdag. Jeg ville tatt sjansen på å bestille henting i butikk så snart de får den inn på min lokale, heller enn å forhåndsbestille. 2
Nimrad Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Magnus Rydningen skrev (39 minutter siden): Noen hundrelapper her og noen der blir fort mye til slutt. Og du gambler på at den blir billigere, jeg tror tvert i mot den bare kommer til å bli dyrere. Akkurat som alle andre konsoller nå til dags. 2
Magnus Rydningen Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Nimrad skrev (24 minutter siden): Og du gambler på at den blir billigere, jeg tror tvert i mot den bare kommer til å bli dyrere. Akkurat som alle andre konsoller nå til dags. PS5Pro var jo på salg til under 9000kr fir litt siden, ja prisene går opp generelt, men salg forekommer. For min del er det lite som tilsier at jeg trenger en nå og gambler da på et salg om en stund. 1
svenka Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Magnus Rydningen skrev (4 minutter siden): PS5Pro var jo på salg til under 9000kr fir litt siden, ja prisene går opp generelt, men salg forekommer. For min del er det lite som tilsier at jeg trenger en nå og gambler da på et salg om en stund. Det kan jo hende at det kommer en bundle pakke med Metroid Prime 4 til julesalget/Black Friday. En vet jo aldri, time will show…
Nimrad Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni (endret) Magnus Rydningen skrev (17 minutter siden): PS5Pro var jo på salg til under 9000kr fir litt siden, ja prisene går opp generelt, men salg forekommer. For min del er det lite som tilsier at jeg trenger en nå og gambler da på et salg om en stund. Kan definitivt være heldig, men nå for tiden virker det mer å være unntaket enn regelen. Tidligere sank de alltid i pris, nå stiger de. Endret 3. juni av Nimrad 1
onkel_jon Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Eneste grunnen for ps5 pris nedgang er vel fordi switch 2 kommer, nintendo seiler sin egen sjø og har sjelden salg på sine konsoller, kan ikke se for meg tilbud på switch 2 før evt en oled versjon kommer. 2
Nimrad Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni onkel_jon skrev (9 minutter siden): Eneste grunnen for ps5 pris nedgang er vel fordi switch 2 kommer, nintendo seiler sin egen sjø og har sjelden salg på sine konsoller, kan ikke se for meg tilbud på switch 2 før evt en oled versjon kommer. Enig. Eneste måten jeg ser å spare penger på her er å kjøpe brukt. 1
onkel_jon Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni her er prisjakt for switch 1, selv nå når switch 2 kommer så er prisen nesten samme som da den kom ut. Eneste hvis switch 2 selger dårlig og nintendo har for mange konsoller på lager så kanskje et salg men kan ikke se for meg, de har nok lært av wii u fadesen. 2
chrisf Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Jeg fikk melding fra Porterbuddy om at min skal leveres i dag mellom kl17-18.30 😀 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå