Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har det faktisk vært så mye surr og vas med både matchmaking og Server Browser at det faktisk kokte over for meg der en periode :p Flere innpå serverene hadde også opplevde mye krøll i dag. Spillet føltes rett og slett litt "off" store deler av dagen i dag.


Har da drar over en del av servere og slikt til den kommende BF V Open beta mon tro? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bokstavelig talt on fire :p  Jeg fyrte opp spillet istad har ikke spilt siden release, det var gøy. Hadde en runde før denne med over 40kills, men fikk "Disconnected from EA server".

 

Svaner faktisk det spillet litt. Dumt at PCen min aldri har taklet det spillet.. -.- 

 

Morsomme er jo at BF5 betaen kjører bedre enn det spillet der.. 

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt BF5 betaen så kjøpte jeg BF1 igår. Var jo super billig og en får gratis Season pass nå..

 

Men nå spiller jeg på konsoll. Og jeg synes det å sikte med våpen i BF1 er veldig mye vanskeligere en i BF5 betaen.

 

Virker som det er minimal aim assist eller noe...noe som blir jo litt kronglete når en skal sikte med tommelen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hah, utrolig. BF1 er jo hakker mer lettdrevet, så lenge man styrer unna DX12 dritten :p Gjelder forøvrig BFV også.

 

Jeg er faktisk ikke sikker på om det stemmer.. Er mye effekter osv som faktisk ble verre etter at de ga ut premiumpakkene. 

 

Kan godt være performance er dårligere etter release.. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når dere bytter nick, så kommer det opp sikkerhetsspørsmål, men hva det hjelper når det er på russisk?
 

Forståelig nok så burde alarm bells begynne å ringe big times, men klarer bare ikke se noe annet aktivitet eller pålogginger eller noe som helst. EA Chat er "rask" også men vil bare skifte nick og trenger tydeligvis sikkerhetsspørsmål til det.

Lenke til kommentar

Når dere bytter nick, så kommer det opp sikkerhetsspørsmål, men hva det hjelper når det er på russisk?

 

Forståelig nok så burde alarm bells begynne å ringe big times, men klarer bare ikke se noe annet aktivitet eller pålogginger eller noe som helst. EA Chat er "rask" også men vil bare skifte nick og trenger tydeligvis sikkerhetsspørsmål til det.

 

Aktiver Login Verification så får du koden på tlf: https://help.ea.com/no-no/help/account/origin-login-verification-information/

Lenke til kommentar

Når dere bytter nick, så kommer det opp sikkerhetsspørsmål, men hva det hjelper når det er på russisk?

 

Forståelig nok så burde alarm bells begynne å ringe big times, men klarer bare ikke se noe annet aktivitet eller pålogginger eller noe som helst. EA Chat er "rask" også men vil bare skifte nick og trenger tydeligvis sikkerhetsspørsmål til det.

Har du og russisk?

 

Fant påloggingsinfoen min dumpa sammen med flere andre logins på en russisk side. Så noen har vært inne og endret sikkerhetsspørsmålet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hva er typiske årsaken til at man får en plutselig fps dipp under BF1? Typisk 10,15,20 fps og så er den tilbake til normalen igjen. Jeg har ikke helt greit å isolere det til visse DLC-pakker heller. Har en rimelig fersk Windows 10 install her også, så skulle tro ting var på stell der. 

Lenke til kommentar

Hva er typiske årsaken til at man får en plutselig fps dipp under BF1? Typisk 10,15,20 fps og så er den tilbake til normalen igjen. Jeg har ikke helt greit å isolere det til visse DLC-pakker heller. Har en rimelig fersk Windows 10 install her også, så skulle tro ting var på stell der.

Skjer aldri hos meg. Hardware har du da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...