Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder... start av samtale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

just go for it når anledningen passer, mener du?

Hun drar jo ikke med deg på middag osv for å være venner, hun liker deg jo.

 

Værste som hadde skjedd er at hun trakk seg unna fordi hun er litt sjenert, men det er jo uansett ingen avvisning.

 

Om du også liker hun er det ingen big deal å kysse henne adjø, det er jo helt normalt med mindre du bare vil være venn med hun. Hadde det vært første daten hadde jeg forstått deg, men nå vet du med sikkerhet at hun liker deg ettersom hun fortsatt møter deg.

 

Anonymous poster hash: ab4ce...bf9

Lenke til kommentar

Er da vel bare å starte med noe som det her:

 

Hei! Hvordan har dagen din vært i dag? Selv  har jeg vært på jobb/skole og lest/gjort xxx. Travel dag, men interessant dag. Ønsker deg en fin dag/kveld/helg :-)

 

Funker i de fleste tilfeller. 

 

Alle liker å bli spurt om hva de driver med og så må man repondere på det man får svar om å få den andre til å fortelle om seg selv. Om dama/typen du chatter med sier at de spiller/fotball håndball er det dustete å bare svare OK og så fortsette med noen annet Vært litt interessert i det den andre forteller og spør i vei med humor :-)

Lenke til kommentar

 

just go for it når anledningen passer, mener du?

Hun drar jo ikke med deg på middag osv for å være venner, hun liker deg jo.

 

Værste som hadde skjedd er at hun trakk seg unna fordi hun er litt sjenert, men det er jo uansett ingen avvisning.

 

Om du også liker hun er det ingen big deal å kysse henne adjø, det er jo helt normalt med mindre du bare vil være venn med hun. Hadde det vært første daten hadde jeg forstått deg, men nå vet du med sikkerhet at hun liker deg ettersom hun fortsatt møter deg.

 

Anonymous poster hash: ab4ce...bf9

 

hmm :) aldri kommet til første date før, så dette er ganske nytt for meg. Håper da at hun liker ettersom hun fortsatt vil møtes. kjedelig at det bare er i helger vi har tid da...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Det aller beste er om du har henne i armkroken slik du sa du hadde og så lar du kroppskontakten og øyekontakten gradvis øke (om hun fortsetter å reagere positivt). Bruk gjerne tid på dette. Det trenger ikke om å skje på fem sekund. Du kan til og med klappe kinnet og haken hennes og se henne i øynene. Smil og vær litt stille samtidig som du ser på henne. Så bøyer du deg bare mot henne og ser om hun gjengjelder. Voila. Et kyss.

 

En alternativ løsning er å spørre rett ut når du er i en situasjon hvor et kyss kan skje: "Har du lyst å kysse meg?"

 

Hvis hun svarer ja, så regner jeg med du vet hva du skal gjøre.

 

Brukte denne av og til selv i gamle dager når jeg var mindre erfaren. Og har rådet andre til å bruke den som har brukt den med hell.

 

Prøv dette og rapporter tilbake. :) 

Lenke til kommentar

faen også, er irritert over meg selv at jeg ikke hadde baller nok til å kysse henne i går... var med henne i tretten timer, holdt hender og hadde henne i armkroken når vi så på serie på kvelden. hilste på moren hennes, men turte ikke kysse henne...

Om hun er interessert i deg, så er det fantastisk nytt. At du ikke gjør mye aktivt, VIL gå inn i hode på hun. "Hvorfor kysser ikke han meg? Er han ikke glad i meg? Er han usikker? osv osv". Det fører at hun blir usikker på seg selv, blir mer forelsket i deg/jakter på deg. Fungerer kvar gang  for meg i alle fall :)

Lenke til kommentar

Det aller beste er om du har henne i armkroken slik du sa du hadde og så lar du kroppskontakten og øyekontakten gradvis øke (om hun fortsetter å reagere positivt). Bruk gjerne tid på dette. Det trenger ikke om å skje på fem sekund. Du kan til og med klappe kinnet og haken hennes og se henne i øynene. Smil og vær litt stille samtidig som du ser på henne. Så bøyer du deg bare mot henne og ser om hun gjengjelder. Voila. Et kyss.

 

En alternativ løsning er å spørre rett ut når du er i en situasjon hvor et kyss kan skje: "Har du lyst å kysse meg?"

 

Hvis hun svarer ja, så regner jeg med du vet hva du skal gjøre.

 

Brukte denne av og til selv i gamle dager når jeg var mindre erfaren. Og har rådet andre til å bruke den som har brukt den med hell.

 

Prøv dette og rapporter tilbake. :)

skal jeg prøve :) skal spørre om hun vil møtes i løpet av uka engang :)

 

 

faen også, er irritert over meg selv at jeg ikke hadde baller nok til å kysse henne i går... var med henne i tretten timer, holdt hender og hadde henne i armkroken når vi så på serie på kvelden. hilste på moren hennes, men turte ikke kysse henne...

Om hun er interessert i deg, så er det fantastisk nytt. At du ikke gjør mye aktivt, VIL gå inn i hode på hun. "Hvorfor kysser ikke han meg? Er han ikke glad i meg? Er han usikker? osv osv". Det fører at hun blir usikker på seg selv, blir mer forelsket i deg/jakter på deg. Fungerer kvar gang  for meg i alle fall :)

 

hmm :)

Lenke til kommentar

 

faen også, er irritert over meg selv at jeg ikke hadde baller nok til å kysse henne i går... var med henne i tretten timer, holdt hender og hadde henne i armkroken når vi så på serie på kvelden. hilste på moren hennes, men turte ikke kysse henne...

Om hun er interessert i deg, så er det fantastisk nytt. At du ikke gjør mye aktivt, VIL gå inn i hode på hun. "Hvorfor kysser ikke han meg? Er han ikke glad i meg? Er han usikker? osv osv". Det fører at hun blir usikker på seg selv, blir mer forelsket i deg/jakter på deg. Fungerer kvar gang  for meg i alle fall :)

 

 

Eller at han blir satt i noe som heter friendzone. Er damen attraktiv fungerer nok det trikset ditt svært dårlig. 

 

Anonymous poster hash: ab4ce...bf9

Lenke til kommentar

 

 

faen også, er irritert over meg selv at jeg ikke hadde baller nok til å kysse henne i går... var med henne i tretten timer, holdt hender og hadde henne i armkroken når vi så på serie på kvelden. hilste på moren hennes, men turte ikke kysse henne...

Om hun er interessert i deg, så er det fantastisk nytt. At du ikke gjør mye aktivt, VIL gå inn i hode på hun. "Hvorfor kysser ikke han meg? Er han ikke glad i meg? Er han usikker? osv osv". Det fører at hun blir usikker på seg selv, blir mer forelsket i deg/jakter på deg. Fungerer kvar gang  for meg i alle fall :)

 

 

Eller at han blir satt i noe som heter friendzone. Er damen attraktiv fungerer nok det trikset ditt svært dårlig. 

 

Anonymous poster hash: ab4ce...bf9

 

Då har vi ulike erfaringer? Jeg går kun for de jeg syns er attraktive og det fungerer som f. for meg. Jenter er jenter. 

Lenke til kommentar

 

 

 

faen også, er irritert over meg selv at jeg ikke hadde baller nok til å kysse henne i går... var med henne i tretten timer, holdt hender og hadde henne i armkroken når vi så på serie på kvelden. hilste på moren hennes, men turte ikke kysse henne...

 

Om hun er interessert i deg, så er det fantastisk nytt. At du ikke gjør mye aktivt, VIL gå inn i hode på hun. "Hvorfor kysser ikke han meg? Er han ikke glad i meg? Er han usikker? osv osv". Det fører at hun blir usikker på seg selv, blir mer forelsket i deg/jakter på deg. Fungerer kvar gang  for meg i alle fall :)

 

Eller at han blir satt i noe som heter friendzone. Er damen attraktiv fungerer nok det trikset ditt svært dårlig. 

Anonymous poster hash: ab4ce...bf9

Då har vi ulike erfaringer? Jeg går kun for de jeg syns er attraktive og det fungerer som f. for meg. Jenter er jenter.

Det kan godt hende, men jenta lurer nok på hvorfor du ikke har baller til å kysse henne etter 3-4 dater. Om du drar på 3-4 dater investerer du mye tid i henne, ett kyss er ingen big deal så om du da er keen er det jo bare å gjøre det tenker nå jeg.

 

I tillegg ville jeg som jente sett på gutten som pysete om han ikke turte å inteativet til ett kyss når man åpenbart koser seg inntil hverandre i en sofa f.eks.

 

Men kan godt hende enkelte jenter synes det er ok som du sier.

 

Anonymous poster hash: ab4ce...bf9

Lenke til kommentar

Å ikke hoppe over henne med en gang er også et tegn på at du genuint er interessert i å kjenne jenta før du kysser henne og vil være kjæresten hennes. Det kan virke en smule desp å kysse mennesker før man egentlig kjenner dem bedre, altså har grunner til å like dem. Alder spiller vel en rolle Anonymous poster hash: d2c40...0c6

Hoppe over? Forskjell på kyss og sex. De har møtt hverandre 4 ganger.

Ett kyss er helt normalt.. Desp faktisk!

 

Om man må date noen over 2-3 ganger før man finner ut om man liker de nok til å gi de et lite kyss har man lite mangfold.

 

Anonymous poster hash: ab4ce...bf9

Lenke til kommentar

For å komme med litt mer info til dere, jeg har veldig lite erfaring om dating og kyssing. aldri kommet til første date engang. så noe må jeg ha gjort riktig ettersom hun fortsatt vil møte meg. 

Virker som hun også har lite erfaring. har selvfølgelig ikke spurt henne. 

 

Jeg liker denne jenta veldg godt, vi har samme interesser, humor og jeg trives veldig i hennes selskap. 

 

Min nærmeste kamerat og kjæresten hans møtte jenta på lørdag. de sa til meg at vi passa veldig godt sammen. Han sa også at jeg burde kysse henne neste gang vi er sammen.

Hun er en veldig søt og pen jente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...