torbjornhb Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Når jeg bestilte iPhone 7 128gb svart fra apple.no i morges så stod antatt levering 27.september. Nå i ettermiddag står det 21-23.september. Fine greier Lenke til kommentar
Cord Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 10 års jubileum neste år. IPhone X? ? EDIT: the New iPhone kanskje mer sannsynlig. Endret 9. september 2016 av Cord Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Noen aom vet noe om når Telenor sender første runde med telefoner? Fikk mail kl. 09.05 med bekreftelse. Det sto 2-3 ukers levering da og gjør fortsatt det i nettbutikken. Da tipper jeg 2-3 uker. 2 Lenke til kommentar
carzas Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Telenor og Djuice sender nok ut til lanseringsdagen her i Norge, slik som de har gjort alle tidligere år. Jeg fikk reserveringsmail 09:00, og leveringstiden stod som 2-3 uker da også. Regner med det er en placeholder, ettersom den ikke har fluktuert noe gjennom dagen. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Jeg la på et deksel og en 3m lang kabel sammen med bestillingen. Sa at jeg ville ha alt sendt samtidig, og ikke etterhvert som det ble tilgjengelig, så jeg slapp å ta imot så mange pakker - men innser at det kanskje ikke var et sjakktrekk i tilfelle deksel eller kabel skulle bli utsolgt og det kunne forsinke leveringen. 2 minutter på telefonen med Apple, og nå sender de ut løpende etterhvert som det blir tilgjengelig. Tipp topp tommel opp. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Aner virkelig ikke hva Apple tenkte på designmessig når det angår Airpods, men heldigvis hadde de vett nok til å gi de nye Beats-produktene samme hendige tilkoblingsmåte. Sett litt på BeatsX, som i USA skal prises likt med Airpodsa. Der var ikke utseende noe å klage på iallefall Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Noen som vet om Airpods-ene har tilsvarende funksjon som andre ørepropper, f.eks at du kan dobbeltrykke for å bytte sang? Lenke til kommentar
OleTheBear Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Bestilte min iPhone 7 på eplehuset.no i dag tidlig. Satt klar kl. 09.00, men hele siden kollapset i ca. 15 minutter. Bestilte deretter innen et minutt (09.16) Gikk for iPhone 7 Plus 128GB i gullfarge. Skuffende hvor lite informasjon det er herfra, kontra Apple.no der man får en dato fra første sekund. Håper den blir sendt i forkant fra hovedlager hos Eplehuset, så den har sjans til å komme til lanseringsdato! Noen som har erfaringer med forhåndsbestillinger med Eplehuset? :-) 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Jet Black fargen frister veldig! Men jeg skulle hoppe over denne her jo...! Lenke til kommentar
Doge Skrevet 9. september 2016 Rapporter Del Skrevet 9. september 2016 Krysser fingrene og satser på at Jet Black eller Black vanlig/plus med 128 GB er inne på butikken neste fredag Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Bestilte min iPhone 7 på eplehuset.no i dag tidlig. Satt klar kl. 09.00, men hele siden kollapset i ca. 15 minutter. Bestilte deretter innen et minutt (09.16) Gikk for iPhone 7 Plus 128GB i gullfarge. Skuffende hvor lite informasjon det er herfra, kontra Apple.no der man får en dato fra første sekund. Håper den blir sendt i forkant fra hovedlager hos Eplehuset, så den har sjans til å komme til lanseringsdato! Noen som har erfaringer med forhåndsbestillinger med Eplehuset? :-) Angående Eplehuset så vil jeg tvile sterkt på at de har telefonen på lager før lanseringsdato, tviler enda mer på at de sender den ut før 16. Tipper det kun er de aller største teleoperatørene som har telefonen på lanseringsdato og da i meget begrenset antall. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Veldig usikker på iPhone 7 eller 7 Plus. Har hatt 6 Plus og har nå 6S Plus. Leste at 7 Plus har 3 GB RAM vs 2 GB i 7. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Jet Black fargen frister veldig! Men jeg skulle hoppe over denne her jo...! Bestilte lett den, men den er populær og har lang ventetid Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Veldig usikker på iPhone 7 eller 7 Plus. Har hatt 6 Plus og har nå 6S Plus. Leste at 7 Plus har 3 GB RAM vs 2 GB i 7. Spørs litt på hvor store hender du har, men jeg har kjøpt plus hver gang da disse i tillegg til større skjerm har mere stæsj. Den er selvsagt dyrere og da ... Endret 10. september 2016 av Andynator Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 7 eller 7 plus? Lenke til kommentar
OleTheBear Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Bestilte min iPhone 7 på eplehuset.no i dag tidlig. Satt klar kl. 09.00, men hele siden kollapset i ca. 15 minutter. Bestilte deretter innen et minutt (09.16) Gikk for iPhone 7 Plus 128GB i gullfarge. Skuffende hvor lite informasjon det er herfra, kontra Apple.no der man får en dato fra første sekund. Håper den blir sendt i forkant fra hovedlager hos Eplehuset, så den har sjans til å komme til lanseringsdato! Noen som har erfaringer med forhåndsbestillinger med Eplehuset? :-) Angående Eplehuset så vil jeg tvile sterkt på at de har telefonen på lager før lanseringsdato, tviler enda mer på at de sender den ut før 16. Tipper det kun er de aller største teleoperatørene som har telefonen på lanseringsdato og da i meget begrenset antall. Tok og spurte de direkte på Facebook jeg. Fikk i svar at det er som du sier, at de ikke blir sendt ut før 16. september. Så må nok vente til over lanseringshelgen før jeg får den i hendene mine... Var visstnok først ute til å bestille den modellen også, så da regner jeg med å få den i første "rekke". Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 7 eller 7 plus? Den videoen ga greit svar på fordelene med å gå for 7 Plus, dersom man kan leve med størrelsen. Den er relativt stor i forhold til skjermens størrelse, men da er det også mindre sjanse for å komme borti skjermelementer utilsiktet. Jeg har hatt en Samsung Galaxy S6 Edge Plus og har en Galaxy s7 flat, og uttaler meg på grunn av erfaringer med disse. Dessuten er jeg ikke helt fornøyd med fingeravtrykkssensoren på s7. Men for all del meget bra telefoner! En dyr fornøyelse å anskaffe iPhone 7 Plus, spesielt når jeg har en såpass oppegående telefon som Galaxy s7, men sistnevnte får i så fall gå på Finn. Dermed blør ikke lommeboka fullt så mye. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 (endret) For de som frykter at det ikke vil gå an å bruke lightningkontakten både til hodetelefoner og lading, vil det komme adaptere for bruk av begge. Her er en av de første: http://www.macworld.com/article/3118386/apple-phone/belkin-s-dual-charging-and-headphone-adapter-is-here-to-calm-your-iphone-7-fears.html Endret 10. september 2016 av CellularDude Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 (endret) Det er tydeligvis populært å drive gjøn med Apple: Ganske bra laget om ikke annet Endret 10. september 2016 av PL610 Lenke til kommentar
Dunkin Skrevet 10. september 2016 Rapporter Del Skrevet 10. september 2016 Supert tips = Halv pris neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå