Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det mulig å låse cpu hastigheten så den ikke osilerer mellom 1->5ghz

tenkte på om det fantes noe program for dette eller om det bare er F2 instilling

Hvorfor fjerna du linken til en relativt interessant video og erstatta den det med det fjaset der?

 

Sikkert noen som finner den nyttig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor fjerna du linken til en relativt interessant video og erstatta den det med det fjaset der?

 

Sikkert noen som finner den nyttig.

For en ubrukelig video.

 

Det eneste tipset han har er å tilbakestille alle innstillinger i BIOS, sjekke at du har siste BIOS, og hvis de to ikke hjelper må du vente på ny BIOS.

Lenke til kommentar

 

Måtte se gjennom testen til GN igjen for sikkerhetsskyld.. jeg må ha svært selektiv hukommelse.. Finner nå bare et spill som gjør det dårlig på 3900X... :ph34r:  Tror jeg trenger litt kaffe.

Lenke til kommentar

Riktig nok 2 ganske like CPUs til spilling, når spill ikke utnytter så mange kjerner enda.

 

Merker dog at i5 3570k sliter i BF5 nå ja, så si 95-100% hele tiden  :rofl: hadde vært morsomt med 3700x nå, se hvor mye det hjelper på BF5. (fortsatt med 980ti).
Noen ganger så ille at Discord lagger, eller får beskjed om at lyden min lagger :p

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Kjenner igjen det med 100% bruk av CPU ja, men i PUBG i stedet for BF5. Det er nok en bitteliten mismatch på skjermkort og CPU mistenker jeg.

 

Ja, BFV er lillegutt ved siden av PUBG, no doubt.

PUBG pusher maskinen min 5x høyere på alt, til og med 6GB 980ti vram er ikke nok, slår rett på taket etter mange timers gaming.

Nå vet jeg ikke med 100% om det er det som gjør at PUBG krasjer men har alltid vært helt oppi 6GB vram usage og da begynner pubg crash å oppstå.

 

Til og med Conan Exile utnytter hardware bedre enn BFV :p (se; norsk selskap) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...