Gå til innhold

Den store LG G5 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

jeg har bestilt spigen modul deksel (lar meg skifte batteri uten å ta av deksel) og den skjuler metalllet på telefonen så jeg bryr meg lite om finishen på baksiden når den kommer

 

http://www.spigen.com/collections/lg-g5/products/lg-g5-case-style-armor?variant=16279288449

Ja er jo bare flott at man må pakke inn sin tlf med enda mer plastick fantatisk.... Jeg må bare le selv om det er tragisk at man gir så mye for en tlf og ikke tørr å vise den frem uten beskyttelse av billig art  :rofl:

 

 

Så du kjøper en telefon for å vise den frem? Jeg kjøper telefon for å bruke den jeg. Med gjennomsiktig silikondeksel bak og skjermbeskytter foran. 

 

Nei jeg har ikke behov for å vise den frem. I min alder måler man ikke hverandre på en mobil det ville isåfall vært på Yrke,  Leilighet, Hytte og Biler evt selv om man ikke gjør det heller.

 

 

Hvorfor syter du over at noen bruker deksel da?

 

For jeg syntes det er synd å pakke inn en premium tlf i billig plastik selv om LG G5 ikke er dette etter min mening.

 

 

Da bør isåfall skjermen være solid, jeg skjønner ikke folk som ikke tar vare på mobilene sine. Riper er stygt det også..

 

Ellers kan det hende du er fryktelig rik da og ikke bryr deg om skader, men veldig rike må også ofte gå rundt en uke eller to før de får ny mobil, jeg synes deksel og lommebøker er mye penere enn en kid med knust skjerm.

 

Vel skjermer i dag på toppmodeller er veldig gode, jeg har aldri verken knust eller fått riper i mine tlf/skjermen men er forsiktig med alt jeg har og tar godt vare på det. Det er i grunn bare å bruke hodet mye av ungdommen behandler sine ting uten respekt da får man både skader og riper. Jeg har alltid min mob i innerlomma på min jakke jeg presser den ikke ned i en trang baklomme på en olabukse det er i grunn bare å bruke hodet... 

Lenke til kommentar

Vel skjermer i dag på toppmodeller er veldig gode, jeg har aldri verken knust eller fått riper i mine tlf/skjermen men er forsiktig med alt jeg har og tar godt vare på det. Det er i grunn bare å bruke hodet mye av ungdommen behandler sine ting uten respekt da får man både skader og riper. Jeg har alltid min mob i innerlomma på min jakke jeg presser den ikke ned i en trang baklomme på en olabukse det er i grunn bare å bruke hodet... 

 

 

Det er fortsatt mulig å være uheldig. Jeg har alltid brukt tilhørende trasportveske til mine BW P5 hodetelefoner, har vært svært forsiktig, men alikevel har jeg fått en liten ripe, må være at den har kommet borti minijack kabelen.

 

Så du mener at du aldri går uten jakke da?

 

Men sant mobilglass blir bare bedre og bedre, men jeg vil uansett bruke skjermbeskyttelse, Det er ikke dyrt og det syns ikke, og det ødelegger ikke touchsystemet heller.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Å si at skjermbeskyttelsen ikke synes er feil. Uansett hvilken type du bruker blir det en kant rundt. Spesielt ekkelt er det på telefoner med fysisk knapp som iPhone og samsung. Blir en kant rundt som jeg ikke kan fordra. 

Ser egentlig ikke poenget med skjermbeskytter. Den tåler jo lite iforhold til skjermen, og den blir også ripete. Hvorfor ikke nyte telefonen slik den er ment til å bli. Har massevis av små riper som vises i godt lys som utendør på min iPhone til 10500 kr men det gjør meg ingenting. Ellers vises de ikke. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

jeg har bestilt spigen modul deksel (lar meg skifte batteri uten å ta av deksel) og den skjuler metalllet på telefonen så jeg bryr meg lite om finishen på baksiden når den kommer

 

http://www.spigen.com/collections/lg-g5/products/lg-g5-case-style-armor?variant=16279288449

Ja er jo bare flott at man må pakke inn sin tlf med enda mer plastick fantatisk.... Jeg må bare le selv om det er tragisk at man gir så mye for en tlf og ikke tørr å vise den frem uten beskyttelse av billig art  :rofl:

 

 

Så du kjøper en telefon for å vise den frem? Jeg kjøper telefon for å bruke den jeg. Med gjennomsiktig silikondeksel bak og skjermbeskytter foran. 

 

Nei jeg har ikke behov for å vise den frem. I min alder måler man ikke hverandre på en mobil det ville isåfall vært på Yrke,  Leilighet, Hytte og Biler evt selv om man ikke gjør det heller.

 

 

Hvorfor syter du over at noen bruker deksel da?

 

For jeg syntes det er synd å pakke inn en premium tlf i billig plastik selv om LG G5 ikke er dette etter min mening.

 

 

Aldri hørt noen bry seg om at andre bruker deksel på telefonene sine før. 90% av de jeg kjenner bruker et flip-deksel av en eller annen sort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hva gjør dere egentlig med den brukte telefonen når dere kjøper ny? Kaster den? Legger den i en skuff?

 

Jeg selger mine brukte telefoner. Og hvis jeg har klart å holde den fri for riper og skraper får jeg som regel mye mer for den. Er det bare jeg som tenker på sånt?

 

Deksel er en god ting.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Jeg bruker deksel. Noen ganger legger jeg de til side ja, som reserve, ellers selger jeg. I tillegg det som er fint med iPhone som jeg gikk for denne gangen er at man får igjen veldig mye tilbake om man selger. Har aldri hatt noe problem med det, selv om jeg ikke bruker skjermbeskytter. 

Lenke til kommentar

 

https://www.youtube.com/watch?v=lqWL4_i45C0

 

Kamera test av tre toppmobiler, her vinner iallefall LG G5 soleklart på dette.

Tror dette er en bedre test mot toppmodeller viktig å ta med alle... http://www.tek.no/artikler/vi-dro-pa-fotosafari-med-markedets-beste-mobilkameraer-i-tokyo/346272
Sant nok. Uansett forhold til iPhone og Samsung så virker LG til å ha et bedre kamera, og kult med vidvinkel. Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg synes LG G5 gjør det meget godt på tester jeg, men G4 er også ganske bra og litt penere synes jeg....

 

LG G5 har nok et ganske bedre Camera, og jeg synes vidvinkel funksjonen er veldig spennende selvom disse bildene ikke får killer oppløsning.

 

Jeg skjønner ikke helt vitsen med Huaweis svarthvitt camera. Samsung synes jeg er for dyrt, jeg tror du her som med Apple betaler mye for merket. Tipper den har sykt bra skjerm som er det Samsung er best på..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...