Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja NFN - Norwegian Fighting Nation :)

Vi er vel 12-15 stk som spiller rimelig ofte.

 

Legg til Nzz1 i origin, så kan du jo bli med å spille :)

 

Ferie 1 Mnd fra i dag da, så ikkje data på en stund :p

 

 

Merker Nzz1 er i ferie modus! Vi heter Northern Fighting Nation [NFN]..

 

@Quakecry

Hvis du ikke har lyst å vente en mnd på Nzz1 for å spille med oss, kan du legge til meg i Origin: JetzBullet :thumbup:

 

Vi spiller fast hver fredagskveld.

Takk skal dere ha! Nizzen har jeg vist fra før av. Men addet deg Jetz! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Hvorfor du skriver i en battlefieldtråd er en gåte...

Kanskje fordi jeg har hørt og spilt Battlefield og så må en holde seg til trådens sakelighet.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

I det siste har det dukket opp ekstremt mange på lavt nivå (low level for de som foretrekker et internasjonalt snitt), og dette kunne vært bra, dessverre er de fleste belemret med ekstreme ferdigheter på fagfeltet der alt dreier seg om å "drepe fienden". Så etter ei runde der en i level 4 lager hakkemat av undertegnede med en eller annen flyvemaskin, så blir det slik at man må ta en liten titt på hva denne "proffen" er lagd av. 5 minutter med flyving som kunne trigget Kjos for en ny pilot så ender det opp med litt pistolskyting på en annen flyvende maskin. Pistol setter 100% av skuddene må vite....uten tellende resultat. Før han blir meid ned av en annen noldus. Jeg stusser på et par han skyter i flyet som jeg selv med lykt og lupe ikke ser, samt denne pistoleringen. Kommer da med en elendig formulert komentar på et språk jeg knapt forstår. Men i ren glede kan man lese at "Fairfaight banned ******** from this server". Etter en god porsjon skadefryd så demrer det litt.....banned from this SERVER..........WTF. De kunne nå til helvete gitt juksepaven ei uke fra ALLE servere (egentlig kunne jeg ønske de saksøkte gørra ut av dritten, dyppet han i tjære, rullet i fjør før de stappet ræva full av LEGO og bandt ham fast på en villhest) Dersom EA startet en saksøker kampanje mot juksefanter der straffen var å slikke rent, brukt dasspapir i 3 uker. Da tror jeg kanskje vi ble kvitt det største irritasjonmomentet med hele serien.

Lenke til kommentar

Jepp. Derfor jeg mener at private servere er ett must. Er det bygd opp rundt ett lag av gode admins tar det max 10min å få ut slik folk nesten uansett når man spiller.

Var no jævlig sjamerende med de små communities som dukket opp på de private serverne også. Husker vi hadde egne stats på enkelte 1942 servere og var mye dårlig bragging rights innad. stor gjeng på ventrilo eller hva man brukte den gang også :p 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...