.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Jaja, Unitedgutter. Håper det koste dere med kampen like mye som vi gjorde Fy faen... skjelver i hele kroppen her. Så mye følelser. Altfor mye følelser. Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 For å si det som Klopp: BOOM!! Fy f*** for en angrepskamp!! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Alle united-gutta (de teite ikke saklige som bla Espp) kan suge piiiiiiiiikk! hvorfor dra oss inn i dette? dere er jaggu opptatt av United. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Underholdene kamp da, det skal "dere" ha. Selv om eg har en liten forkjærlighet til Dortmund så sier eg ikke neitakk til slik underholdning. Sultefora på slikt under LvG. Grattis! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Som nøytral titter må jeg si dette var noe av den mest intense og morsomste fotballkampen jeg har sett på lang tid. At Liverpool klarte å holde intensiviteten oppe så lenge er beundringsverdig. Jeg tror samtidig Dortmund kjørte seg for hardt i starten. De hadde et utrolig press første omgang noe som resulterte i at de sleit seg ut for tidlig. Vel fortjent seier! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Hadde helt glemt kampen. Dortmund er overlegne. LOL at noen trodde noe annet. Jasså? ^^ Trodde det var ganske tydelig at den var krydret til og til for å irritere Dog Liverpool-fansen hadde jo totalt gitt opp selv. Bra å si i ettertid da Kanskje det ja, men nevnte jo at jeg ikke hadde fulgt med av en grunn. Uansett, ble veldig spennende likevel. Var skråsikker på at dere skulle score på den dødballen med tanke på forsvarsspillet til Dortmund ved 2-3. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Som en fyr sa på Twitter, Europa League har blitt som fotballens streetfood! Mye mer underholdende kamper enn i CL denne sesongen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Jaja, Unitedgutter. Håper det koste dere med kampen like mye som vi gjorde 1 omgang hver? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Hahahahaha, å Liverpool skulle vinne EL Dette sa du ved 0-2. Ler du fortsatt? Ikke vunnet noe enda Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Hahahahaha, å Liverpool skulle vinne EL Dette sa du ved 0-2. Ler du fortsatt? Nei men jeg nøyt en god kamp. Grattis med seier Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Spillerne må jo ha løpt tjue mil til sammen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Jaja, Unitedgutter. Håper det koste dere med kampen like mye som vi gjorde Fy faen... skjelver i hele kroppen her. Så mye følelser. Altfor mye følelser. Som du sier hver gang united vinner; flaks Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Gidd å besudle tråden med å klage på supportere fra andre lag. Jeg dreit på draget og sa vi tapte ganske tidlig. For meg er dette der oppe med Istanbul. Er vel første tapet Dortmund har i 2016 også ? 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 (endret) Dortmund var vanskeligste motstander som var igjen i Europa league. Liverpool bør kunne vinne nå. Det er vel Sevilla som er gode i denne turneringen? Endret 14. april 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Spillerne må jo ha løpt tjue mil til sammen.Tenk om de hadde hatt på fitbit-klokke? Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Spillerne må jo ha løpt tjue mil til sammen. Lure på hvor langt Milner sprang?!? Virket som han var over alt hele tiden Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Hahahahaha, å Liverpool skulle vinne EL Dette sa du ved 0-2. Ler du fortsatt? Ikke vunnet noe enda Neida, men poenget var at han lo hånlig av Liverpool når det ble 0-2. Den som ler sist ler best Men nå tror jeg vi vinner EL. Come on! Hahahahaha, å Liverpool skulle vinne EL Dette sa du ved 0-2. Ler du fortsatt? Nei men jeg nøyt en god kamp. Grattis med seier Fair enough. Takk Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Jaja, Unitedgutter. Håper det koste dere med kampen like mye som vi gjorde Fy faen... skjelver i hele kroppen her. Så mye følelser. Altfor mye følelser. Som du sier hver gang united vinner; flaks Bare at forskjellen er at jeg har rett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå