Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder... start av samtale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

er det teit å spørre om hun vil at vi skal bli kjærester? 

Jeg liker henne veldig godt og har blitt glad i henne, møtt familien hennes flere ganger og hun har bare møtt mamma foreløpig. Hun har sagt at hun liker meg også spurte hun om vi var på vei til å bli kjærester. Har det veldig hyggelige sammen, og kyssing og kosing begynner å bli naturlig. ihvertfall når vi møtes og sier hade til hverandre. 

 

så skal jeg spørre henne eller bare vente?

 

'Treat her like your girlfriend and soon she will be'

 

Som en generell regel til overivrige menn tenker jeg det er best å ikke forhaste seg og gjerne vente til hun tar det opp.

 

En god tommelfingerregel er å gjøre det man selv har lyst til på en selvsikker måte. Om du har lyst at hun skal bli kjæresten din, så ser jeg ikke noe galt i å spørre. Samtidig skader det ikke å vente litt. Opp til deg.

 

Høres uansett ut som en suksess, så gratulerer! :) 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

ting gikk kjempe fint frem til starten av november, helt til hun fikk seg jobb ved siden av skolen. hun, kameraten min og dama var på besøk, spilte litt og prata bare, hadde det hyggelig bare. så tok det to uker før jeg fikk se henne igjen ettersom hun var opptatt med jobb og skole. når jeg da fikk se henne igjen, så hadde jeg bursdag, hun kunne ikke bli over natta ettersom hun skulle jobbe dagen etter og starta tidlig. etter det tok det tre uker før vi var sammen igjen, dette var da helga før julaften. søsteren hennes var hjemme, venninna dems kom på besøk. spiste sammen, og spilte litt spill og igjen hadde det hyggelig. ble da over til dagen etter. 

 

to dager senere så fikk jeg en melding av alle ting, hvor hun skrev at hun hadde tenkt litt og følte at vi ville være bedre som venner. dro hjem til henne dagen etter og pratet sammen i 1.5 t. hun hadde gått og tenkte på det i en ukes tid og følt at hun likte meg mer som en venn. hun sa også at en faktor var at hun kom til å få mye mindre tid til å være sammen i tiden fremover. jobb, skole og lesing...

 

iløpet av de tre ukene vi ikke var sammen, så snakket vi selvfølgelig sammen, men merket at det var noe. så jeg spurte når jeg dro hjem fra henne den helgen om at var bra mellom oss og det sa hun at det var. 

 

Når jeg var hos henne den siste gangen, så gjorde vi det slutt som venner, kyssa, klemte og sa farvel, men fremdeles ganske vondt å gjøre. hun sa at vi fremdels kunne være venner og holde kontakten og fortsatt game sammen. Men fortalte at jeg kan ikke bare være vennen hennes, det liker jeg henne altfor godt til. og se at hun begynner å date og kanskje bli sammen med en annen senere ville vært for sårende. så sa at da ville jeg heller kutte kontakten helt, noe hun forstod. 

 

par dager senere så installerte jeg tinder igjen og etter noen swipe så kommer da denne jenta det er snakk om opp. blir ganske overasket ettersom jeg profilen var oppdatert med ny tekst og flere bilder enn det hun hadde når vi matchet. Hun sa for lenge siden at hun hadde avinstallert tinder. Sendte en melding etter noen timer, da jeg gikk og tenkte på dette. Hun fortalte at hun hadde brukt tinder for å anbefale gutter til tvillingsøsteren hennes. Syntes det var ganske tynn unskyldning, men lot det ligge og ikke hatt noe mer kontakt siden.

 

Vi hadde det kjempe flott sammen. kunne prate åpent om alt, lo og hadde det koselig hver gang vi var sammen. kunne ligge i senga eller på sofaen i timer å bare prate, kose og puse med hverandre. kom aldri så langt til sex, da hun er jomfru og ville vente. 

men trodde at vi hadde noe bra på gang, som faktisk ville vare

Lenke til kommentar

Se det fra den lyse siden; nå er du en fin erfaring rikere! Vær glad du har opplevd litt av "forholdslivet". "Dont cry because its over. Smile because it happened" ;)

 

Dere hadde ikke sex, men sannsynligheten er stor for at du har sex med neste jente du er på flørtern med; og da skal jeg love deg denne jenta blir glemt. 

 

Det med at hun hadde installert Tinder så tidlig etter bruddet er jo veldig normalt. Det har ingenting med at hun er "rett på sjekkern" igjen. Når hun får matches, noe hun sikkert får mye av, får hun også bekreftelse, noe mange ofte trenger en del av etter et brudd. 

 

Hvis du ikke allerede har gjort det; slett all kontaktinfo du har på henne. Facebook, Snapchat, Instagram, telefonnummer osv... Det er slutt - du klarer ikke å bare være venner pga. følelser - da vil kontakt bare drepe deg innenfra. 

 

Veldig mange "forhold" ryker før det er gått 6 mnd, så det er ikke unormalt om du skulle tenke det. 

 

Ta hver dag som den kommer fremover. Det der blir fort lettere :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...