Gå til innhold

Asylsøkernes sanne ansikt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det du prøver på her, utenom å lage kvalme? Som om det ikke finnes nok av det fra før av.

 

Når skal individet forstå, at det finnes "dårlige-mennesker", overalt...

 

Tråden din har ingen diskusjonsverdi. Vi er fullt klare over at det finnes enkelte som driver med kriminalitet, men det skal virkelig ikke ødelegge for majoriteten. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva er det du prøver på her, utenom å lage kvalme? Som om det ikke finnes nok av det fra før av.

Når skal individet forstå, at det finnes "dårlige-mennesker", overalt...

Tråden din har ingen diskusjonsverdi. Vi er fullt klare over at det finnes enkelte som driver med kriminalitet, men det skal virkelig ikke ødelegge for majoriteten. 

 

Dette gjelder majoriteten, og ikke minoriteten. De fleste muslimer tåler ikke å bli kritisert eller at noen anser deres religion som kritikkverdig. Da blir det bråk, men det finnes enkelt individer som tåler denne kritikken.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

At det finnes noen drittsekker i alle folkegrupper er ikke noe nytt. Å dra alle over en kam blir for dumt. 

Ja disse som driver med trakassering av andre på mottak og ute på gaten (Køln og Hamburg tenker jeg på da) burde bli sendt hjem igjen , 

 

Jeg jobber selv med flyktninger og en gang kom 2-3 stykker bort til meg å fortalte hvor fint det var at vi i Norge behandlet homofili så fint å at det var dumt at andre land ikke gjorde det (ja dette var muslimsk menn). 

 

Så Karl du burde faktisk møte noen flyktninger det vil hjelpe deg med den generaliseringen din.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Hva er det du prøver på her, utenom å lage kvalme? Som om det ikke finnes nok av det fra før av.

Når skal individet forstå, at det finnes "dårlige-mennesker", overalt...

Tråden din har ingen diskusjonsverdi. Vi er fullt klare over at det finnes enkelte som driver med kriminalitet, men det skal virkelig ikke ødelegge for majoriteten. 

 

Dette gjelder majoriteten, og ikke minoriteten. De fleste muslimer tåler ikke å bli kritisert eller at noen anser deres religion som kritikkverdig. Da blir det bråk, men det finnes enkelt individer som tåler denne kritikken.

 

"Antallet muslimer i Norge ligger på mellom 100 000 og 185 000 personer, tilsvarende 2 til 4 prosent av befolkningen."

Sikker på at dette gjelder "majoriteten"? De fleste muslimer tåler å bli kritisert, dersom det ikke skjer på en nedverdigende måte. 

 

Ingen tar til seg dritt, uansett om det omhandler religion eller privatliv. Kritiser Islam saklig, så skal jeg love deg at de fleste muslimer vil ta en rolig tone tilbake. Men den dag idag, blir islam kritisert gjennom VG's åpne debatter, der gamle mennesker med null kunnskap ber disse "muslim-jævlene" pelle seg ut av landet. Ikke for å glemme at de skal nevne at alle i verdens 2 største religion er terrorister :p :P

 

Funny. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Hva er det du prøver på her, utenom å lage kvalme? Som om det ikke finnes nok av det fra før av.

Når skal individet forstå, at det finnes "dårlige-mennesker", overalt...

Tråden din har ingen diskusjonsverdi. Vi er fullt klare over at det finnes enkelte som driver med kriminalitet, men det skal virkelig ikke ødelegge for majoriteten. 

 

Dette gjelder majoriteten, og ikke minoriteten. De fleste muslimer tåler ikke å bli kritisert eller at noen anser deres religion som kritikkverdig. Da blir det bråk, men det finnes enkelt individer som tåler denne kritikken.

 

"Antallet muslimer i Norge ligger på mellom 100 000 og 185 000 personer, tilsvarende 2 til 4 prosent av befolkningen."

Sikker på at dette gjelder "majoriteten"? De fleste muslimer tåler å bli kritisert, dersom det ikke skjer på en nedverdigende måte. 

 

Ingen tar til seg dritt, uansett om det omhandler religion eller privatliv. Kritiser Islam saklig, så skal jeg love deg at de fleste muslimer vil ta en rolig tone tilbake. Men den dag idag, blir islam kritisert gjennom VG's åpne debatter, der gamle mennesker med null kunnskap ber disse "muslim-jævlene" pelle seg ut av landet. Ikke for å glemme at de skal nevne at alle i verdens 2 største religion er terrorister :p :p

 

Når jeg skrev majoriteten tenkte jeg forøvrig på verdensbefolkningen, selvom artikkelen omhandler Norge. Religionen er trossalt verden nest største religion etter Kristendommen og før Hinduismen. Jeg tviler på at saklig kritikk av Islam blir møtt med en rolig tone tilbake av majoritieten i verden, og det er bare å følge med i mediene. De som kommenterer på VG er idioter, når de setter likhetstegn mellom terrorister og islam.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

det er bare å følge med i mediene.

Sukk. Nei, det er det ikke. Har du tenkt over at mediene bare skriver om det når det er en konflikt. Det kan være 99,9% som ikke reagerer negativt på noe. Men du kan ta deg f på at mediene bare skriver om den 0,1%-en som gjør det. Og det får folk som deg til å tro at de vet "hva flertallet av muslimer mener".

 

Dette vil desverre fortsette så lenge det er mer cash i å skrive om drama, enn om fred og folk ikke skjønner hvor forvrengt bilde nyhetsmedier gir av virkeligheten. Det vil si, folk skjønner det i teorien, men de glemmer det når de skal vurdere konkrete problemstillinger.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

det er bare å følge med i mediene.

Sukk. Nei, det er det ikke. Har du tenkt over at mediene bare skriver om det når det er en konflikt. Det kan være 99,9% som ikke reagerer negativt på noe. Men du kan ta deg f på at mediene bare skriver om den 0,1%-en som gjør det. Og det får folk som deg til å tro at de vet "hva flertallet av muslimer mener". Og dette vil fortsette så lenge det er mer cash i å skrive om drama, enn fred.

 

Dersom du leser min første post, ser du det tydelig at jeg skrev det av erfaring. La oss si det slik: "Hvor ofte leser du at jøder, kristne, hinduer, buddhister, sikher etc... har gjort noe negativ" kontra muslimer ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Dersom du leser min første post, ser du det tydelig at jeg skrev det av erfaring. La oss si det slik: "Hvor ofte leser du at jøder, kristne, hinduer, buddhister, sikher etc... har gjort noe negativ" kontra muslimer ?

Hva er så ditt erfaringsgrunnlag?

 

 

Mitt erfaringsgrunnlag er at jeg har bodd i 3 muslimske land. Det er vanskelig å ta deg saklig når du går til personangrep og banner, men reflekterer hvem du er...

Endret av Det gode liv
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...