Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs West Ham United [Omkamp: 13.04 kl. 20:00]


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Håper Bastian starter og Fella benkes neste kamp.

 

de fleste managere ville vel sett at schwein allerede har spillt bedre på 10min enn håret har gjort hele sesongen. Men det er tross alt LvG vi snakker om.

 

 

Sant, Fella har jo verdens sterkeste klippekort, så starter nok mot Pool han.

Lenke til kommentar

Jaja, ny minneverdig FA Cup kamp på Upton Park, en siste, er jo ikke så verst, men skulle ønske at vi ikke fikk enda en match med et så tøft kampprogram allerede.

 

Det er i alle fall bittelitt kontakt på Payet, men han er nok på vei ned uansett hvor mye kontakt det er. Første gule var litt soft også, men har litt vinrøde briller på. Det var i alle fall masse kontakt fra Schweinsteiger på Randolph på målet, så det skulle vært annulert.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Elendig dømming var det uten tvil. Jeg er derimot helt uenig i at vi spilte noen god kamp! Ja, det var greit tempo i det vi foretok oss, men vi fortjente ikke mer enn uavgjort idag. Det er vel få som ville sagt noe annet enn at det hadde vært greit hvis WHU hadde stukket av med seieren, for jeg syns de var et bedre lag gjennom 90 minutter i dag.

 

Det er direkte oppsiktsvekkende at vi er så dårlig defensivt som vi er. At vi i tillegg sliter litt offensivt er jo et kjent problem, selv om at jeg syns at vi har vært mye bedre offensivt den siste måneden. Jeg er godt fornøyd med at vi får enda en sjanse og håper at vi kan komme oss videre. De gjenværende lagene skal være mulig å overliste med litt flaks. 

Lenke til kommentar

Jaja, ny minneverdig FA Cup kamp på Upton Park, en siste, er jo ikke så verst, men skulle ønske at vi ikke fikk enda en match med et så tøft kampprogram allerede.

 

Det er i alle fall bittelitt kontakt på Payet, men han er nok på vei ned uansett hvor mye kontakt det er. Første gule var litt soft også, men har litt vinrøde briller på. Det var i alle fall masse kontakt fra Schweinsteiger på Randolph på målet, så det skulle vært annulert.

 

Så tøft program? Jeg ler bittelitt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...