Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

eksen kontakter meg med de sykeste grunner


Anbefalte innlegg

Hei folkens, min eks, som slo opp med meg, fordi hun ville være singel har begynt å kontakte meg i det siste. Før snakket hun aldri til meg pg kalte meg en taper osv dersom vi gjorde det (jeg har ikke gjort noe bad mot henne forresten). hun kontakter meg og spør om det er trygt å hive en harddisk ned en foss og om jeg har kjønnssykdommer siden hun er nervøs (er nesten et halvt år siden vi gjorde det slutt). Vi sluttet å snakke for en god stund siden, da vi begge var sinte på hverandre. Nå driver hun å maser om at vi kan være venner og at jeg ikke må prøve å bli sammen med henne igjen (hun prøver å snakke meg ned når jeg ikke vil bli sammen med henne engang.) Hun driver også å spør om jeg har ligget med noen andre og om det er noe damer på gang, men hun gjør det alltid på en diskré måte. Tror også hun vet jeg har blitt mye mer populær og sosial i det siste.

 

Hun har også begynt å bli sjukt mye trivligere enn før og mer kompis liksom, før bare rakket hun ned på alt jeg gjorde. Noen som skjønner hva som foregår her? Og er dette en båt som burde forbli useilet?



Anonymous poster hash: 4604e...ff0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det jeg tenkte, men problemet er at nå starter russetiden skikkelig og vi er fra en temmelig... liten plass. Så all russ i regionen er nesten alltid samlet på samme sted. Så hvis hun er iferd med å bli gal så vil jeg helst ikke ha en rabiat eks etter meg under russe-begivenheter. Vet ikke om jeg burde ta tyren ved hornene og prøve å snakke med henne? om noe?



Anonymous poster hash: 4604e...ff0
Lenke til kommentar

Ehhh nå sendte hun nettopp en video av at hun klinte med en venninne og relativt lettkledde snaps.hun begynte også å vise meg bilder fra da vi var smmen, som hun sa hun slettet. Spurte om dette var ett forsøk på å bli sammen igjen og hun lo og fnyste av tanken. Er dette her trygt å blokkere ute? -0.o

 

Anonymous poster hash: 4604e...ff0

Lenke til kommentar

Hun der kommer det til å gå dårlig med. Jeg har sett sånne før.

 

Tror de er verdens navle, og kan gjøre som de vil, være mot folk som de vil, helt til de oppdager at de ikke er verdens navle likevel, men skitten under tåneglene på verdens føtter.

 

Når de innsér det, prøver de å spille menneskelig for å få venner igjen.

Men det har de så liten øvelse i, at det gjennomskues; slik du nå stusser over oppførselen hennes.

 

EDIT: For det sier jo alt at du stusser over at hun 'er blitt hyggelig'!

Endret av ozone
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ehhh nå sendte hun nettopp en video av at hun klinte med en venninne og relativt lettkledde snaps.hun begynte også å vise meg bilder fra da vi var smmen, som hun sa hun slettet. Spurte om dette var ett forsøk på å bli sammen igjen og hun lo og fnyste av tanken. Er dette her trygt å blokkere ute? -0.o

 

Anonymous poster hash: 4604e...ff0

Det eneste trygge er å blokkere dette, ja.

Lenke til kommentar

Hun har nok rotta seg sammen med russevenninnene sine og har bestemt seg for å "vise hva den hestkuken går glipp av" med å sende rare SMS'r og sexy bilder. Tipper hun viser sms'ene til venninnene sine også ler de rått før de sender den til deg.

 

Det er sånn jenter gjør når de er i flokk og en har kjærlighetssorg.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er en klassisk "vil ikke ha deg, men vil ikke at noen andre skal ha deg"-dame. Hun har fått med seg at du er mer sosial og interessant, og vil derfor holde deg på sin limpinne så du ikke går på noen andres. Hun vil at du skal tro det fortsatt er sjans, så du holder deg unna andre damer, og hun vil at andre damer skal se at hun har kontroll på deg.

 

Dette er IKKE fordi hun faktisk vil ha deg tilbake, det er bare et veldig merkelig reaksjonsmønster damer kan ha. Jeg har ikke tall på hvor mange av egne og venners ekser som tar kontakt dagen etter de får nyss om at det er en ny dame på gang.

 

Ikke ta initiativ til kontakt, og hold all tilfeldig kontakt strengt platonisk, behandle henne høflig og kort, som du ville behandlet søstra til kameraten din eller kona til sjefen.

Endret av toth
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kutt all kontakt! hun er desperat og sjalu! Lat som du har noe på gang med noen andre! lyv, si du ikke kan prate fordi du har besøk så legger du bare på osv.... hun kommer til å rable helt! ikke snakk med henne, bare si at det ikke passer seg at du prater så mye med henne. Ikke gi noen navn eller noen ting! Virk uinteressert i å ha kontakt med henne. 



Anonymous poster hash: f0610...6c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man sier man skal lære så lenge man lever, så jeg lærte meg om hva dette harde livet krever. At du tar deg selv i vare, at du tar deg selv i akt, for med gærne troll og kjerringer må du være på vakt!
Regel 1: Hold deg unna alle damer som er sprø
2: Røm unna før det er for seint og du må blø
3: Ring kjappt til snuten, gå til innkjøp av kniv
4: Bytt ut alle låser, start et nytt liv
5: Slå av telefonen
6: Steng deg sjæl inne
7: Aldri lukk opp døra hvis du trur det er en kvinne

Hun kan kanskje virke snill og være pen og slank og fin, men tro meg på mitt ord, hun koker din kanin

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...