Gå til innhold

Er du en stolt eier av et flunkende nytt Nvidia superkort (1080 / 1070)? Fortell oss her da!


Malvado

Er du en stolt eier av et flunkende nytt Nvidia superkort? Fortell oss her da!  

178 stemmer

  1. 1. Eier du et Nvidia 1080 Skjermkort?

    • Ja
      62
    • Nei
      91
    • Skal kjøpe et snart.
      25
  2. 2. Eier du et Nvidia 1070 Skjermkort?

    • Ja
      36
    • Nei
      121
    • Skal kjøpe et snart
      21
  3. 3. Støyer kortet ditt under bruk?

    • Ja
      14
    • Nei
      111
    • Eier ikke et Nvidia kort.
      53
  4. 4. Er du fornøyd med den medfølgende programvaren til kortet? Verktøy , drivere osv.

    • Ja
      101
    • Nei
      24
    • Eier ikke et Nvidia kort.
      53
  5. 5. Har du hatt problemer med kortet ditt?

    • Ja
      8
    • Nei
      116
    • Eier ikke et Nvidia kort.
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fornøyd med mitt 1080. Ikke fult så fornøyd med GeForce Experience da jeg synes det burde vært en forklaring på hvordan ting fungerer og nye funksjoner. Det burde også vært mulighet til å forandre knapper på start og slutt av opptak osv osv.

 

Fks ved å kunne bruke en håndkontroller. Det er så enkelt å brukervennlig å ta bilder,streame,lagre klipp og redigere gameplay på PS4 med et trykk. Det er noe jeg synes burde bli bedre da jeg styrer unna tastatur & mus bruk så mye som mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med mitt 1080. Ikke fult så fornøyd med GeForce Experience da jeg synes det burde vært en forklaring på hvordan ting fungerer og nye funksjoner. Det burde også vært mulighet til å forandre knapper på start og slutt av opptak osv osv.

 

Fks ved å kunne bruke en håndkontroller. Det er så enkelt å brukervennlig å ta bilder,streame,lagre klipp og redigere gameplay på PS4 med et trykk. Det er noe jeg synes burde bli bedre da jeg styrer unna tastatur & mus bruk så mye som mulig.

 

Det er noe som burde bli langt bedre på pc ja!

Lenke til kommentar

Han har endret det til 8 kort nå, og ja, seff til folding. :-D

 

Vinglepetter deluxe her, vente, ikke vente.. 

 

Er ikke akkurat imponert over ytelsen til kortet mot mitt kort..

Av bestilt alle, vurdere 1070 også. 180w vs 150w.

Nå strå det 29, venter til jeg ser det bekreftet.

Jeg vurderer ikke 1080 for spill, men på grunn av watt og ja folding@home.

Lenke til kommentar

Venter på mitt 1080 Strix kort, står på komplett de får det inn 6 juli, håper jeg får det før jeg drar på ferie midten av Juli så jeg kan teste litt, vet ikke hvor mye det har å si men tenkte å teste BF4 på maks og se åssen det går selvom det spillet er nå litt eldre.

Ellers har jeg meldt meg inn for Battlefield 1 beta tilgang og tenker å teste det på maks også for å se hvor bra det går, om noen orker å vente til betaen kommer så klart :)

Lenke til kommentar

Mottok 1 stk Gigabyte G1 1070 i går. Slo meg til ro på første overclock forsøk som landet på på 2,1ghz clock og +500mhz på minne. Kommer nok til å teste hva maks jeg kan få ut av kortet er, men ble for ivrig på å spille :D

Spilte Witcher 3 på ultra @ 1440p (med noen tweaks) og lå på rundt 70 fps. Under spillingen lå temp på kortet rett over 60 grader, og vinnene spant opp på rundt 1300-1400 rpm for å holde tempen der. Omtrent ingen støy fra viftene på den hastigheten.

 

Veldig fornøyd med oppgraderingen fra et GTX 980 som ble litt i underkant på Rog Swift skjermen. Ble også en pen oppgradering for samboeren som arvet 980en (hun hadde et GTX 570 fra før). 

Endret av lolzio
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser at flere melder om en load/spill- temp på rundt 60 grader. Selv ligger jeg stabilt på 82 grader med mitt msi 1080 gaming x (ikke overklokket) mens jeg spiller overwatch i 1440p. Må nevne at romtemperaturen nå i sommer har vert meget høy, men min samboers pc som er kliss lik (bortsett fra at hun har et msi 970) ligger på rundt 60 under samme forhold i 1080p.

Jeg har 3 inntaksvifter i front og 2 vifter bak som også fungerer som radiatorkjøler for cpu. Min samboers pc har også vannkjølt cpu, men radiatoren sitter i front med 2 inntaksvifter. Er temp slik som med overklokking (lotto)? Eller burde det være mer forutsigbart? Jeg hadde tenkt å overklokke gpu, men er redd temperaturen vil bli alt for høy.

 

Føler dette ble rotete, beklager det.

Endret av Mashux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...