Gå til innhold

gtx 1070 mini itx


-Jonas-

Anbefalte innlegg

aFB0b1gx.jpeg

 

Godt du ikke fant et bilde som illustrerer denne "Da kan de stappe den rabatten en viss plass dersom det er tilfellet."

 

Dere som har levert klage til forbrukerrådet: Har dere levert klage til cdon først ? å har dere fått avslag derfra?

Vurderer å kontakte forbrukerrådet selv for å inkludere min klage i fellesklagen men lurer litt på om dette er veien å gå. Mener man skal ha forsøkt å løse via cdon først, å at de må avslå før forbrukerrådet gidder.

 

 

Ser ut til at enda en dag går uten at cdon lar høre fra seg...........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aFB0b1gx.jpeg

 

 

Du var ikke langt unna her er mailen jeg fikk i dag:

 

 

"Hei,

 

Vi vil ennå en gang beklage for at vi ikke kunne levere Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC 8GB HDMI, DP, 2xDVI NVIDIA til deg og forstår din skuffelse angående dette.

 

Tross forsøk har vi ingen mulighet til å få frem varen til den prisen som ble angitt på nettsiden ved din bestilling. Vi vil derfor tilby deg en kompensasjon på 100 kr  i form av en rabattkode som du kan bruke ved en senere anledning på CDON.COM. Rabattkoden er gyldig til og med 2017-03-08."

Lenke til kommentar

jeg og: 

 

Hei, 

 

Vi vil ennå en gang beklage for at vi ikke kunne levere Gigabyte GeForce GTX 1070 Mini ITX OC 8GB HDMI, DP, 2xDVI NVIDIA til deg og forstår din skuffelse angående dette. 

 

Tross forsøk har vi ingen mulighet til å få frem varen til den prisen som ble angitt på nettsiden ved din bestilling. Vi vil derfor tilby deg en kompensasjon på 100 kr  i form av en rabattkode som du kan bruke ved en senere anledning på CDON.COM. Rabattkoden er gyldig til og med 2017-03-08.

Lenke til kommentar

Det er bare å droppe det, jeg sendte en lang og omfattende mail, hvor jeg krevde svar på deres standpunkt til generelle vilkår kontra norsk lov. Fikk dette svaret:
 

Hei,

Vi har avventet svar fra høyere hold angående saken og har derofr ikke svart deg på denne. Er du ikke enig med tidligere avgjørelse ber vi deg ta saken videre med forbrukerrådet.

 

Jeg har klaget det inn til forbrukerrådet, og tipset dinside & Vg, så får vi se hva som skjer:)

 

Jeg kjøper meg nok bare et nytt skjermkort snart, og krever erstatning + renter på beløpet de holder reservert mot min vilje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...