Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker slik det er i bf1 fremfor bf4. Spesielt når serveren har "readycheck". Så slipper alle  å vente på de som sliter med p-ata disker og 3 minutter lastetid mellom rundene.

 

Hvor lenge må dere vente for å forlate en server? Ventetiden mellom rundene er så å si fraværende nå. Men i BF4 kunne det bli ganske drøyt (spesielt etter oppdateringen med "readycheck". Ikke alle som forstod at de måte klikke "klar").

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Vurderer å kjøpe BF1 hvordan er aktivteten på PC? Er det verdt det?

Jeg vil si veldig bra, fordi det er aldri noe problem med nok spillere på servere. Vi er en gjeng på 10-12 stk som spiller flere ganger i uka :)

 

 

Takk. Er det da verdt å kjøpe Premium pass?

Lenke til kommentar

 

 

Vurderer å kjøpe BF1 hvordan er aktivteten på PC? Er det verdt det?

Jeg vil si veldig bra, fordi det er aldri noe problem med nok spillere på servere. Vi er en gjeng på 10-12 stk som spiller flere ganger i uka :)

 

 

Takk. Er det da verdt å kjøpe Premium pass?

 

Kanskje ikkje nå, siden flere tilleggspakker er blitt gratis nå. Fra dag 1 var det verdt det lett synes jeg. Kanskje ikkje så rart når jeg nesten ikkje spiller andre spill.

Lenke til kommentar

 

 

 

Vurderer å kjøpe BF1 hvordan er aktivteten på PC? Er det verdt det?

Jeg vil si veldig bra, fordi det er aldri noe problem med nok spillere på servere. Vi er en gjeng på 10-12 stk som spiller flere ganger i uka :)

 

 

Takk. Er det da verdt å kjøpe Premium pass?

 

Kanskje ikkje nå, siden flere tilleggspakker er blitt gratis nå. Fra dag 1 var det verdt det lett synes jeg. Kanskje ikkje så rart når jeg nesten ikkje spiller andre spill.

 

 

 

Takker! De som ikke er gratis kan kjøpes individuelt?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Vurderer å kjøpe BF1 hvordan er aktivteten på PC? Er det verdt det?

Jeg vil si veldig bra, fordi det er aldri noe problem med nok spillere på servere. Vi er en gjeng på 10-12 stk som spiller flere ganger i uka :)

 

 

Takk. Er det da verdt å kjøpe Premium pass?

 

Kanskje ikkje nå, siden flere tilleggspakker er blitt gratis nå. Fra dag 1 var det verdt det lett synes jeg. Kanskje ikkje så rart når jeg nesten ikkje spiller andre spill.

 

 

 

Takker! De som ikke er gratis kan kjøpes individuelt?

 

Sikkert. Eller det ser du jo på origin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...