Gå til innhold

Manchester United vs Manchester City


rune2677

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her taper nok vi ja. 1-2 eller 1-3 som over. City med eller uten Aguero vil være den vanskeligste kampen vi skal spille i år, sammen med møtene mot Chelsea. Har bare en liten følelse av at Mourinho ønsker å knuse Pep litt for mye, og at Pep rett og slett vinner denne på 100% riktig taktikk på kampdag. 

 

Spennende, men jeg gruer meg som faen! 

Lenke til kommentar

Fy som jeg gruer meg. Lenge siden nervene har vært så på høyspent!! Del 1 av årets viktigste derby er bare én dag unna. Håper stemmebåndet får noe å bli ødelagt av imorgen.

 

Kjenner pessimisme tar tak, men til i motsetning de tre siste årene har jeg troen nå. Det kan gå vår vei.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Er det noen som synes det er synd at Man Utd ikke bruker egenproduserte spillere noe særlig lenger, eller er det ett fett så lenge man kjemper om tittelen?

Er ikke enig i det. United har vært blant de aller flinkeste til å bruke egenproduserte spillere ganske lenge, spesielt de siste sesongene. Blant de største klubbene er vi på topp. Hvis du tenker på kun den siste tiden med Mourinho så virket Lingard å være førstevalget foran Mata og Mkhitaryan før han ble skadet.

 

Rashford er andrevalg på spissplassen bak Zlatan, han har allerede fått spilletid og kommer til å spille mer. Så har vi Fosu-Mensah og Tuanzebe som vi garantert vil se mer av denne sesongen. Pogba er jo også i praksis egenprodusert, selv om han var borte noen år.

 

Jeg synes bruk av egenproduserte spillere nesten er like viktig som å vinne titler i United på grunn av tradisjonene våre, og jeg er mer optimistisk på at Mourinho vil bruke dem nå enn jeg fryktet da han ble ansatt.

 

Det er kult å kjøpe store stjerner, men bare hvis unggutta fortsetter å få sjansen sammen med dem.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...