Gå til innhold

Jose Mourinho | Arbeidsledig


Latias

  

75 stemmer

  1. 1. Mourinho rett mann for United?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt interessant å sammenligne de tre. Både Moyes og LVG tok vel mer poeng på sine 10 første kamper, men vi holdt samtlige på å dø av kjedsomhet og det skjedde ikke noen progresjon gjennom hele tiden de var i klubben. Allerede med Mourinho så ser vi en glød og samhandlig vi har etterlyst i mange år. Laget ser rett og slett bra ut, og den fremoverrettede fotballen vi spiller til tider er rett og slett nydelig. 

 

Jeg tar dette over LVG og Moyes anyday, selv om poengene er litt labre for tiden. Det kan rett og slett ikke bli annet enn bra dette når vi begynner å sette sjansene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er storfornøyd med hvordan gutta fremstod spillemessig på lørdag. Zlatan og Mata linket svært bra opp, Pogba var god kampen igjennom, Rashford presterte OK og Herrera var aggressiv og god, og var, etter min mening, uheldig som fikk det andre gule kortet. Lingard var den eneste som ikke var god i går, og allikevel skapte vi massevis av store sjanser. 

 

Det er smått utrolig det som skjer med Zlatan for tiden. Gedigne muligheter til å score, men målene uteblir. Vi trenger en spiss som scorer mye om vi skal kjempe i toppen. Mtp. at Ibra kommer i alle disse scoringsposisjonene er jeg sikker på at det snart løsner, og vi får se samme Ibra som i starten av sesongen.

 

I noen kamper mener jeg allikevel at Rashford bør være på topp, som f.eks. i kampen mot Liverpool hvor vi var avhengig av hurtige overganger. Det kan godt være det hadde skjedd også om vi hadde flere kantspillere tilgjengelig. Martial var skadet, og Mkhtaryan er ikke inne i varmen. 

Lenke til kommentar

Absolutt interessant å sammenligne de tre. Både Moyes og LVG tok vel mer poeng på sine 10 første kamper, men vi holdt samtlige på å dø av kjedsomhet og det skjedde ikke noen progresjon gjennom hele tiden de var i klubben. Allerede med Mourinho så ser vi en glød og samhandlig vi har etterlyst i mange år. Laget ser rett og slett bra ut, og den fremoverrettede fotballen vi spiller til tider er rett og slett nydelig. 

 

Jeg tar dette over LVG og Moyes anyday, selv om poengene er litt labre for tiden. Det kan rett og slett ikke bli annet enn bra dette når vi begynner å sette sjansene.

 

Moyes og LVG regnes begge som store flopper. Det er ikke der lista ligger. Mourinho bør levere langt bedre enn det han har gjort så langt. Det er fremdeles tidlig i sesongen, men dere har allerede 8 poeng opp til Liverpool, City og oss. Ikke lur deg selv til å tro at topp 4 er målet. Mourinho gjorde det klinkende klart i forkant av sesongen at dere skulle gå for gull, og det ble også reflektert på overgangsmarkedet. Det er godt mulig at ting snur snart for dere, men hvor mange ganger i løpet av karrièren sin har Mourinho klart å snu skuta i kraftig motgang?

Lenke til kommentar

Problemet er vel at han vanligvis får hele spillergruppa, staben og styret imot seg på grunn av væremåten sin i motgang. Fjorårets sesong er vel første gangen han har fått tid til å prøve å snu det, og vi så hvordan det gikk. Personlig håper jeg han får fortsette så lenge som mulig, men det overrasker meg hvor "fredet" han er blant mange United-supportere her inne. Se på jobben Guardiola har gjort med City og Conte med Chelsea. Hvorfor skal Mourinho, som vanligvis er en "instant impact"-manager, trenge mer tid?

Lenke til kommentar

Men er det ikke du (dere) som alltid mener at det beste er å spille bra fotball, kontra det å safe seg til et trofe? Nå spiller jo vi glitrende angrepsfotball for tiden, men får svarten ta meg ikke mål. Moro å se på i det minste, så regner med at du LETT kan relatere deg til det. Når målene endelig kommer, så blir det flere poeng.

Lenke til kommentar

13 poeng for to år siden under LvG..?

 

Det har du helt rett i. Poenget står dog.

 

 

Men er det ikke du (dere) som alltid mener at det beste er å spille bra fotball, kontra det å safe seg til et trofe? Nå spiller jo vi glitrende angrepsfotball for tiden, men får svarten ta meg ikke mål. Moro å se på i det minste, så regner med at du LETT kan relatere deg til det. Når målene endelig kommer, så blir det flere poeng.

 

Nei.

Lenke til kommentar

Vi ville ha en manager med engasjement, det fikk vi.

Et lag som spiller underholdene fotball, check.

 

Mangler kun at de setter sjansene de får.

 

Sa til meg selv i fjor at jeg skal takle tap og uavgjort bare laget spiller underholdene fotball og som prøver å vinne kamper, noe de gjør kontra tiden under LvG.

Endret av Schneiderlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...