Gå til innhold

Black Desert Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om noen har postet dette. Surret sammen med brodern ista og det var ikke noen åpenbart sted å aktivere gjestepasset, logg inn og gå hit for å aktivere https://www.blackdesertonline.com/shop/code

 

Testa i ca en time. Skippa alt av cutscenes og character creation. Virka ganske så nice i forhold til andre spill. Fin grafikk og enkelt combat system. Gleder meg til i morgen når jeg skal sette opp en skikkelig character!!! :) :)

 

Det artigste var når jeg kom meg til det stedet der man skulle drepe de første monstrene så var det som en forbanna maurtue med andre spillere. Helt sykt mange folk på ett sted.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har postet dette. Surret sammen med brodern ista og det var ikke noen åpenbart sted å aktivere gjestepasset, logg inn og gå hit for å aktivere https://www.blackdesertonline.com/shop/code

 

Testa i ca en time. Skippa alt av cutscenes og character creation. Virka ganske så nice i forhold til andre spill. Fin grafikk og enkelt combat system. Gleder meg til i morgen når jeg skal sette opp en skikkelig character!!! :) :)

 

Det artigste var når jeg kom meg til det stedet der man skulle drepe de første monstrene så var det som en forbanna maurtue med andre spillere. Helt sykt mange folk på ett sted.

 

Vær obs på at det er 24 timer cooldown for å lage nytt karakter, altså når du sletter en og skal lage nytt.

 

>

 

Da har jeg testet mine 4 classes og valget var nesten lett... 

1. Ranger

2. Sorc

3. Wiz

4. Berserker.

 

Berserker tror jeg vil bunne uansett, det var absolutt ikke min spillestil i det hele tatt :/ resten av andre classes orker jeg ikke å prøve engang, Tamer er lame, hater pet classes... Warrior er warrior, kommer sikkert til å prøve det etterhvert men det står nok mellom Ranger og Sorcerer.

Lenke til kommentar

Vær obs på at det er 24 timer cooldown for å lage nytt karakter, altså når du sletter en og skal lage nytt.

 

Kjekkt å vite. Er det kun når man sletter en? Man har jo 3-4(?) slotter.

 

Klassevalg er noe dritt synes jeg. Jeg liker å være melee/ tank, men jeg suger ofte balle på det. Blir nok en sexy magidame som blir min hovedkarakter :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde ranger på cbt2 og derfor valgte jeg det nå også, men folk sier den ikke blir god før man får EES (extreme evasive shot) på lvl.41.

 

Jeg ser nå at når jeg kjører party med et par kompiser som er sorceres og tamer så ligger jeg litt bak, dem er helt rå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...