Gå til innhold

Massive seksuelle overgrep på nyttårsaften i Tyskland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Har det endelig blitt nok til at venstresiden og feministene endelig holder kjeft? Kan vi snart begynne å ta tak i problemene og ikke bare stikke hodet i sanden?

Lenke til kommentar

Inshallah, gud sprer visdom igjen om mine landsmenn. Derfor er innvandring viktig for Norge. Jeg har sagt dette i årevis. Vi må ta inn flere innvandrer. Gud er kunnskapsrik og hans vilje skjer overalt.

Gud har befalt NRK å skrive kunnskapsrik visdom om mine nye muslimske landsmenn.

http://www.nrk.no/finnmark/xl/innvandring-2.0-1.12738285

 

NRK er guds talerør inshallah.

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Inshallah, gud sprer visdom igjen om mine landsmenn. Derfor er innvandring viktig for Norge. Jeg har sagt dette i årevis. Vi må ta inn flere innvandrer. Gud er kunnskapsrik og hans vilje skjer overalt.

Gud har befalt NRK å skrive kunnskapsrik visdom om mine nye muslimske landsmenn.

http://www.nrk.no/finnmark/xl/innvandring-2.0-1.12738285

 

NRK er guds talerør inshallah.

 

Dette snakk om Polakker som er et folk som ikke livnærer seg på trygd, slik de fleste ikke-vestlige innvandrere gjør, men heller på å arbeide. Fremdeles utføres en enorm andel arbeid av polakker svart, og de utkonkurrer alle norske yrkesfaglige, og gjør dem arbeidsløse fordi de får ikke nok arbeid til å livnære seg. Det skaper en enorm ustabilitet i den norske markedet for fagarbeid, og ødelegger fremtiden for samtlige som ønsker å kunne bli noe annet enn lege og advokat. Polsk arbeidsinnvandring spiser opp landet innefra, på tross av den kortsiktige nytten ved å ha billige husmalere.

 

 

Verdens eldste koran ligger på et museum i Europa. Vi burde kopiere den og masseprodusere profetens budskap. Den originale budskap fra gud.

 

 

Den burde resirkuleres til toalettpapir slik at den kan brukes til noe nyttig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Har det endelig blitt nok til at venstresiden og feministene endelig holder kjeft? Kan vi snart begynne å ta tak i problemene og ikke bare stikke hodet i sanden?

Tror ikke det er på tide at feministene holder kjeft når vi har problemer med menn som forgriper seg på kvinner. Da er det på tide at feminister står opp om sin frihet og rettigheter.

 

Edit: Etter at jeg skrev innlegget så jeg at det er kvinner som sier nettopp dette:

 

 

Mer feminisme, takk

...

Men denne gangen har selv de mest ihuga anti-feminister sett lyset. Menn som ellers bruker feminist som det verste skjellsord i sosiale medier, er plutselig rasende på barrikadene. Det er bra. Velkommen etter, som det heter, dette har feminister snakket om i 40 år og vel så det.

 

http://www.dagbladet.no/2016/01/11/kultur/hpvedkommentar/meninger/kommentar/koln/42710214/

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Har det endelig blitt nok til at venstresiden og feministene endelig holder kjeft? Kan vi snart begynne å ta tak i problemene og ikke bare stikke hodet i sanden?

Tror ikke det er på tide at feministene holder kjeft når vi har problemer med menn som forgriper seg på kvinner. Da er det på tide at feminister står opp om sin frihet og rettigheter.

 

Edit: Etter at jeg skrev innlegget så jeg at det er kvinner som sier nettopp dette:

 

 

Mer feminisme, takk

...

Men denne gangen har selv de mest ihuga anti-feminister sett lyset. Menn som ellers bruker feminist som det verste skjellsord i sosiale medier, er plutselig rasende på barrikadene. Det er bra. Velkommen etter, som det heter, dette har feminister snakket om i 40 år og vel så det.

 

http://www.dagbladet.no/2016/01/11/kultur/hpvedkommentar/meninger/kommentar/koln/42710214/

 

Frøken Simonsen er en patetisk liten kvinne. Nå er hun plutselig på "rasistene" sin side og innser at islamske land har en søppelkultur når det gjelder kvinner.  Velkommen etter frøken Simonsen. Skal vi snart stå opp for våre vestlige verdier og takke nei til søppelkulturen våre islamske innvandrere drar med seg? Eller er det rasistisk å påpeke at dette ER slik ting fungerer i disse underutviklede landene?

Lenke til kommentar

 

 

Din evne til å være objektiv er uten tvil svært svekket når du går rundt med fordommer mot enkelte gruper. Hvordan skal du la være å generalisere når du åpenbart har vansker med å skjønne hvordan høyreekstremisme er et langt større problem i sammenligning med risikoen for islamsk terror i Norge?

 

Innvandringen til Norge startet for 45 år siden. Norge er fortsatt verdens beste land å bo i. Din argument er dermed invalid.

 

Muslimer er fredens mennesker fra fredens religion. Du har rett i at mange etniske nordmenn har mye fordommer.

Men med riktig kunnskap så kan nordmenn bli kvitt disse fordommene. Alle på forumet må se på denne videoen og lære om muslimer. http://www.memritv.org/clip/en/5253.htm

 

 

Jeg tåler sarkasme, men du er oppvokst i en bondegård.

 

Hmm? Er Finland oppvaksen på eit gardsbruk?

Lenke til kommentar

http://www.rights.no/2016/01/det-nye-fenomenet-har-et-navn-taharrush-gamea/

 

 

Det som av politikere og medier omtales som «et nytt fenomen» som manifesterer i seg Europas gater er så lite nytt at det til og med har et navn: Taharrush gamea – en «voldtektslek» for arabiske menn, skriver Die Welt.

Ordet betyr seksuelle gruppetrakasserier og sjefen for Tysklands føderale kriminalpoliti (Bundeskriminalamt – BKA), Holger Münch, forklarer at det innebærer grupper av arabiske menn som omringer et kvinnelig offer og deretter utsetter henne for seksuelle overgrep. Er det nok menn tilstede blir kvinnen dratt avgårde av mobben, som bytter på å rive av henne klærne, beføle henne og stikke fingre inn i alle kroppsåpninger. I andre tilfeller ender det med voldtekt. Denne atferden ble flere ganger observert under massedemonstrasjonene på Tahrir-plassen i Kairo under den såkalte arabiske våren i 2011.

Eller som korrespondent i Jyllands-Posten, Gunnar Willum, beskriver det: Massevoldtekt med arbeidsdeling – i fullt dagslys.

Lenke til kommentar

Hvilket krefter er dette? :hmm::hm:

Det er over 70 år siden den andre verdenskrig tok slutt, og det er mange som har sterke interesser i at det skal skje igjen. Egentlig er det helt utrolig at det ikke har vært en større krig i Europa på så mange år, det er særegent i europeisk historie. Det er bare et spørsmål om tid, og god nok grunn.

 

PST advarer på samme grunnlag mot konsekvensene av innvandring fra muslimske land: http://www.tv2.no/a/7911002

Lenke til kommentar

"Denne gangen er det annerledes".. ? Dette har folk sagt opp gjennom hele historien. Og det er like naivt hver gang. Etter første verdenskrig var også alt annerledes. Versaillestraktaten og opprettelsen av Folkeforbundet. Aldri mer krig. Bare noen tiår senere var over 70 millioner mennesker drept i en ny krig.

 

Det er bare å innse at eksperimentet er i ferd med å gå galt, og at det må avsluttes før det er for seint.

Lenke til kommentar

Lignende fenomener er nok ikke helt ukjent her heller:

 

 
Ble omringet og befølt på nattbussen

To venninner i 20-årene ble angrepet og befølt av en gjeng med menn på nattbussen i Oslo. Voldsforsker advarer mot det hun kaller en ny og kynisk overgrepsform.

 

http://www.nrk.no/norge/advarer-mot-ny-overgrepsform-1.7898404#_ga=1.136111217.1906061356.1444066015

 

 

Lurer på hvor vanlig dette egentlig er.

Lenke til kommentar

"Denne gangen er det annerledes".. ? Dette har folk sagt opp gjennom hele historien. Og det er like naivt hver gang. Etter første verdenskrig var også alt annerledes. Versaillestraktaten og opprettelsen av Folkeforbundet. Aldri mer krig. Bare noen tiår senere var over 70 millioner mennesker drept i en ny krig.

 

Det er bare å innse at eksperimentet er i ferd med å gå galt, og at det må avsluttes før det er for seint.

 

Alt er selvfølgelig mulig, men hvem mener du skal krige mot hverandre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...