Gå til innhold

Nå får Xperia Z3, Z3 Compact og Z2 helt ny Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen oppdatering til Z1 compact? :/

Ser ikke sånn ut. Sony har alltid oppgitt Z2 som den eldste modellen som vil få Marshmallow. Litt merkelig, egentlig, siden hardware-forskjellene mellom Z1 og Z2 (så vidt jeg vet) er minimale.

 

Har Z1 selv, og er egentlig ganske skuffet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Mulighet til å kombinere innebygget lagringsplass med minnekort, slik at du slipper å passe på to forskjellige siloer for apper og medieinnhold.

Etter hva jeg har lest, ble denne funksjonen fjernet på final release.

Har oppdatert min z3c og er godt fornøyd så langt.

Denne funksjonen finnes kun på Consept M-software, den kommer trolig ikke på på versjonene til folk flest da Sony har erfart at det kan være vanskelig for brukerne å få dette til å fungere problemfritt.

 

Forøvrig så har en forenklet betaversjon av 6.0.1 vært tilgjengelig for Z3 lenge, i Concept M-gruppen fikk vi den før jul. For de som klarer seg uten flesteparten av Sony-funksjonene (FM-radio, Ant+, ClearAudio mm) så vil Concept M få regelmessige oppdateringer (annen hver uke?) frem til sommeren:

http://www.xperiablog.net/2016/04/11/xperia-beta-marshmallow-program-to-continue-until-summer/#more-41270

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vpGeLVii

 

Mulighet til å kombinere innebygget lagringsplass med minnekort, slik at du slipper å passe på to forskjellige siloer for apper og medieinnhold.

Etter hva jeg har lest, ble denne funksjonen fjernet på final release.

Har oppdatert min z3c og er godt fornøyd så langt.

Den er der den :)

Lenke til kommentar

 

Ingen oppdatering til Z1 compact? :/

Ser ikke sånn ut. Sony har alltid oppgitt Z2 som den eldste modellen som vil få Marshmallow. Litt merkelig, egentlig, siden hardware-forskjellene mellom Z1 og Z2 (så vidt jeg vet) er minimale.

 

Har Z1 selv, og er egentlig ganske skuffet.

På tide å bytte til www.cyanogenmod.org muligens? :)

Mange som sverger til den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hørt rykter om at stamina-modus fjernes i oppdateringen. Stemmer det?

 

Android 6 har en funksjonen Doze bygget inn, vet ikke helt hvordan den virker men Google mener det forbedrer strømforbruket veldig. Har MM på LG G3 selv, og etter oppdateringen trekker den 5 prosent fra klokken 8 til 15 så lenge skjermen er av. Og ja WiFi var på under den tiden. Før kunne den trekke nærmere 20% på den tiden så.

Lenke til kommentar

Det er mer enn på høy tid at denne oppdateringen kommer til disse telefonene. Håper virkelig at det blir bedring på produsentenes utrullingstaktikk i fremtiden. Det er håpløst å vente så lenge som nå, samtidig som ventingen bidrar til vegring mot å kjøpe noe annet enn en Nexus telefon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...