Gå til innhold

Den store LG G5 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Det jeg synes er mest skuffende er at pluss minus noen nye funksjoner, så er kameraet stort sett det samme som i G4. Kameraet i G4 var bra det, ifjor, men det er jo blitt litt akterutseilt nå i 2016. 

 

De kunne godt ha gjort kameraet en del bedre, slike de andre har for vane å gjøre. Bortsett fra Sony da...

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Utrolig stille rundt denne telefonen. Fikk tak i en slik igår og må si meg fornøyd så langt. Brukergrensesnittet er mye penere enn Sony eller Huawei. Frontkameraet er litt svakt, men etter hvert lærer jeg meg vel å bruke hovedkameraet i alle fall. Og den klarer 60 fps video opptak. Det er en positiv ting. Hva slags deksel bruker dere til G5?

Lenke til kommentar

 

Hva slags deksel bruker dere til G5?

 

https://www.imak-hk.com/index.php?route=product/product&product_id=2080

 

Brukte de dekslene når jeg hadde G3 også, litt som å ikke ha deksel :) greit å kjøpe et par de ikke er så fine etter et endel måneder.

 

 

 

Utrolig stille rundt denne telefonen. Fikk tak i en slik igår og må si meg fornøyd så langt.

 

 

Veldig fornøyd jeg, fine med at det er så stillt er jo et det fort blir gode priser på LG telefonene. fikk min G5 til 3995,-

 

var litt rusk med Android 7.0 men har løst seg etterhvert som resten av apps har oppdatert seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Fikk min for 2.500 med kamera-modul. Brukt, men som ny, og bare 3 mnd gammel. Så jeg synes jeg gjorde en god deal. Skal testets opp mot en Samsung Galaxy S6 for å avgjøre hvilken som har best kamera, best lyd og best batteritid. Det er egentlig det eneste jeg trenger i en telefon.

 

Den som vinner til slutt, beholder jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er du noen andre som er plaget med kvaliteten på trykknappen / fingersensoren på baksiden?

 

Jeg kjøpte min G5 i starten av sep 2016.

Knappen begynte å fuske og skjermen blinket i starten av jan 2017. Til slutt ble den helt koblet ut (av Android tror jeg).

Knappen ble byttet av Elkjøps servicetjeneste.

Nå, ca 4 uker etterpå har den begynt å fuske igjen. Fingersensoren virker, men trykknappen virker ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er du noen andre som er plaget med kvaliteten på trykknappen / fingersensoren på baksiden?

 

Jeg kjøpte min G5 i starten av sep 2016.

Knappen begynte å fuske og skjermen blinket i starten av jan 2017. Til slutt ble den helt koblet ut (av Android tror jeg).

Knappen ble byttet av Elkjøps servicetjeneste.

Nå, ca 4 uker etterpå har den begynt å fuske igjen. Fingersensoren virker, men trykknappen virker ikke.

Jeg vil legge til at ved andre gangs reparasjon hos Elkjøp byttet de ut hele bakdekselet, ikke bare trykknappen. Det virker som det løste problemet .....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...