Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

>.<

 

Hvis du ser videoen jeg har lagt ut så forklarer de mye av dette her. Ja,vi kan se planetene og stjernene er runde, men ser vi at de er ballrunde eller diskrunde? Månen for eksempel, det er jo veldig tilfeldig at den er like stor som solen sett fra jorden, den har alltid bare en side som vises, tilfeldigvis snurrer den en gang rundt på sin cirka 28 dagers reise rundt jorden og derfor ser vi bare en side. En annen ting med at vi går i bane rundt solen, og solen går i bane rundt galaksen, og galaksen farer også rundt i verdenrommet. Hvorfor ser vi aldri stjernetegnene flytte på seg? Om jeg ser 2000 lyskastere 10 kilometer unna, og jeg tar et skritt hver dag bortover, før eller senere vil jeg se lyskastere som har stått stille 10 kilometer unna være i annerledes posisjoner i forhold til hverandre fra den dagen jeg tok første skritt. slik burde vi kunne se om vi beveger oss i universet. 

Og Airys failure, Michelson Morley og andre eksprimenter forteller oss at jorden ikke er i bevegelse, men desse eksprimenter har blitt hysjet ned.

Og om Nasa og annen romfart har tilgang til å dra ut i universet og ta bilder av jorden, hvorfor ser alle bildene falske ut? De ville fått fantastisk mange seertall på å sette et kamera på en rakett som skal langt ut for eksempel til månen og vise oss minutt for minutt reisen ut hvor "jordkloden" blir mindre og mindre dess lenger ut den går. 

Men tidlig i romfarts-eksprimenteringen der de brukte militærfly så høyt opp de kunne fant de ut at luften der oppe er så tynn at de ikke har noe luft å thruste seg fra, så har de sikkert bare bygget løgn på løgn. Kan søke "Rocketry does not work in vacuum"

Har dere sett hvor falskt det ser ut da filmet at de "var" på månen. Satte fra seg et kamera på månen som filmet den modulen som lettet fra månen radiostyrt fra jorden 240 000 kilometer unna rettet kameraet seg oppover at med lettingen av modulen. Så bra "timet" Skal se om jeg finner en video av det. Og fotavtrykkene deres som var så perfekt fine der på månen. Men under der modulen hadde landet, så var det intet avtrykk av landingen. Hallo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En annen ting med at jorden går rundt solen, Hver 24. time så ser vi solen cirka i samme posisjon på himmelen, om jorden snurret akkurat 360 grader på 24 timer, så ville det vært midnatt i Juli og midt på dag i Januar, men neida, jorden snurrer tilfeldigvis litt over 360 grader hver dag, sånn at på et år har vi 366 soldager, og 1 Januar 2015 så vill solen og stjernene være plassert akkurat på samme sted 1 januar 2016

Lenke til kommentar

Liker dette eksprimentet som kan forklare solen månen og andre himmellegemer over oss.

 

 

Og denne om hvordan solen kan lyse og varme over oss.

 

 

Og denne om hvordan flo og fjære kan virke

 

 

Liker desse eksprimentene bedre enn den ueksprimenterbare gravitasjonskraften

Lenke til kommentar

Forklar gjerne hvorfor parabolantennen min må peke mot himmelen for å ta imot signaler, hvor kommer signalene fra?

Vipper jeg den 1 grad feil mister jeg signalet...

Har du noen gang vært laaangt ute til havs, og enda tatt imot GPS-signal, selv om det ikke er noen annen dekning, har de satt opp basestasjoner for GPS f.eks midt i atlanterhavet?

 

Forklar gjerne denne også, en rakett som går høyt, riktignok med gopro-kamera men du ser jo til sammen hele jorden under den, hvorfor ser man ikke Norge?

Ellers vil jeg på det sterkeste anbefalle å besøke noen med kraftig teleskop, kanskje du skifter mening, men antagelig er det for sent for deg uansett hva som skjer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forklar gjerne hvorfor parabolantennen min må peke mot himmelen for å ta imot signaler, hvor kommer signalene fra?

Vipper jeg den 1 grad feil mister jeg signalet...

Har du noen gang vært laaangt ute til havs, og enda tatt imot GPS-signal, selv om det ikke er noen annen dekning, har de satt opp basestasjoner for GPS f.eks midt i atlanterhavet?

 

Forklar gjerne denne også, en rakett som går høyt, riktignok med gopro-kamera men du ser jo til sammen hele jorden under den, hvorfor ser man ikke Norge?

Ellers vil jeg på det sterkeste anbefalle å besøke noen med kraftig teleskop, kanskje du skifter mening, men antagelig er det for sent for deg uansett hva som skjer...

 

Se første video som heter "99%of all communication is land based" på 5 minutt og 31 sekund av ditt liv som forklarer ditt spørsmål om GPS. Det er egentlig gammel teknologi som er forbedret.

 

Din parabolantenne forsterker signalet som man kunne få tak i før med vanlig analog antenne. De kunne reflektere radiosignaler fra ionosfæren før "Satelitter ble sendt ut i verdensrommet"

Parabolantenner fra folk som bor rundt ekvator peker sikkert i samme retning som din parabolantenne selv om deres skulle vært pekt rett mot himmelen.

Lenke til kommentar

Din parabolantenne forsterker signalet som man kunne få tak i før med vanlig analog antenne.

Feil. De mottar signaler på forskjellige frekvenser og kan ikke brukes for mottak av samme signal. Parabolantenner og tradisjonelle yagiantenner er like anloge (eller digitale).

 

 

Parabolantenner fra folk som bor rundt ekvator peker sikkert i samme retning som din parabolantenne selv om deres skulle vært pekt rett mot himmelen.

Parabolene peker mot satelittene som ligger i bane over ekvator. Til vanlig TV-bruk vil vanligvis parabolene langs ekvator peke nesten rett opp (avhenging av satelittens posisjon), mens til lengre vi kommer mot nord eller syd vil parabolene være mer og mer "oppreist" pga jordens runde form.

Lenke til kommentar

 

>.<

 

Hvis du ser videoen jeg har lagt ut så forklarer de mye av dette her. Ja,vi kan se planetene og stjernene er runde, men ser vi at de er ballrunde eller diskrunde? Månen for eksempel, det er jo veldig tilfeldig at den er like stor som solen sett fra jorden, den har alltid bare en side som vises, tilfeldigvis snurrer den en gang rundt på sin cirka 28 dagers reise rundt jorden og derfor ser vi bare en side. En annen ting med at vi går i bane rundt solen, og solen går i bane rundt galaksen, og galaksen farer også rundt i verdenrommet. Hvorfor ser vi aldri stjernetegnene flytte på seg? Om jeg ser 2000 lyskastere 10 kilometer unna, og jeg tar et skritt hver dag bortover, før eller senere vil jeg se lyskastere som har stått stille 10 kilometer unna være i annerledes posisjoner i forhold til hverandre fra den dagen jeg tok første skritt. slik burde vi kunne se om vi beveger oss i universet. 

Og Airys failure, Michelson Morley og andre eksprimenter forteller oss at jorden ikke er i bevegelse, men desse eksprimenter har blitt hysjet ned.

Og om Nasa og annen romfart har tilgang til å dra ut i universet og ta bilder av jorden, hvorfor ser alle bildene falske ut? De ville fått fantastisk mange seertall på å sette et kamera på en rakett som skal langt ut for eksempel til månen og vise oss minutt for minutt reisen ut hvor "jordkloden" blir mindre og mindre dess lenger ut den går. 

Men tidlig i romfarts-eksprimenteringen der de brukte militærfly så høyt opp de kunne fant de ut at luften der oppe er så tynn at de ikke har noe luft å thruste seg fra, så har de sikkert bare bygget løgn på løgn. Kan søke "Rocketry does not work in vacuum"

Har dere sett hvor falskt det ser ut da filmet at de "var" på månen. Satte fra seg et kamera på månen som filmet den modulen som lettet fra månen radiostyrt fra jorden 240 000 kilometer unna rettet kameraet seg oppover at med lettingen av modulen. Så bra "timet" Skal se om jeg finner en video av det. Og fotavtrykkene deres som var så perfekt fine der på månen. Men under der modulen hadde landet, så var det intet avtrykk av landingen. Hallo.

 

Det er nemlig det, de er altfor mange som stoler blindt på massemedia, NASA, all "lærdom" fra skolen og "forskere".

Hvorfor tror mange ennå på global oppvarming? CO2 gjør det ikke varmere, planter trenger CO2 for å overleve, og

produsere oksygen (O2) som vi trenger for å overleve. Hvorfor da forsøke å begrense mengden med CO2? Her er

et bilde fra "månelandingen" hvor "astronautene" Neil Armstrong and Buzz Aldrin plantet flagget.

Det er IKKE vind (og heller ikke luft) på månen, da er det rart dette med flagget, sikkert en vifte i studioet:

 

vHRFhaW.jpg

 

Den første "månelandingen" var spillt inn i et studio, men neida "alle" mener at NASA aldri lyver.

Mer her: https://en.wikipedia.org/wiki/Moon_landing_conspiracy_theories

Endret av Tempura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...