Gå til innhold

Kamptråd Europa league-finalen Liverpool vs Sevilla


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk kan rope så mye de vil på straffer. Ja, vi skulle hatt to. Nei, det er ikke grunnen til at vi taper. Den andreomgangen er kanskje det mest begredelige jeg har sett noen sinne. For en kollaps. Ingen som vil noe.. Sevilla styrte kampen 130% hele andre omgang. Jeg vil også kritisere Klopp. Coutinho skulle vært tatt av først. Lallana var den friskeste av våre tre offensive på midten. Coutinho gjorde ingenting. Det skinner også enda tydeligere gjennom at ny venstreback bør være førsteprioritet i sommer.

 

Fy faen for en elendig kamp..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen CL og ingen EL neste år. Da har dere i alle fall gode muligheter til å kjempe om ligagull, og med tanke på hvor elendige "alle" har vært så er det definitivt ingen umulighet hvis dere bare stepper opp litt og er mer jevne. Er nesten litt misunnelig på at dere bare kan konse om topp 4 imens vi skal spille kamper på torsdag. Det er ingen prestisje i EL. Det eneste som er verdt noe er CL-plassen den gir. Er jo bare å se på hvor mye fokus det var på den turneringen for bare noen år siden. Knapt noen som visste hvem som spilte i den.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Vi skulle erobre verden sa du.

Jeg kan ikke husket å lest eller hørt det noen plass.

Fleste jeg kjenner trodde allerede før kampen at vi kom til å tape.

 

Det jeg mener er at jeg har ikke noen grandiose forstillinger om Liverpool som et topplag.

Det har derimot United supportere, og det er noen år siden nå allerede siden dere var god :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sevilla styrte kampen 130% hele andre omgang.

Så vidt jeg vet så kan man ikke overskride 100%? enten så kan du ikke matematikk eller så har jeg misforstått poenget ditt.

 

Mange sier "vi", det er ikke "dere" som har tapt. Dere har ikke spilt engang. Dere får ikke penger og heller ikke pokaler for å være med på hele greia. Hvorfor ikke bruke den tiden dere har i livet deres til noe fornuftig? Vær med familien, vær med mennesker dere er glad i og drit i fotballen som bringer ingen nytte til samfunnet vårt i dag. Dere er som barn (jeg var også lik dere før). Tenk om alle de midlene som brukes i fotballen hadde blitt brukt på forskning? vi hadde sannsynligvis hatt kur mot alle typer kreft i dag. Og hvorfor heie på noen fotballag? støtte engelsk økonomi og ikke norsk? de spillerne som spiller for Liverpool kommer ikke fra Liverpool engang, Nivået til Liverpool er sikkert ikke noe høyere enn Rosenborg.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...