Gå til innhold

Kamptråd - Tottenham Hotspur - Manchester United


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Faen for en ræva klubb jeg heier på. Jaja, sier som de drevne og erfarne gutta, LFC-gjengen, neste år blir bedre. Dette her er faen meg så dårlig som det kan bli.

Strengt tatt har united-gutta sagt det hvert år etter Ferguson ga seg ;)

Jaja, men dere har jo 22 år mer erfaring. Det er godt å ha noen å lære fra :D

Lenke til kommentar

 

Faen for en ræva klubb jeg heier på. Jaja, sier som de drevne og erfarne gutta, LFC-gjengen, neste år blir bedre. Dette her er faen meg så dårlig som det kan bli.

Strengt tatt har united-gutta sagt det hvert år etter Ferguson ga seg ;)

 

 

Kan jo ikke sammenlignes. Bare 3 år siden Sir Alex ga seg og ingen forventet at det skulle bli bedre sesongen etter siden vi vant ligaen da ;)

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

 

 

Faen for en ræva klubb jeg heier på. Jaja, sier som de drevne og erfarne gutta, LFC-gjengen, neste år blir bedre. Dette her er faen meg så dårlig som det kan bli.

Strengt tatt har united-gutta sagt det hvert år etter Ferguson ga seg ;)
Jaja, men dere har jo 22 år mer erfaring. Det er godt å ha noen å lære fra :D
Apprentice you have become,hum?hihi Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Bare 3 år siden Sir Alex ga seg og ingen forventet at det skulle bli bedre sesongen etter siden vi vant ligaen da

 

 

Nei, så langt har forventningene deres innfridd... Og vel så det. Så det er jo bra...

 

 

Det ga lite mening. De fleste ville ha sagt seg fornøyde med en topp 4 plassering under Moyes.

 

 

Hva ga lite mening?

Dere forventet at det skulle gå dårligere.

Det har gått (mye) dårligere.

Forventning innfridd.

 

Hva var vanskelig å skjønne der?

Lenke til kommentar

Satt i dåp i dag og håpet jeg skulle rekke å se matchen, samtidig som jeg sa til dama at "blir sikkert pissa på uansett, så det er ikke noe krise om jeg ikke rekker".

Nå begynte United kampen ganske bra i dag, men det ender med en voldsom påpissing. Det er selvfølgelig kjipt og vondt, men her inne virker det som om det for mange er noe nytt at United er litt i motbakke om dagen når det blir tap, og personlig synes jeg mange her håndterer motgang på en helt elendig måte.

Kjipt, men sånn er det, og slik har det vært for mange andre mens vi har sittet og jublet. Vi kan ikke forvente ALT, HELE TIDEN. Greit å være skuffet, men det må gå an å roe seg ned et par hakk og ikke fremstå som komplett plastikk. Fotball gir og tar, det er til syvende og sist noe av det som holder oss interessert. Dessuten har vi sett langt verre kamper :)

Endret av Harepuz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...