Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

En bekjent av meg ordnet reservasjon av den eneste iPhone 7 Plus 256 GB de får inn på fredag i butikken han jobber hos. Jeg sa jeg tok hvilken som helst farge og den de ut i fra bekreftelse fra leverandøren skal få levert på lager i morgen vil være svart. Så gleder meg virkelig til å teste ut det nye kameraet og se hvordan den nye mobilen fungerer sammenlignet med Samsung S7 Edge´en jeg bruker daglig nå. Håper bare virkelig at bekreftelsen fra leverandør på levering av den ene telefonen til butikken stemmer.

Ja er jo lov å drømme..

 

 

Trenger ikke drømme, butikken fikk inn en eneste iPhone 7 Plus som forespeilet i 256 GB  men den var gullfarget og ikke svart. Så da tar jeg nå bare den, fargen er ikke så farlig. Fikk bilde av esken på snapchat fra kameraten min så den ligger klar til å bli hentet i morgen tidlig. :)

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Noen som har noen erfaringer med å stå i kø på lanseringsdagen? Hvor tidlig bør man møte opp etc.

 

Fra erfaring fra tidligere kjøp av iPhone på lanseringsdagen, så er det faktisk ikke så langt kø. Vært ca. 10 i kø hver gang jeg har vært med på det. Det kommer selvfølgelig på butikk du velger også. Jeg pleide å dra til de butikkene som ikke er altfor sentralt, for å unngå de store køene. Men de to siste modellene har jeg bare bestilt på nett. Har fungert det også hvis man forhåndsbestiller/reserverer tidlig. 

 

[Edit] Var ikke noe tidligere enn åpningstiden. (Klokken 10:00)

Endret av Ryoki
Lenke til kommentar

 

Jada-Jada, hva kaller du deg selv? Pessimist? Realist? Optimistisk pessimist? ;)

Realist som ikke tror på eventyr samt jeg alltid hører direkte på kilden som vet best i dette tilfellet Telenor.

 

 

Det er jo logisk nok, men at f.eks noen gir bort en ekstralinke ved forhåndsbestilling fordi de har fått tak i en et annet sted er ikke særlig rart i. Jeg har allerede rasket med meg en ekstra iPhone fordi en på forumet hadde en til overs her. Takker han for at jeg har fått bestilt en plus  :)

Endret av deleder
Lenke til kommentar

 

Noen som har noen erfaringer med å stå i kø på lanseringsdagen? Hvor tidlig bør man møte opp etc.

 

Fra erfaring fra tidligere kjøp av iPhone på lanseringsdagen, så er det faktisk ikke så langt kø. Vært ca. 10 i kø hver gang jeg har vært med på det. Det kommer selvfølgelig på butikk du velger også. Jeg pleide å dra til de butikkene som ikke er altfor sentralt, for å unngå de store køene. Men de to siste modellene har jeg bare bestilt på nett. Har fungert det også hvis man forhåndsbestiller/reserverer tidlig. 

 

 

 

Problemet for de av oss som ønsker Telenor med "tradisjonelt" abonnement er at vi er låst til butikk nå som Telenor ikke selger vanlig abonnement via nettbutikken lenger.

 

Hva gjelder valg av butikk på lanseringsdagen så ville jeg valgt de største og mest sentrale butikkene. Kjeder prioriterer de største og mest populære butikkene så de vil garantert få flest telefoner. Men da må du jo samtidig regne med større konkurranse iform av flere folk som møter opp tidlig.

 

Jeg har i utgangspunktet tenkt meg til Elkjøp MegaStore i 08:00-tiden, altså to timer før åpning. Det får da holde, men med alle nyhetene som kommer ut nå så virker det jo som jeg bare kan drømme om å få en iPhone 7 Plus 128GB Jet Black eller Matt Sort..

Lenke til kommentar

Her er bestillingslenke til iPhone Plus 32gb Rosegull fra Djuice:

 

https://nettbutikk.djuice.no/reservasjon?product=17479.DJUICE&guid=cfadd9c2-daf7-4c6c-ac27-5269ee87ea86 

 

Har ikke fått sort plus 32gb eller 128gb enda de ble bestilt før denne, (09:00 på begge reserveringsmail) så ser ut som det stemmer godt med få Plus-modeller tilgjengelig. 

Endret av carzas
Lenke til kommentar

RamGuy: På meg virker det ikke som om noen har fått inn Jet Black, enda mindre sannsynlig er det nok for Jet Black Plus er jeg redd :/ 128 GB matt svart i Plus-form er kanskje mulig å oppdrive. Hvis du skal ha Djuice kan jeg kanskje ordne en bestillingslink til 128GB Plus Black til deg hvis jeg får inn en.

 

Tar gjerne i mot link om du får.

Lenke til kommentar

Her er bestillingslenke til iPhone Plus 32gb Rosegull fra Djuice:

 

https://nettbutikk.djuice.no/reservasjon?product=17479.DJUICE&guid=cfadd9c2-daf7-4c6c-ac27-5269ee87ea86 

 

Har ikke fått sort plus 32gb eller 128gb enda de ble bestilt før denne, (09:00 på begge reserveringsmail) så ser ut som det stemmer godt med få Plus-modeller tilgjengelig. 

 

Hva er du mest interesset i? 32GB eller 128GB? Skal se hva jeg kan ordne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...