Fish Skrevet 8. april 2016 Rapporter Del Skrevet 8. april 2016 Har ikke fått noe via OTA, men SmartSwitch på Pcen har funnet den nye firmwaren. Oppgraderer nå, blir spennende :-) Vi venter spent nå Er det noen med Telia eller andre leverandører som opplever de samme utfordringer med dekningsbrudd? Jeg har Telia, aldri mistet dekning. Befinner meg i Oslo:) Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 8. april 2016 Rapporter Del Skrevet 8. april 2016 Phonero (telenor-nett) her, aldri hatt noe problemer. Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 8. april 2016 Rapporter Del Skrevet 8. april 2016 Nå er oppdateringen installert. Alt fungerer så langt :-) Lenke til kommentar
Hufza Skrevet 8. april 2016 Rapporter Del Skrevet 8. april 2016 Har ikke fått noe via OTA, men SmartSwitch på Pcen har funnet den nye firmwaren. Oppgraderer nå, blir spennende :-) Vi venter spent nå Er det noen med Telia eller andre leverandører som opplever de samme utfordringer med dekningsbrudd? Ja, jeg. Telia og problemer. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 8. april 2016 Rapporter Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Fikk nettopp software G935FXXU1APD1 via Smart Switch. Endret 8. april 2016 av Andyoid Lenke til kommentar
lanzze Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Fikk oppdatering via telefonen nå. Har ikke problemer,Telia. Har plutselig veldig mye ram tilgjengelig. 2gb. 42% bruk. Ikke sett så lavt før. Lenke til kommentar
Red_Fin Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Ska vi no slå på der ipv6 igjen da? Lenke til kommentar
Pigfaced Git Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Fikk oppdatering ved å sjekke manuelt på telefonen. Formkorrigering av skjeve bilder ser interessant ut. For min del har jeg bare én gang mistet dekning helt, og den kom tilbake uten restart. Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Klarte å stikke pinnen for å åpne sim kort porten inn i noise cancellation porten på toppen. Er det en fare for å ha skadet den? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Er det bare noen som får denne oppdateringen? Lenke til kommentar
Offpiste Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Er det bare noen som får denne oppdateringen? Jeg fikk den i ti tiden i dag Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Prøv Samsung SmartSwitch på pc/Mac, da bør du få tilbud om oppgradering. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Takker for kjappe svar folkens! Det skjer ingenting når jeg kjører SmartSwich heller. Kan legge til at jeg har en ulåst modell og abb fra Telenor. Det rare er at denne tlf har 2 apper fra Telenor, online og mine kontakter, det hadde ikke min første S7 edge Endret 9. april 2016 av Vallhall Lenke til kommentar
Aspiov Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Hei!Er det noen som har problemer med at alle lydene forsvinner plutselig fra telefonen? At den plutselig går i stillemodus, selv om alt av lyder er slått på. Til og med Spotify er stille når det spilles lyd. Fungerer etter restart da, men det har blitt mange av dem i dag. Takker for kjappe svar folkens! Det skjer ingenting når jeg kjører SmartSwich heller. Kan legge til at jeg har en ulåst modell og abb fra Telenor. Det rare er at denne tlf har 2 apper fra Telenor, online og mine kontakter, det hadde ikke min første S7 edge Jeg gikk inn og trykket på manuell sjekk, laster ned nå. Lenke til kommentar
Hufza Skrevet 9. april 2016 Rapporter Del Skrevet 9. april 2016 Jeg fikk oppdatering midt på dagen i dag, omtrent! Har installert, blir spennende å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. april 2016 Rapporter Del Skrevet 10. april 2016 Da kom det en update ja, interessant. Driver å installerer nå, håper man slipper deknings problemet. Lenke til kommentar
Galaxis Skrevet 10. april 2016 Rapporter Del Skrevet 10. april 2016 Har ikke fått noen update på min Edge, jeg har G935FXXU1APB9 på min. Kjøpte min ulåst på Multicom. Hvor ser dere hvilken versjon av telefon dere har? Galaxis Lenke til kommentar
mna Skrevet 10. april 2016 Rapporter Del Skrevet 10. april 2016 Sånn ser min ikke edge ut. Ingen oppdateringer tilgjengerli. men har egenti ikke merket noe problemer med dekning de 14 dagen jeg har hatt den Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. april 2016 Rapporter Del Skrevet 10. april 2016 (endret) Har ikke fått noen update på min Edge, jeg har G935FXXU1APB9 på min. Kjøpte min ulåst på Multicom. Hvor ser dere hvilken versjon av telefon dere har? Du har kjøpt en gråimporttelefon, du kan sjekke hvilket marked telefonens programvare (CSC) er rettet mot ved å slå *#1234# på tastaturet. Hvis du filtrerer på G935FXXU1APB9, så ser du hvor programvaren hører til: http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G935F/ Endret 10. april 2016 av mandela Lenke til kommentar
Galaxis Skrevet 10. april 2016 Rapporter Del Skrevet 10. april 2016 (endret) Gråimport hva betyr det? Kjøpte den på multicom.no Mvh. Galaxis Endret 10. april 2016 av Galaxis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå