Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

 

Bestilte iPhone 7 Plus 128 GB Jet Black fredag forrige uke. Fikk sporingsnummer fra Telenor nå :)

Når på fredag bestillte du?

 

 

 

Her lukter det trolling lang vei. Det var ikke mulig å bestille via Telenor forrige fredag. Det var kun mulig å reservere. Slik Telenor sitt system fungerer så reserverer du, også sender de deg en unik link per epost hvor du utfører bestillingen.

 

I og med at ingen andre ser ut til å ha mottatt bestillingslink per epost så er det høyst tvilsomt Ryoki ikke bare har fått linken, men at telefonen hans attpåtil er sendt og han allerede har mottatt sporing.

 

Blir jo enda mer tvilsomt når han påstår at han bestilte forrige fredag, for det har ikke vært mulig direkte via Telenor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Bestilte iPhone 7 Plus 128 GB Jet Black fredag forrige uke. Fikk sporingsnummer fra Telenor nå :)

Når på fredag bestillte du?

 

 

 

Her lukter det trolling lang vei. Det var ikke mulig å bestille via Telenor forrige fredag. Det var kun mulig å reservere. Slik Telenor sitt system fungerer så reserverer du, også sender de deg en unik link per epost hvor du utfører bestillingen.

 

I og med at ingen andre ser ut til å ha mottatt bestillingslink per epost så er det høyst tvilsomt Ryoki ikke bare har fått linken, men at telefonen hans attpåtil er sendt og han allerede har mottatt sporing.

 

Blir jo enda mer tvilsomt når han påstår at han bestilte forrige fredag, for det har ikke vært mulig direkte via Telenor.

 

Snakket med Telenor kl 10.00 idag og de hadde ikke fått inn en eneste tlf trolig får de inn i morgen hvar beskjeden da blir det som skrevet sendt ut bestillings linker til de første i køen. Fra bestilling til forsendelse/sporingsnummer brukes det vel også noe tid samt pakker går ikke videre med posten som jeg har tidligere skrevet i helgen så forvent tidligst levering Tirs/Ons. Ryoki er et troll der er det liten tvil. 

Lenke til kommentar

 

Her gikk det fort i svingende. Jeg bestilte 2 telefoner den dagen. Ene fra Telenor og den andre hos Telia. 

 

Den hos Telia fikk jeg tilsendt nå. Beklager folkens! 

7 plus 128?

 

 

Det stemmer. iPhone 7 Plus 128 GB Jet Black. 

 

Har alltid kjøpt 64 GB, men nå begynner det bli for lite plass. Synes 256 GB var litt for mye for min del akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...