Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Telenor og Telia blir prioritert da de er hovedoperatører i Norge og gjerne de som fordeler til mange av forhandlerne i Norge er jo logisk, men at Eplehuset skal være prioritert fremfor forhandlere som Elkjøp har jeg vanskelig for å tro. Eplehuset, med unntak av navnet som ser ut til å "lure" mange til å tro at de er Norges "Apple Store" er jo bare en Appleforhandler og har vel så vidt jeg vet ingen spesiell tilknytning til Apple enn hva andre Apple autoriserte forhandlere har?

 

Ettersom Elkjøp er under Dixons som er så vanvittig store som de er, og som trolig er landets største forhandler for både Telenor og Telia burde vel i utgangspunktet ha bedre forutsetninger for å bli prioritert fremfor Eplehuset.

 

Men Eplehuset har jo "fordelen" av færre butikker da, hvorpå Elkjøp må spre tilgangen utover temmelig mange butikker, spesielt om de skal inkludere "Phone House" og Lefdal.

 

 

Fullstendig klar over at Eplehuset ikke er en direkte Apple-butikk, men de er som eneste forhandler her til lands merket som 'Premium Reseller', og er det nærmeste man kommer Apple Store her i Norge. Elkjøp og andre butikker (som f.eks. Phone House) har normalt ikke en slik "fordel" utover at de selger epleprodukter, foruten noen få butikker som er merket som "Apple Shop".

 

U20zckFN.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er altså epost-linken jeg er ute etter. Reserverte en 128 GB Jet Black kl 0900 på fredag, men litt usikker på om jeg har valgt riktig. I tillegg er det mulig jeg trenger 2 ;)

Holy crap lykke til med det :hm:

 

 

 

Lykke til med å få en ekstra-link? Eller? Var i alle fall 5-6 stykker her på forumet som ikke trengte reservasjonen sin hos Djuice i fjor, så mulig det er noen i år igjen.

Lenke til kommentar

 

 

Andre som har bestilt hos Komplett? På ordren står det forventet på lager til 16., noe som ble bekreftet i går. I dag er alle telefonene utsatt til 22./29. Min ordre står fremdeles på 16... Brukte chatten, men helt umulig å få et klart svar... Er jeg av de heldige, eller jukser Komplett?

På min ordrehistorikk så står det: Bestilt, bekreftet inn på lager 16 september, 1 stk.

 

Andre som har bestilt hos Komplett? På ordren står det forventet på lager til 16., noe som ble bekreftet i går. I dag er alle telefonene utsatt til 22./29. Min ordre står fremdeles på 16... Brukte chatten, men helt umulig å få et klart svar... Er jeg av de heldige, eller jukser Komplett?

På min ordrehistorikk så står det: Bestilt, bekreftet inn på lager 16 september, 1 stk.

Da kan vi bare håpe det stemmer

 

 

Slik det står antar eg...

Vi får krysse fingrene og håpe. 

Den kjem nok når den kjem...

 

post-3331-0-30401000-1473817513_thumb.jpg 

Lenke til kommentar

 

Plus eller vanlig?

Vanlig! Plus blir for drøyt for meg. Må få den i lomma i shortsen om sommeren :)

Da kan jeg ta imot eventuelle Plus-versjoner til overs (128 gb, sort). ☺️ Fikk bekreftelse fra Djuice 0900 på begge sort-versjonene, men tydeligvis mange svette nerder som satt like klar som meg. Forberedt på at det kan bikke oktober før den er i hus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som det er mer enn en premium reseller i Norge. "Page One er en av 25 premium resellere i Norge"

 

http://pageone.no/tjenester/

 

Edit: Spørsmålet var om Jet Black-valget var dumt og om jeg heller burde gå for black. Dette er ikke lett.

Jeg har lurt veldig på dette selv, og siden jeg uansett må vente på telefonen, så valgte jeg å kansellere Jet black hos komplett, og bestille meg en 7+ 256gb i matt sort. Når jeg ser på ripene på min nåværende Samsung Galaxy 6 edge + og hvor intenst jeg hater å ha telefoner i case, så tror jeg det er greiest å gå for matt svart for min del. også ser den stealth ut. stealth er bra

Lenke til kommentar

Kjære kunde,

Vi er klar over at du spent går og venter på din nye iPhone 7 eller iPhone 7 Plus, som er forventet å ankomme vårt lager denne uken.

Dessverre så har vi fått opplyst at vi kan forvente litt forsinkelser.

 

Hva betyr dette for deg?

Det betyr at du dessverre må vente litt lenger. Vi lover at så snart de ankommer vårt lager, vil vi jobbe på høytrykk for å få alle bestillinger sendt så raskt som mulig.

 

På Min side vil vi løpende oppdatere din ordre med ny leveringsinformasjon basert på opplysninger vi mottar i fra Apple.

 

Vi beklager så mye og håper vi raskt kan levere din iPhone.

 

 

Vennlig hilsen

Komplett.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...