Gå til innhold

Store skritt mot seier og fred i Syria


Anbefalte innlegg

Hm... Amnesty-rapporten. Det skal være 5 til 13 tusen drept. Men man har bare navn på 95.

 

"Those 95, some of whom may have been "executed" - or not, are the only ones Amnesty claims to be able to name. That is less than 1-2% of the reports central claim of 5,000 to 13,000 executed. All those witnesses could provide no more details of persons allegedly killed?"

 

http://www.moonofalabama.org/2017/02/amnesty-report-hearsay.html#more

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er USA som bomber barn, ikke Assad.

 

USA sin utenrikspolitikk og støtte til væpnet konflikt som har kjørt Syria i grøfta.

USA bomber dessverre uskyldige som benyttes som menneskelige skjold.

Da hjelper ikke amerikanske presisjonsvåpen.

 

Det er Assad som kjører Syria i grøfta.

Hvorfor søren støtter Russland ham?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er USA som bomber barn, ikke Assad.

 

USA sin utenrikspolitikk og støtte til væpnet konflikt som har kjørt Syria i grøfta.

USA bomber dessverre uskyldige som benyttes som menneskelige skjold.

Da hjelper ikke amerikanske presisjonsvåpen.

 

Det er Assad som kjører Syria i grøfta.

Hvorfor søren støtter Russland ham?

 

Ja, selvfølgelig. Det hadde jeg glemt, alt USA gjør er riktig, selv drap og bombing må glorifiseres da og skyldes på andre. USA sine kriger er selvsagt noe som gjøres for å spre roser i de landene de er involvert i, mens de som USA treffer med annet enn roser blir innsmurt i balsam og får droppet røkelse av beste sort inn i husene sine.

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Kan ikke huske at du kjempet mot Jensemann når han bombet Libya som værst, dog jeg begynner å bli gammel og senil.

Vent, Jensemann beordret utryddelsesangrep mot Libanesiske sivile?

 

Amnesty sier nå at Assads regime driver en utryddelse mot syriske sivile. Det er ikke nytt for oss som har fulgt med en stund.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Driver man et fengsel/utryddelsesanstalt hvor man terminerer uønskede elementer og meninger, som selvsagt bryter med de fleste paragrafer av Geneve-konvensjonen, er man ikke veldig opptatt av å føre korrekte og oppdaterte navnelister over de man fjerner.

 

Som regel er det alltid noen som kommer seg ut fra slike steder og kan rapportere hvor mange de mener ble ført ut av cella og aldri kom tilbake. Så må man ta en del med en klype salt, men man kan nok lage seg et bilde på hvor effektivt man jobbet i likvideringsprosessen.

Mye av samme måten man måtte benytte for å kartlegge holocaust, selv om det også er påstått av mange grupperinger å aldri ha skjedd.

Lenke til kommentar

 

Kan ikke huske at du kjempet mot Jensemann når han bombet Libya som værst, dog jeg begynner å bli gammel og senil.

Vent, Jensemann beordret utryddelsesangrep mot Libanesiske sivile?

Jensemann drepte nok flere sivile enn ABB, men det var jo bare skitne Arabere og var jo god trening for flyvåpnet så da teller det neppe som "utryddelsesangrep"?

 

På den andre siden, de som mottok bombene ble jo utryddet (eller lemlestet), så de ville nok kanskje kvalifisert det som utryddelsesangrep om de kunne ha meddelt sin mening "from the other side".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kan ikke huske at du kjempet mot Jensemann når han bombet Libya som værst, dog jeg begynner å bli gammel og senil.

Vent, Jensemann beordret utryddelsesangrep mot Libanesiske sivile?

 

Amnesty sier nå at Assads regime driver en utryddelse mot syriske sivile. Det er ikke nytt for oss som har fulgt med en stund.

 

 

Alt på grunn av USA og Norges krig mot Syria for å diktere hvem som skal eller ikke skal styre i landet.

Lenke til kommentar

Ja stakkars Assad som må drepe tusenvis av sivile syrere på grunn av alle andre enn ham selv.

 

Stakkars Kim Jung-un som må ha konsentrasjonleirer på grunn av USA.

 

Stakkars Soviet som måtte ha Gulag på grunn av vesten.

 

Stakkars Røde Khmer som måtte drepe over en million mennesker på grunn av ytre faktorer.

 

Det der holder ikke. Nå må du våkne opp!

Endret av Abigor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du noen beviser på påstandene dine om Assad eller er alt bare rent oppspinn? Jeg sier ikke det er usannsynlig at Assad har gjort noen fryktelige ting, men alle vil nok fremstå som rene paradiset i forhold til dagens situasjon i Syria som ble fremskaffet av USA sin utenrikspolitikk.

Kim Jung-Un og Nord Korea er offisielt i krig med USA fremdeles, etter Korea krigen til USA. Dette har formet politikken i landet naturligvis. USA har misbrukt sin makt i verden og gjort alt vanskelig for Nord-Korea. Så ja, du kan si at USA har stor skyld i Nord-Koreansk ekstremisme, utvikling av atomvåpen, fatttigdom og problemer de har hatt siden Koreakrigen. Dog hadde sikkert noen av tingene også skjedd uten USA sin assymetriske krigføring mot Nord-Korea. Jeg er forresten overrasket over hvor mye du "vet" om det lukkede landet Nord-Korea, det er nesten helt utrolig. Nesten som du har vært der med usynlighetsdrakt og usynlig helikoper og infiltrert landet og undersøkt store deler av landet. Eller kanskje denne usynlighetsdrakten og det usynlige helikopteret egentlig kun er vestlige propagandamediers fake news om Nord Korea?

Soviet eksisterer ikke lenger, så jeg vet ikke hvorfor du må dra det tilbake til Soviet tiden alltid. Rent diskusjonsmessig virker det som om du og mange her på forumet fortsatt lever i 1989 og ikke har oppdatert verdenssynet siden det. Med rosabriller når det gjelder dagens onde nasjon USA og svartmaler Russland basert på gamle fordommer.
 

Årstallet nå er:

 

2017

 

 

Ting endrer seg over tid!

Lenke til kommentar

Kim Jung-Un og Nord Korea er offisielt i krig med USA fremdeles, etter Korea krigen til USA. Dette har formet politikken i landet naturligvis. USA har misbrukt sin makt i verden og gjort alt vanskelig for Nord-Korea. Så ja, du kan si at USA har stor skyld i Nord-Koreansk ekstremisme, utvikling av atomvåpen, fatttigdom og problemer de har hatt siden Koreakrigen. Dog hadde sikkert noen av tingene også skjedd uten USA sin assymetriske krigføring mot Nord-Korea. Jeg er forresten overrasket over hvor mye du "vet" om det lukkede landet Nord-Korea, det er nesten helt utrolig. Nesten som du har vært der med usynlighetsdrakt og usynlig helikoper og infiltrert landet og undersøkt store deler av landet. Eller kanskje denne usynlighetsdrakten og det usynlige helikopteret egentlig kun er vestlige propagandamediers fake news om Nord Korea?

Vet du hva som motbeviser alt det tullet om at USA ødelegger for Nord-Korea? Sør-Korea.

 

Nord-Korea er ene og alene ansvarlig for å ha skapt verdens jæveligste land, helt uten påvirkning fra USA.

Lenke til kommentar

 

Kim Jung-Un og Nord Korea er offisielt i krig med USA fremdeles, etter Korea krigen til USA. Dette har formet politikken i landet naturligvis. USA har misbrukt sin makt i verden og gjort alt vanskelig for Nord-Korea. Så ja, du kan si at USA har stor skyld i Nord-Koreansk ekstremisme, utvikling av atomvåpen, fatttigdom og problemer de har hatt siden Koreakrigen. Dog hadde sikkert noen av tingene også skjedd uten USA sin assymetriske krigføring mot Nord-Korea. Jeg er forresten overrasket over hvor mye du "vet" om det lukkede landet Nord-Korea, det er nesten helt utrolig. Nesten som du har vært der med usynlighetsdrakt og usynlig helikoper og infiltrert landet og undersøkt store deler av landet. Eller kanskje denne usynlighetsdrakten og det usynlige helikopteret egentlig kun er vestlige propagandamediers fake news om Nord Korea?

Vet du hva som motbeviser alt det tullet om at USA ødelegger for Nord-Korea? Sør-Korea.

 

Nord-Korea er ene og alene ansvarlig for å ha skapt verdens jæveligste land, helt uten påvirkning fra USA.

 

 

Sør-Korea er ikke i krig mot USA, de er alliert med USA og offisielt fortsatt i krig med Nord Korea, på samme måte som USA er det. En fredsavtale ble aldri undertegnet.

 

Du klarte selvfølgelig å unngå å forstå poenget mitt i det hele tatt.

Lenke til kommentar

 

 

Kan ikke huske at du kjempet mot Jensemann når han bombet Libya som værst, dog jeg begynner å bli gammel og senil.

Vent, Jensemann beordret utryddelsesangrep mot Libanesiske sivile?

 

Amnesty sier nå at Assads regime driver en utryddelse mot syriske sivile. Det er ikke nytt for oss som har fulgt med en stund.

 

 

Alt på grunn av USA og Norges krig mot Syria for å diktere hvem som skal eller ikke skal styre i landet.

 

Er det ikke syrerne selv som ønsker å styrte Assad?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Kan ikke huske at du kjempet mot Jensemann når han bombet Libya som værst, dog jeg begynner å bli gammel og senil.

Vent, Jensemann beordret utryddelsesangrep mot Libanesiske sivile?

 

Amnesty sier nå at Assads regime driver en utryddelse mot syriske sivile. Det er ikke nytt for oss som har fulgt med en stund.

 

 

Alt på grunn av USA og Norges krig mot Syria for å diktere hvem som skal eller ikke skal styre i landet.

 

Er det ikke syrerne selv som ønsker å styrte Assad?

 

 

Nei. For det meste er det fremmedkrigere og USA støttede terrorister.

 

Jeg har ikke sett noen som helst poll eller indikasjon på at det Syriske folk ønsker å styrte Assad. Tvert imot tror jeg de fleste i Syria vil tilbake 7 år i tid med Assad som leder.

Lenke til kommentar

 

Må ha vært et dårlig poeng siden ingen virker å forstå det.

 

Sier du som tror du taler på alles vegne.

 

PS. 2+2=4

 

 

Ingen forstår det. - Jeg uttaler meg på alles vegne.

Ingen virker å forstå det. - Jeg uttaler meg basert på min oppfatning, altså slik det fremstår for meg.

 

Poenget ditt i dette innlegget er med det dessverre ikke noe bedre..

 

Ps. Irrelevant.

Lenke til kommentar

 

 

Må ha vært et dårlig poeng siden ingen virker å forstå det.

 

Sier du som tror du taler på alles vegne.

 

PS. 2+2=4

 

 

Ingen forstår det. - Jeg uttaler meg på alles vegne.

Ingen virker å forstå det. - Jeg uttaler meg basert på min oppfatning, altså slik det fremstår for meg.

 

Poenget ditt i dette innlegget er med det dessverre ikke noe bedre..

 

Ps. Irrelevant.

 

 

Og ALLE er uenig med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...