Gå til innhold

gtx 1070 mini itx


-Jonas-

Anbefalte innlegg

Nå har jeg selv boikottet CDON i lang tid, men om dette er måten de virkelig vil oppføre seg mot kundene sine sier vertfall jeg at en bør spre ordet og vise sin misnøye i all offentlighet.. Forhåpentligvis mister de nokk kunder til at de i det lange løp taper langt mer penger enn de hadde gjort på disse kortene. Selv driver jeg å bestiller inn deler å bygger PCer til venner og bekjente på fritiden min, har hver bidige gang ungått CDON som pesten grunnet den elendige kundebehandlingen de driver med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer uten tvil til å fraråde CDON til bekjente og i ulike steder/forumer framover, og referere til blant annet denne saken når jeg gjør det. Håper også andre gjør dette, og at de som har lyst til det kan enes om å fryse ut CDON på Diskusjon.no og andre steder, både personlig og gjennom fraråding i enhver sammenheng butikkens navn dukker opp (som ulike tilbud fra de). Om de setter noe på salg for en femti- eller hundrelapp mindre enn andre butikker, tror jeg et dårlig «word of mouth» fra flere brukere vil være nok for mange å avvise de til fordel for andre.

Endret av La Menthe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-82pScT

Er med på den. Bruker veldig gjerne forbrukermakten min til å gi CDON et dårlig ry hver gang kompiser vil kjøpe ting fra den drittsiden. Har siden tidlig 2000-tallet jevnt og trutt kjøpt alt fra musikk, filmer (har vel omtrent 300-400 filmkjøp fra de, med en miks av DVDer og Blu ray) og elektronikk, og har hatt mer enn flere dårlig encounters med servicen deres. Men etter dette blir det full stopp. Kommer aldri til handle der igjen. Aldri. Skal iallefall forsikre meg om folk jeg kjenner ikke kjøper noe fra de før de hører hvor mye jævelskap de er villig til å risikere for noen få kroner mindre.

Lenke til kommentar

Jævlig smart av cdon å dra inn en diskusjon på et anonymt diskusjonsforum som bevis i en sak de har mot seg. Tviler på at folk skrev under med sitt Diskusjon.no-nick når de sendte klagemail..

Tja, sett et par brukere (en i tråden) som har sitt fulle navn som diskusjon.no nick. Samt at en del har nok info til at de lett kan spores tilbake til hvem de er (hvis man går igjennom profilen etter info). Lettere enn man tror å bli koblet til sin person. Å tro at man er anonym her på diskusjon.no er ganske naivt. :)

Lenke til kommentar

Jævlig smart av cdon å dra inn en diskusjon på et anonymt diskusjonsforum som bevis i en sak de har mot seg. Tviler på at folk skrev under med sitt Diskusjon.no-nick når de sendte klagemail..

Är väl precis det som skedde. En eller flera linkade till tråden i hopp om att det skulle vara skrämsel nog till att de gav sig.

Lenke til kommentar

 

Jævlig smart av cdon å dra inn en diskusjon på et anonymt diskusjonsforum som bevis i en sak de har mot seg. Tviler på at folk skrev under med sitt Diskusjon.no-nick når de sendte klagemail..

Tja, sett et par brukere (en i tråden) som har sitt fulle navn som diskusjon.no nick. Samt at en del har nok info til at de lett kan spores tilbake til hvem de er (hvis man går igjennom profilen etter info). Lettere enn man tror å bli koblet til sin person. Å tro at man er anonym her på diskusjon.no er ganske naivt. :)

 

Men nå er jo ikke dette Detektimen heller. Skal CDON lage en egen sidesak der de i detalj går inn på at "denne brukeren må være denne personen, her er indisiene/bevisene for det"? Tror ikke de akkurat har mer å gå på enn at de involverte har deltatt i denne diskusjonen under anonyme nick. Christian er vel per definisjon den eneste som "enkelt" kan identifiseres. Men uansett så har verken han eller de mange andre som føler seg lurt av CDON (såvidt vi vet) innrømmet at de kjøpte varen med viten om at det var feilprising. Det er vel nettopp der sakens kjerne ligger. At CDON gikk til sak med dette som støttepunkt er egentlig veldig bra for folk, da det vil være praktisk talt umulig for de å bevise noe slikt.

 

herrebuddha hadde cdon gjort noe alvorlig feil så skjønner jeg folk blir skuffet, men her visste folk at det var feilprising men ville krige fram til seier uansett. 

 

mvh cdon fanboy

 

Neimen! Har du opparbeidet deg egenskapen til å lese tankene til folk? Du bør melde deg inn som vitne i saken, da du kan yte CDON stor hjelp med telapatievenene dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Loven sier vel at man skal ha handlet i "god tro". Åpenbart sies ikke i loven at man må ha tilgang på selgers interne salgs system slik at man kan vite om annonsert pris er korrekt eller ei. Å handle i "god tro" er faktisk enkelt mulig selv om samtlige i denne tråden hadde sagt at de tror det er cdon som er ute og feilpriser varer igjen. Nå husker jeg ikke hva rabatten var? 34% eller noe slikt? Det er rett og slett for dårlig rabatt sett i lys av hvilke rabatter cdon ofte driver med på salg ellers. Hva er det de vil frem til? De skal ha rett til å inngå avtaler med kjøpere. Og så bryte de avtalene vilkårlig etterpå, basert på en egen ide de har om at kunden burde forstått at de ikke vet hva de driver med? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg er ingen tankeleser men jeg er forumleser og jeg ser noen av dere vet at dette var en feilpriset vare, men ville prøve seg uansett. dette er grunnen til at jeg synes hele denne tråden og innleggene er komisk. ellers tror jeg noen av forumbrukere har tipset cdon om denne tråden, og dermed solgt dere ut. jeg gjør ikke slike kjipe ting selvom denne saken angår ikke meg, og selvom jeg digger cdon små eide dere i denne saken så er jeg alltid på forbrukernes sin side, derfor sa jeg eneste måten for dere å vinne i denne saken er å true med å stå fram i avisen, eller kontakte tv2 hjelper deg

Endret av Anonimofied
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvor dere har fått i fra at cdon har eid noen. Det er nevnt på forrige side her at cdon henviste til denne tråden som bevis over at mange "visste at det var feilprising". Dette er ikke noe annet enn en oppdatering av saken, og et dårlig bevis fra cdon sin side

Endret av Nlklas
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Flesteparten av deltakerne i denne tråden har uansett ikke sagt at de mener prisen sannsynligvis er feil. Det er det bare et par stykker som har gjort (meg selv inkludert). I mitt tilfelle så refererte jeg til at cdon sikkert har feilpriset igjen. Ikke at skjermkortet ikke kan komme på tilbud til denne prisen. Noe jeg faktisk mener det kunne gjort. Spesielt sett i lys av at GTX1070 er etterfølgeren til GTX970 som var priset rundt 3K, og at man da ventet AMDs konkurrerende skjermkort i "Vega" arkitektur "hvert øyeblikk". Noe som forhåpentligvis ville presset prisen på GTX1070 ned. Om cdon bruker denne tråden som "vitne" om noe, så er det at lesere av denne tråden burde visst bedre enn å bestille noenting som helst fra cdon... Men jeg vet ikke om det er det poenget de prøver å få frem? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...