Gå til innhold

Jose Mourinho | Arbeidsledig


Latias

  

75 stemmer

  1. 1. Mourinho rett mann for United?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan tenkes at han føler han har fått "svar på tiltale" tidligere ved å bruke den taktikken. Siden han har opplevd så mye suksess er det vel lett for å sverge til slike "taktikkter" når det har fungert før. Allikevel er det ikke slik man bygger lag. Og for meg virker det som om at han ikke har tenkt å være her mer enn 2-3 år. Hadde han ønsket det ville han vel prøvd å endre seg litt. Ved å bruke akkurat samme taktikk som før ender han opp med samme resultat. Forhåpentligvis noen trofeer. Kan tenke meg at han leder oss til gull i en cup eller to, og jeg krysser fingrene for at vi i det minste kvalifiserer oss til CL også. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

I Mourinho sin katastrofale sesong med Chelsea i fjor hadde han 14 poeng etter 13 kamper. Han har altså klart "bare" 6 poeng mer med United med samme antall kamper. 

 

Er bare å innse at Mourinho er et stort, egoistisk synkende skip. Bryr meg ikke om at han vant ligaen for halvannet år siden. LvG har en god CV og gjorde det dritbra med et middelmådig Nederland i VM før han kom til oss, det hadde som kjent ingenting å si. 

 

 

 

Lenke til kommentar

What the fuck? Nå har jeg vært mot Mourinho siden starten, men det ville jo vært idioti å sparke han nå. Vi spiller tross alt underholdende fotball til tider, og det er det mange år siden sist.

 

Hadde vi hatt 8 ekstra poeng som vi har fortjent, er det ingen som hadde klaget her inne. Syns ting ser meget bra ut for framtiden jeg ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

What the fuck? Nå har jeg vært mot Mourinho siden starten, men det ville jo vært idioti å sparke han nå. Vi spiller tross alt underholdende fotball til tider, og det er det mange år siden sist.

 

Hadde vi hatt 8 ekstra poeng som vi har fortjent, er det ingen som hadde klaget her inne. Syns ting ser meget bra ut for framtiden jeg

 

For min del er det ikke bare poengene som uteblir og plasseringen på tabellen, men det er lunet og alt det rare Mourinho sier og gjør jeg ikke kan fordra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...