Gå til innhold

Feil bonus i nytt forsikringsselskap, men får den aldri korrigert. Hvem skal jeg klage til?


Anbefalte innlegg

I begynnelsen av desember i fjor byttet jeg fra Gjensidige til Vardia forsikring. På daværende tidspunkt hadde jeg 20% bonus. Når jeg byttet til Vardia hadde jeg en skadesak på bil i Gjensidige som ikke var ferdig behandlet. På grunn av dette fikk jeg 10% minusbonus i Vardia. Når Gjensidige endelig hadde behandlet ferdig skadesaken, så betalte jeg skadesaken for å unngå tap av bonus.

 

Dette er 3 måneder siden, og jeg har fortsatt minusbonus i Vardia. Jeg har sikkert vært kontakt med selskapet 7-8 ganger, og hver gang sier de at de skal be Gjensidige om en korrigert bonus. Hver gang jeg spør om oppdatering i saken, så får jeg til svar at Gjensidige ikke har sendt de korrigert bonus. Jeg fikk en rådgiver i Gjensidige til å bekrefte ovenfor Vardia at 20% er korrekt bonus, men Vardia må ha dette skriftlig, og det må tydeligvis gå maskinelt.

 

Det nytter ikke hvor mye jeg spør. Vardia skylder kun på at Gjensidige ikke sender de en korrigert bonusoppdatering.

 

Hva skal jeg gjøre? Er det noe system jeg kan klage til? Jeg kan ikke akkurat bytte tilbake til Gjensidige, for da oppgir vel Vardia at jeg har minusbonus til dem igjen. 

Endret av Windoge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...