Gå til innhold

Jose Mourinho | Arbeidsledig


Latias

  

75 stemmer

  1. 1. Mourinho rett mann for United?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg for han er en patetisk og latterlig fyr.Hadde aldri klart å heie på Arsenal om de hadde ansatt han. Fotball er (for meg) større enn resultater, lever fint med at Wenger aldri har slått Mourinho i en PL-kamp, men ville aldri ha klart å støttet et lag med Mourinho i spissen. Går i mot alt jeg setter pris på innen fotball. 

 

Flere av dere som må svelge noen kameller nå som han signerer for Man Utd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er helt enig med Corporal. Styret gjør det vanskeligere og vanskeligere å holde med Man Utd. Klubben ser ut som en helt annen klubb enn det den var når Ferguson forlot den, og jeg kommer sannsynligvis til å bli enda mer apatisk og lei nå som Mourinho overtar. Det var ille nok med LvG, men nå føler jeg snart ikke det lenger er samme klubb som den jeg begynte å holde med som liten. Som Corp sier, fotball handler om mer enn å bare få gode resultater og troféer. Og gleden av å holde med United forsvinner mer og mer for meg. Det er verdiene og og holdningene og alt som klubben står for som avgjør om jeg får glede av gode resultater og trofeer. Jeg har alltid mislikt Mourinho, mange United-fans har latterliggjort alt han har gjort og stått for i Chelsea, så jeg forstår ikke hvorfor så mange tar ham i mot med åpne armer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

At det har blitt kjedeligere å se kamper skal jeg være enig i, men det har ingenting med styret eller dårlige resultater å gjøre, men enkelt og greit at vi har spillt dønn kjedelig fotball.

 

Jeg finner det ikke vanskelig å holde med klubben av den grunn. Kommer alltid til å holde med klubben samme hvor mye oppturer eller nedturer det blir.

Lenke til kommentar

Synes styret burde vært flinkere til å snappe opp f.eks Ancelotti eller Klopp da de var ledige, begge to er på nivå med Mourinho og begge står for en underholdende fotballstil noe Mourinho ikke gjør. Ang. spillestil så er jo Mourinho kjent for å være kynisk, det tror jeg de fleste kan akseptere i bortekamper. Der var jo blant annet Ferguson en ekspert, vi var jo kyniske som f. borte i CL osv. Men hvordan blir i så fall hjemmekampene? Jeg hadde i hvert fall aldri tålt og se oss parkere bussen fra første minutt hjemme mot Liverpool, Arsenal eller et annet storlag. På OT så skal vi, i hvert fall forsøke og gå ut i 100 og dominere kampen. 

Lenke til kommentar

At det har blitt kjedeligere å se kamper skal jeg være enig i, men det har ingenting med styret eller dårlige resultater å gjøre, men enkelt og greit at vi har spillt dønn kjedelig fotball.

 

Jeg finner det ikke vanskelig å holde med klubben av den grunn. Kommer alltid til å holde med klubben samme hvor mye oppturer eller nedturer det blir.

Som en som ser Man Utd med andre briller vil jeg ikke si at det eneste jeg synes er feil med United om dagen er fotballen som spiller. Den bidrar bare til at Man Utd ser mye værre ut. Måten styret har vært etter SAF gikk av har vært katastrofe. Antall avgjørelser som er blitt gjort feil er mange, og spesielt skuffende ting som måten man har behandlet managerene. Har ikke spesielt mye til overs til LvG, men er jævla pinlig å se LvG bli slaktet ut i går og det være et fokus på å håne han på en dag som skal være så bra som den skulle være i går. Direkte provoserende å se at LvG står i et seiersintervju og må svare på ryktene om at Mourinho. Synes også avgangen til Moyes var dårlig håndtert fra Man Utd. Spillerne må også få tyn for måten de har behandlet managerne etter SAF (spesielt behandlingen Moyes fikk). Er ikke bare spillestilen som gjør at det er kjedelig med Man Utd om dagen, i alle fall slik en som ikke heier på Man Utd ser det. 

 

EDIT: 

 

Ed Woodward bør for øvrig også gå nå som LvG er sparket. For en inkompetent fyr, spesielt med tanke på hvor mange overganger han har klart å rote bort som både Moyes og LvG ønsket, 

Endret av Corporal Jenkinson
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Uff så bitre fansen til rivalene er da. Tyder jo på at Mourinho blir et bra valg for oss det :)

Mer skadefro enn bitter.

 

Misforstå meg rett, dere vil nok få resultater, men hva skjedde med den langsiktige planen til Manchester United?

Mourinho skulle jo også etter planen være i Chelsea i flere år, så hvordan det gikk.

 

Blir morsom sesong men er glad jeg ikke har Mourinho som manager, tar nok alt for mye plass.

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Uff så bitre fansen til rivalene er da. Tyder jo på at Mourinho blir et bra valg for oss det :)

Mer skadefro enn bitter.

 

Misforstå meg rett, dere vil nok få resultater, men hva skjedde med den langsiktige planen til Manchester United?

Mourinho skulle jo også etter planen være i Chelsea i flere år, så hvordan det gikk.

 

Blir morsom sesong men er glad jeg ikke har Mourinho som manager, tar nok alt for mye plass.

 

det var abramovich sin feil. det er riktig at mourinho nå har bestemt seg for å være i en klubb i lang tid, men han tok feil når han trodde at abramovich hadde noen form for følelser for chelsea. chelsea er bare et leketøy for han. 

Lenke til kommentar

det var abramovich sin feil. det er riktig at mourinho nå har bestemt seg for å være i en klubb i lang tid, men han tok feil når han trodde at abramovich hadde noen form for følelser for chelsea. chelsea er bare et leketøy for han. 

 

 

Er det Abramovich sin feil at Chelsea lå ett poeng fra nedrykk etter 16 kamper denne sesongen?

Lenke til kommentar

 

det var abramovich sin feil. det er riktig at mourinho nå har bestemt seg for å være i en klubb i lang tid, men han tok feil når han trodde at abramovich hadde noen form for følelser for chelsea. chelsea er bare et leketøy for han. 

 

 

Er det Abramovich sin feil at Chelsea lå ett poeng fra nedrykk etter 16 kamper denne sesongen?

 

mest sannsynlig, ja. mourinho har jo vunnet alt man kan vinne de siste 15 årene.

 

mourinho vant jo liga og liga cup 2015. hadde sikkert vunnet mye om han hadde fått fortsette også. men det ble for kjedelig for abramovich å ha samme manager i 3 år, så han presset ut mourinho for å få litt forandring. jeg kan ikke se noen annen grunn enn det.

 

grunnen til at han har vært kort tid i andre klubber er jo at han ville vinne trofeer i flere land og bli historisk. han er jo god nok til det, så hvorfor ikke. 

Endret av kwah
Lenke til kommentar

Etter han forlot Porto er vel Inter det eneste laget han har forlatt frivillig, og der etterlot han seg en aldrende stall uten ressurser til å gjenbygge. Du vet like godt som meg at Mourinho kun tilbyr kortsiktig suksess. Etter tre-fire sesonger under hans regime blir spillerne utmattet både fysisk og psykisk. Det har vist seg gang på gang. Denne sesongen er den første hvor han har fått sjansen til å snu skuta, og vi så hvordan det gikk.

 

Synes denne ansettelsen lukter desperasjon lang vei. Dere var for gode for ham for tre år siden, men standardene har åpenbart sunket siden den gang. Det er en grunn til at ingen topplag i verden vil ha ham.

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

Det er det dummeste jeg har hørt, noen gang faktisk. Du tror at fans generelt er misfornøyd med Mourinho? Kanskje 50% (vill gjetning).

 

Du tror at alle disse 50 prosentene blir mindre interessert i klubben fordi ledelsen er idioter? Kanskje 10% er såpass "involvert" at de vil kjenne seg litt mer apatisk ovenfor klubben med tiden.

 

På den andre siden vil klubben få så mange nye fans hvis de vinner noe med Mourinho, ja medgangssupportere, at antall fans vil øke. Mourinho er nok ikke riktig mann for klubben og jeg personlig syns styret gjør helt feil i å ansette han.

 

Derimot å mene at han er for dårlig for topplag er jo helt hinsides alle fornuft! Mannen er på topp 3 gjennom tidene i seiersprosent. Han har vunnet mer enn de aller fleste også. I tillegg har mannen gjort det i 3!!!! Forskjellige ligaer. Ingen må si noe annet enn at Mourinho er et unikum innen fotballyrket, for det er han virkelig. Kanskje vokser mannen litt i han med alderen også, sånn at han ikke sliter ut spillerne sine (dette er dagdrømmer, men hva faen vet vi?), og da vil han nok være verdens desidert beste trener.

 

Jeg er ikke en fanebærer for Mourinho. Jeg skulle ønske klubben kunne legge en langsiktig plan for framtiden istedenfor å hoppe fra den ene til den andre av kortsiktige løsninger, men jeg skal støtte klubben under Mourinho slik jeg også har gjort under Moyes og LVG.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...