Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder... start av samtale


Anbefalte innlegg

For å komme med litt mer info til dere, jeg har veldig lite erfaring om dating og kyssing. aldri kommet til første date engang. så noe må jeg ha gjort riktig ettersom hun fortsatt vil møte meg. 

Virker som hun også har lite erfaring. har selvfølgelig ikke spurt henne. 

 

Jeg liker denne jenta veldg godt, vi har samme interesser, humor og jeg trives veldig i hennes selskap. 

 

Min nærmeste kamerat og kjæresten hans møtte jenta på lørdag. de sa til meg at vi passa veldig godt sammen. Han sa også at jeg burde kysse henne neste gang vi er sammen.

Hun er en veldig søt og pen jente.

 

Hør på kameraten din, jeg har trua på deg ! :) :)

 

Til mer du venter, til mer "big deal" blir kysset. Bare se på det som helt naturlig. Dere har da møtt hverandre 5 ganger, og et lite kyss er totalt normalt ettersom begge to åpenbart liker hverandre. 

 

Anonymous poster hash: ab4ce...bf9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

For å komme med litt mer info til dere, jeg har veldig lite erfaring om dating og kyssing. aldri kommet til første date engang. så noe må jeg ha gjort riktig ettersom hun fortsatt vil møte meg. 

Virker som hun også har lite erfaring. har selvfølgelig ikke spurt henne. 

 

Jeg liker denne jenta veldg godt, vi har samme interesser, humor og jeg trives veldig i hennes selskap. 

 

Min nærmeste kamerat og kjæresten hans møtte jenta på lørdag. de sa til meg at vi passa veldig godt sammen. Han sa også at jeg burde kysse henne neste gang vi er sammen.

Hun er en veldig søt og pen jente.

 

Hør på kameraten din, jeg har trua på deg ! :) :)

 

Til mer du venter, til mer "big deal" blir kysset. Bare se på det som helt naturlig. Dere har da møtt hverandre 5 ganger, og et lite kyss er totalt normalt ettersom begge to åpenbart liker hverandre. 

 

Anonymous poster hash: ab4ce...bf9

 

At hun liker meg både tror jeg og håper jeg. Når jeg først tok tak i hånden hennes, så tok hun tak tilbake. Etter å ha holdt hender en stund,så sa jeg "kommer litt nærmere jeg" og la armen rundt henne og tok igjen tak i hånden hennes. og hun satt seg godt tilrette. 

 

vi driver å snapper en god del frem og tilbake i løpet av dagene. Blir jo også da god morgen og god natt også. på snap da. føler at vanlig god morgen eller natta, god natt, sov godt. er litt kjedelig. vurderer å prøve "good morning sunshine" eller blir det litt teit? 

trenger generelt noe som gjør samtalene litt mer spennende. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

"God morgen, søtnos! :)"

 

Flørt. Tull. Le. Ha det gøy. Jenta liker deg tydeligvis, så ikke overtenk eller overkompliser det her. Fortsett med å være deg selv, men skru gjerne opp "volumet" en tanke til.

Lenke til kommentar

"God morgen, søtnos! :)"

 

Flørt. Tull. Le. Ha det gøy. Jenta liker deg tydeligvis, så ikke overtenk eller overkompliser det her. Fortsett med å være deg selv, men skru gjerne opp "volumet" en tanke til.

overtenking og overkompliserer det er akkurat det jeg gjør... Går og tenker på henne hele tiden, klarer jo ikke fokusere når jeg er på jobb engang. 

Samtidig går jeg også å tenker på hva om hun ikke liker meg. Sier til meg selv at jeg må ha positive tanker. Er så lenge siden jeg har vært litt småforelska at jeg glemt hvordan det føles...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Et annet godt tips er å ikke ha for mye kontakt. Mange menn kveler kvinner med interesse. 

 

Ikke tenk at hun ikke liker deg. Alt tyder på at hun liker deg. Bare lik deg selv du og tenk at hun også liker deg. Oppfør deg deretter. 

 

Dessuten, det viktigste her er ikke hva hun mener om deg eller om hun liker deg. Det viktigste er at DU liker henne. Og er ikke det en veldig fin ting?

 

Ikke vær redd for å vise henne dette neste gang dere er sammen. Se på henne og la hun merke at du synes hun er vakker. "Så fin du er!" når dere først møtes. Legg hånden din rundt henne og dra henne inn til deg. Ta hånden hennes og hold den når dere går.

 

Fortell henne at du har lyst å kysse henne. Og bare gjør det. :) 

Lenke til kommentar

Et annet godt tips er å ikke ha for mye kontakt. Mange menn kveler kvinner med interesse. 

 

Ikke tenk at hun ikke liker deg. Alt tyder på at hun liker deg. Bare lik deg selv du og tenk at hun også liker deg. Oppfør deg deretter. 

 

Dessuten, det viktigste her er ikke hva hun mener om deg eller om hun liker deg. Det viktigste er at DU liker henne. Og er ikke det en veldig fin ting?

 

Ikke vær redd for å vise henne dette neste gang dere er sammen. Se på henne og la hun merke at du synes hun er vakker. "Så fin du er!" når dere først møtes. Legg hånden din rundt henne og dra henne inn til deg. Ta hånden hennes og hold den når dere går.

 

Fortell henne at du har lyst å kysse henne. Og bare gjør det. :)

Eneste kontakten vi har er snap egentlig. god morgen. da var det jobb. hvordan har dagen din vært. Den type ting det går i. 

og bare gjøre det ja, lett for deg å si :p 

Tusen takk for mange gode svar folkens :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hehe. Lett for meg å si.

 

Ja, kanskje. Jeg var jomfru, klønete og "livredd" jenter når jeg var 20 år. 

 

Men er bare å hoppe i det og få deg litt erfaring. Er slik man lærer på alle områder i livet. Lykke til! :) 

Lenke til kommentar

 

 

Hvis dette er helt fjernt for deg så vil du nok ikke skjønne hva jeg mener uansett. Men kroppspråk sier mye...

 

hekomo sitter nok mye bak dataskjermen. :)

 

1) Ett enkelt eksempel er øyekontakt og smil.

 

Alt før man har snakket med en jente kan man kommunisere mye med henne med kroppsspråk og fortelle mye om seg selv. Ser du på henne med et avslappet uttrykk, holder god øyekontakt og smiler, så kan det være veldig flørtende og avslører også at du har en viss mengde av selvtillit.

 

Gjør du dette riktig vil jenter være nysgjerrige på deg før dere alt har snakket sammen. HVEM er denne fyren som smiler til meg og ser usjenert på meg? Kanskje synes hun ikke engang du var spesielt pen første gang du så henne, men det er et eller annet med deg og du har sjarmert henne.

 

Det nøyaktige samme "ansiktet" kan sitte likbklek og sjenert i samme situasjon og uten å gi øyekontakt til en sjel. Sannsynligvis har ikke folk rundt engang lagt merke til dette ansiktet. Godt mulig han stråler på Tinder og oppsatte bilder, men ikke i virkeligheten.

 

To vidt forskjellige utfall for samme ansikt.

 

2) Måten du går og kroppsholdningen din forteller også en mye om deg selv.

 

a. Du kan gå med høyt hode, ta opp plass, god holdning som vitner om en trent fysikk, blikkontakt og et vennlig smil til kvinner så vel som menn.

 

b. Du kan gå med blikket i bakken og hodet på heng. Subbende med beina slepende etter deg. Et trist blikk og unnvikende blikk.

 

c. Du kan gå rundt med "fake" selvtillit, hendene stikkende ut fra siden og en overdreven gange hvor du prøver å være "alfa" og kul.

 

Jeg kunne fortsatt videre...

 

En annen viktig distinksjonen er jo at på Tinder og lignende er selvtillit gratis. Alle er frempå og modige. Ikke i det virkelige liv. Spør alle jenter du kjenner hvor mange ganger de har blitt sjekket opp edru på dagtid versus på Tinder. Jeg tipper 0-5 VS 100+

 

At hekomo sidestiller førsteinntrykket på Tinder med det virkelige liv vitner om lite innsikt og erfaring på området. :)

 

Det gjør jeg ikke. Det jeg gjør er å påpeke at begge deler handler om førsteinntrykk, og et bilde går ikke bare på selve utseendet. Man kan fremstå på uendelig mange forskjellige måter også på et bilde. Førsteinntrykk viser seg også ofte å ikke stemme - både på bilde og når man møter noen personlig første gangen.

 

Du kan spare deg for personangrepene dine. Hvis du ikke klarer å argumentere for noe uten å komme med gjentatte nedsettende kommentarer bør du nok gå i deg selv.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Hehe. Lett for meg å si.

 

Ja, kanskje. Jeg var jomfru, klønete og "livredd" jenter når jeg var 20 år. 

 

Men er bare å hoppe i det og få deg litt erfaring. Er slik man lærer på alle områder i livet. Lykke til! :)

haha :) lik som deg selv, bare ikke livredd jenter da. har snakket en del med jenter. venninner, kollegaer, venners venner, men altfor sjenert til å gå bort å starte en samtale med en fremmed jente. hvis hun prater med meg først, så er det ikke noe problem egentlig. Det som er ålreit med Tinder er at da har man snakket en del der kanskje før man møtes i virkeligheten. gjorde ihvertfall meg og jenta det er snakk om.

 

Er snart 21 år og slik livet mitt er nå så har jeg alt jeg trenger. En jobb jeg trives med, god bil, veldig gode venner eneste som mangler er ei jente å dele tida med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er det teit å spørre om hun vil at vi skal bli kjærester? 

Jeg liker henne veldig godt og har blitt glad i henne, møtt familien hennes flere ganger og hun har bare møtt mamma foreløpig. Hun har sagt at hun liker meg også spurte hun om vi var på vei til å bli kjærester. Har det veldig hyggelige sammen, og kyssing og kosing begynner å bli naturlig. ihvertfall når vi møtes og sier hade til hverandre. 

 

så skal jeg spørre henne eller bare vente?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...