Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke hvordan Arsenal skal putte på De Gea. Alexis har vært en skygge av seg selv, sammen med Walcott. Blir nok lomme på Ozil hos Herrera tipper jeg. Så har vi wildcardet Welbeck

Vi stiller basically med reservelaget. MICHAEL CARRICK spiller stopper for faen. Ingen United spillere, bortsett fra De Gea hadde gått inn i startelleveren til Arsenal idag.

 

Piss off!

Lenke til kommentar

 

Ser ikke hvordan Arsenal skal putte på De Gea. Alexis har vært en skygge av seg selv, sammen med Walcott. Blir nok lomme på Ozil hos Herrera tipper jeg. Så har vi wildcardet Welbeck

Lol

Hvorfor lol? Vi er jo helt ute av stand til å putte på langt dårligere lag enn United. I tillegg til at vi har et United-kompleks så er vi i forferdelig form. Når var sist vi slo de på OT i ligaen? Hadde vært overlykkelig med 1 poeng i dag.

Lenke til kommentar

 

Må le litt av lagoppstillinga og benken til United. Nesten surrealistisk.

 

Klarer vi å få poeng ut av denne kampen er jeg egentlig veldig fornøyd!

 

Helt akseptert å tape denne så lenge vi ikke spiller heeelt elendig. Blir nok å satse på EL for CL-plass neste år.

 

Tilbøyelig til å være enig i det gitt. Sier mye om skadesituasjonen når vi kan akseptere et hjemmetap. Så lenge gutta viser fighting spirit så er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...