Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder... start av samtale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

I virkeligheten spiller kjemi og utstråling en større rolle. Noe som ikke nødvendigvis kommer frem på bilder.

 

Hva slags kjemi tenker du på? Og hva slags utstråling? Magi?

 

Hvordan kan man ha kjemi med noen man ikke har kommunisert med?

 

Hvis dette er helt fjernt for deg så vil du nok ikke skjønne hva jeg mener uansett. Men kroppspråk sier mye...

Lenke til kommentar

 

 

I virkeligheten spiller kjemi og utstråling en større rolle. Noe som ikke nødvendigvis kommer frem på bilder.

 

Hva slags kjemi tenker du på? Og hva slags utstråling? Magi?

 

Hvordan kan man ha kjemi med noen man ikke har kommunisert med?

 

 

Hvis dette er helt fjernt for deg så vil du nok ikke skjønne hva jeg mener uansett. Men kroppspråk sier mye...

 

Jeg ser du bruker store og "fluffy" ord med lite substans. Kroppsspråk kan forøvrig også brukes på bilder. Inkludert ansiktsuttrykk.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

 

 

 

I virkeligheten spiller kjemi og utstråling en større rolle. Noe som ikke nødvendigvis kommer frem på bilder.

 

Hva slags kjemi tenker du på? Og hva slags utstråling? Magi?

 

Hvordan kan man ha kjemi med noen man ikke har kommunisert med?

 

 

Hvis dette er helt fjernt for deg så vil du nok ikke skjønne hva jeg mener uansett. Men kroppspråk sier mye...

 

Jeg ser du bruker store og "fluffy" ord med lite substans. Kroppsspråk kan forøvrig også brukes på bilder. Inkludert ansiktsuttrykk.

 

Vel, la oss bare bli enige om å være uenige. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

Hvis dette er helt fjernt for deg så vil du nok ikke skjønne hva jeg mener uansett. Men kroppspråk sier mye...

 

 

 

hekomo sitter nok mye bak dataskjermen. :) 

 

1) Ett enkelt eksempel er øyekontakt og smil.

 

Alt før man har snakket med en jente kan man kommunisere mye med henne med kroppsspråk og fortelle mye om seg selv. Ser du på henne med et avslappet uttrykk, holder god øyekontakt og smiler, så kan det være veldig flørtende og avslører også at du har en viss mengde av selvtillit.

 

Gjør du dette riktig vil jenter være nysgjerrige på deg før dere alt har snakket sammen. HVEM er denne fyren som smiler til meg og ser usjenert på meg? Kanskje synes hun ikke engang du var spesielt pen første gang du så henne, men det er et eller annet med deg og du har sjarmert henne.

 

Det nøyaktige samme "ansiktet" kan sitte likbklek og sjenert i samme situasjon og uten å gi øyekontakt til en sjel. Sannsynligvis har ikke folk rundt engang lagt merke til dette ansiktet. Godt mulig han stråler på Tinder og oppsatte bilder, men ikke i virkeligheten.

 

To vidt forskjellige utfall for samme ansikt.

 

2) Måten du går og kroppsholdningen din forteller også en mye om deg selv.

 

a. Du kan gå med høyt hode, ta opp plass, god holdning som vitner om en trent fysikk, blikkontakt og et vennlig smil til kvinner så vel som menn.

 

b. Du kan gå med blikket i bakken og hodet på heng. Subbende med beina slepende etter deg. Et trist blikk og unnvikende blikk.

 

c. Du kan gå rundt med "fake" selvtillit, hendene stikkende ut fra siden og en overdreven gange hvor du prøver å være "alfa" og kul.

 

Jeg kunne fortsatt videre...

 

En annen viktig distinksjonen er jo at på Tinder og lignende er selvtillit gratis. Alle er frempå og modige. Ikke i det virkelige liv. Spør alle jenter du kjenner hvor mange ganger de har blitt sjekket opp edru på dagtid versus på Tinder. Jeg tipper 0-5 VS 100+

 

At hekomo sidestiller førsteinntrykket på Tinder med det virkelige liv vitner om lite innsikt og erfaring på området. :) 

Lenke til kommentar

 

 

Hvis dette er helt fjernt for deg så vil du nok ikke skjønne hva jeg mener uansett. Men kroppspråk sier mye...

 

 

 

hekomo sitter nok mye bak dataskjermen. :)

 

1) Ett enkelt eksempel er øyekontakt og smil.

 

Alt før man har snakket med en jente kan man kommunisere mye med henne med kroppsspråk og fortelle mye om seg selv. Ser du på henne med et avslappet uttrykk, holder god øyekontakt og smiler, så kan det være veldig flørtende og avslører også at du har en viss mengde av selvtillit.

 

Gjør du dette riktig vil jenter være nysgjerrige på deg før dere alt har snakket sammen. HVEM er denne fyren som smiler til meg og ser usjenert på meg? Kanskje synes hun ikke engang du var spesielt pen første gang du så henne, men det er et eller annet med deg og du har sjarmert henne.

 

Det nøyaktige samme "ansiktet" kan sitte likbklek og sjenert i samme situasjon og uten å gi øyekontakt til en sjel. Sannsynligvis har ikke folk rundt engang lagt merke til dette ansiktet. Godt mulig han stråler på Tinder og oppsatte bilder, men ikke i virkeligheten.

 

To vidt forskjellige utfall for samme ansikt.

 

2) Måten du går og kroppsholdningen din forteller også en mye om deg selv.

 

a. Du kan gå med høyt hode, ta opp plass, god holdning som vitner om en trent fysikk, blikkontakt og et vennlig smil til kvinner så vel som menn.

 

b. Du kan gå med blikket i bakken og hodet på heng. Subbende med beina slepende etter deg. Et trist blikk og unnvikende blikk.

 

c. Du kan gå rundt med "fake" selvtillit, hendene stikkende ut fra siden og en overdreven gange hvor du prøver å være "alfa" og kul.

 

Jeg kunne fortsatt videre...

 

En annen viktig distinksjonen er jo at på Tinder og lignende er selvtillit gratis. Alle er frempå og modige. Ikke i det virkelige liv. Spør alle jenter du kjenner hvor mange ganger de har blitt sjekket opp edru på dagtid versus på Tinder. Jeg tipper 0-5 VS 100+

 

At hekomo sidestiller førsteinntrykket på Tinder med det virkelige liv vitner om lite innsikt og erfaring på området. :)

 

Nettopp dette jeg sikter til. Alle med litt selvtillit og erfaring med damer vil nok si seg enige. :) Disse "likbleke" damene er for meg helt uintressante uansett hvor objektivt sett pene de er.

 

Som du skriver trenger man ikke å ha kommunisert engang, bare ved å observere hvordan en dame oppfører seg i en folkegruppe finner jeg fort ut om det er en dame jeg har lyst til å bli kjent med eller ikke. På bilder blir det annerledes da nesten alle poserer fra sin beste vinkel, og det er vanskelig å se på noe annet en utseende.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Nettopp dette jeg sikter til. Alle med litt selvtillit og erfaring med damer vil nok si seg enige. :) Disse "likbleke" damene er for meg helt uintressante uansett hvor objektivt sett pene de er.

 

 

 

Som du skriver trenger man ikke å ha kommunisert engang, bare ved å observere hvordan en dame oppfører seg i en folkegruppe finner jeg fort ut om det er en dame jeg har lyst til å bli kjent med eller ikke. På bilder blir det annerledes da nesten alle poserer fra sin beste vinkel, og det er vanskelig å se på noe annet en utseende.

 

 

Jeg hadde egentlig en mann i tankene når jeg skrev dette, ettersom kvinner ser ut til å ha det "lett" uansett hvor de ferdest, men det er selvsagt omtrent like riktig for en kvinne som for en mann. :) 

Lenke til kommentar

 

Nettopp dette jeg sikter til. Alle med litt selvtillit og erfaring med damer vil nok si seg enige. :) Disse "likbleke" damene er for meg helt uintressante uansett hvor objektivt sett pene de er.

 

 

 

Som du skriver trenger man ikke å ha kommunisert engang, bare ved å observere hvordan en dame oppfører seg i en folkegruppe finner jeg fort ut om det er en dame jeg har lyst til å bli kjent med eller ikke. På bilder blir det annerledes da nesten alle poserer fra sin beste vinkel, og det er vanskelig å se på noe annet en utseende.

 

 

Jeg hadde egentlig en mann i tankene når jeg skrev dette, ettersom kvinner ser ut til å ha det "lett" uansett hvor de ferdest, men det er selvsagt omtrent like riktig for en kvinne som for en mann. :)

 

Jeg skriver om damer fra en manns synspunkt? Noe jeg har oversett? :p

Lenke til kommentar

TS HER

 

sa at jeg skulle komme med en oppdatering, så her kommer den. 

fikk match med ei jente på tinder. var på kafe date, snappa i en uke før vi møttes igjen. Denne gangen dro vi ned til brygga. slappet av, prata, spilte litt pokemon go, gikk tur langs vannet. 

 

fikk en klem på når hun dro og "var hyggelig å se deg igjen" praten. hun sa også " så sees vi snart igjen". 

 

Denne jenta er perfekt, samma interesser som meg, lik humor og ganske lik personlighet. 

 

middag neste da? eller andre alternativer. Som en av dere kommenterte for to sider tilbake, hjemmedate? skulle gjerne ha bedt henne hjem, men har ikke huset for meg selv... 



Anonymous poster hash: 6faf7...676
Lenke til kommentar

"Denne jenta er perfekt". Forsiktig med bruken av så sterke ord, så tidlig. Du kjenner henne knapt.

 

Spør om du kan låne kjøkkenet av moren din i to timer. Lag mat, spis. Så stikker dere inn på soverommet ditt. Du finner frem den bærbare PC'en din og setter på en artig film. Dere legger dere i sengen og kikker på den mens dere selvfølgelig "puser" på hverandre. Og siden dere ser filmen på en bærbar PC, er det en selvfølge at dere ligger/sitter inntil hverandre. Flørt, skap spenning, kyss henne. 

 

Dere trenger ikke lage en 5 stjerners middag. Noe enkelt. 

 

 

 

klemmer og små knuffing/ dytting på kødd hvis det går under nærkontakt

dumt spørsmål kanskje, men hvorfor skal vi kysse på neste date?

 

-ts



Anonymous poster hash: 6faf7...676

 

Fordi venner klemmer. Venner knuffer. Venner kysser ikke. Og du vil være mer enn bare venn, riktig?

Endret av G27
Lenke til kommentar

hadde en veldig hyggelig kveld på lørdagen. ute spiste middag og liten gåtur etterpå. ble ikke noe kyss, men avtalte å møtes til helga igjen. så får se hva som skjer da. hvis vi ender opp med å gå litt, så kan jeg vel alltids prøve å holde henne i handa? 

 

hun begynner også å holde øyekontakten mer, hvis det har noe å si. de to forrige gangene, så har hun snudd seg litt vekk eller sett en annen retning, når vi har hatt øyekontakt

Lenke til kommentar

hadde en veldig hyggelig kveld på lørdagen. ute spiste middag og liten gåtur etterpå. ble ikke noe kyss, men avtalte å møtes til helga igjen. så får se hva som skjer da. hvis vi ender opp med å gå litt, så kan jeg vel alltids prøve å holde henne i handa? 

 

hun begynner også å holde øyekontakten mer, hvis det har noe å si. de to forrige gangene, så har hun snudd seg litt vekk eller sett en annen retning, når vi har hatt øyekontakt

 

Ikke for å legge noe press på deg, men sånn seriøst kyss henne på neste date. Om ikke du gjør det under daten så gjør det når du sier hadet. 

 

Why? Fordi du må vise at du faktisk har litt baller. OG fordi hun garantert kysser deg tilbake om hun er interessert i deg. 

 

Det finnes -ingen- grunn til at hun ikke blir glad om hun liker deg etter at du har møtt henne såpass mange ganger. 

 

Anonymous poster hash: ab4ce...bf9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...