Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fikk lagt inn bestilling hos Apple.no klokken 09:14 på fredagen, så har status som her:

rKw4jSc.png

 

Så får se når de faktisk sender denne da.

Dette var veldig merkelig. Bestilte akkurat samme modell som deg, og min status er "Klargjøres for sending - Ekspresslevering 16 sept".. Beklager på dine vegne  :hm:

 

 

Ja, skal sendes opp til Tromsø, så kan ha noe med det å gjøre.

 

Blir å prøve å få meg en i butikk på fredagen istedet.

Lenke til kommentar

Nei nå må dere ta dere sammen her!!!!!!

 

At noen skryter at de er prioritert er bare tull og tøys det skjer alle ganger når det er lanseringer og ventetid. Alle forhandlere med forhåndsbestille kunder får de etter når den ble bestilte det er fakta så får man la de som tror på sine egne eventyr la de tro videre. Alle rykter går på at plus modellen er forsinket at da noen tror at de får den Fredag dream on sier jeg bare. I beste fall hvis evt Telenor får den inn Fredag så er den ikke i hende hos kunder før tidligst Tirs/Onsdag dette er også fakta i følge Telenor selv som får inn det klart største partiet inn i Norge.  Første pulje med telefoner går til de som bestilte først via nett ingen telefoner vil være tilgjengelig i butikker da forhåndsbestiller  vil bli prioritert og man vil ikke få inn nok til de heller. 2 pulje må beregne sannsynlig minst 3 uker etter første leveranse dette er fakta i følge Telenor igjen. Så slutt og tro at du er prioritert før Kongen, Justin Biber og Kardashian familien med mange tusen fler kjendiser.  Står da også klart hos Apple at det er 2-3 ukers levering.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Svart 7 128gb her, fra apple. Står levering 16 sept. men har ikke blitt sendt enda (klargjøres til sending), har de disse telefonene i Norge allerede? Ser flere som bestiller fra USA får sendt sine fra Kina.

 

Regner med at de blir sendt fra lageret i Nederland. Et tips jeg har sett rundt om er å søke opp telefonnummer, serienummer eller bestillingsnummer fra Apple hos feks UPS. 

 

Det er vel DHL som leverer i Norge, så prøv en av de jeg nevnte over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...