Gå til innhold

Massive seksuelle overgrep på nyttårsaften i Tyskland


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

Ikke giddet lest hele tråden, hørte på radien at det var over 1000 overgripere (alt ettersom definisjon).

Overgrep er ikke noe nytt, og man må vel bare leve med at det skjer, dessverre.

 

Men når det er organisert så mange for å gjøre dette kan jeg ikke la være å lure på hvorfor? hvordan? og Hvem står bak?

Det er ikke organisert, det er bare slik muslimske menn er. De mangler totalt respekt for kviner, og vestlige kvinner og vestlige verdier spesielt. De er ubrukelige hankjønn som burde bli kastet ut fra vesten en gang for alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ikke giddet lest hele tråden, hørte på radien at det var over 1000 overgripere (alt ettersom definisjon).

Overgrep er ikke noe nytt, og man må vel bare leve med at det skjer, dessverre.

 

Men når det er organisert så mange for å gjøre dette kan jeg ikke la være å lure på hvorfor? hvordan? og Hvem står bak?

Det er ikke organisert, det er bare slik muslimske menn er. De mangler totalt respekt for kviner, og vestlige kvinner og vestlige verdier spesielt. De er ubrukelige hankjønn som burde bli kastet ut fra vesten en gang for alle.

 

Når det plutselig har skjedd i et slikt omfang over natten må det være organisert. Her er det snakk om uvanlig stor skala.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

Ikke giddet lest hele tråden, hørte på radien at det var over 1000 overgripere (alt ettersom definisjon).

Overgrep er ikke noe nytt, og man må vel bare leve med at det skjer, dessverre.

 

Men når det er organisert så mange for å gjøre dette kan jeg ikke la være å lure på hvorfor? hvordan? og Hvem står bak?

Det er ikke organisert, det er bare slik muslimske menn er. De mangler totalt respekt for kviner, og vestlige kvinner og vestlige verdier spesielt. De er ubrukelige hankjønn som burde bli kastet ut fra vesten en gang for alle.

 

Når det plutselig har skjedd i et slikt omfang over natten må det være organisert. Her er det snakk om uvanlig stor skala.

 

Nei, når det samles muslimske menn i gruppe så er dette en helt vanlig skala. Dette vil du se i alle muslimske land der kvinner går vestlig kledd. Ved den minste anledning vil disse kvinnen bli seksuelt trakassert. Enten direkte, eller indirekte ved tilrop og uanstendige tilbud. Dette er islamsk kultur, hverken mer eller mindre.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ikke giddet lest hele tråden, hørte på radien at det var over 1000 overgripere (alt ettersom definisjon).

Overgrep er ikke noe nytt, og man må vel bare leve med at det skjer, dessverre.

 

Men når det er organisert så mange for å gjøre dette kan jeg ikke la være å lure på hvorfor? hvordan? og Hvem står bak?

Det er ikke organisert, det er bare slik muslimske menn er. De mangler totalt respekt for kviner, og vestlige kvinner og vestlige verdier spesielt. De er ubrukelige hankjønn som burde bli kastet ut fra vesten en gang for alle.

 

Når det plutselig har skjedd i et slikt omfang over natten må det være organisert. Her er det snakk om uvanlig stor skala.

 

Nei, når det samles muslimske menn i gruppe så er dette en helt vanlig skala. Dette vil du se i alle muslimske land der kvinner går vestlig kledd. Ved den minste anledning vil disse kvinnen bli seksuelt trakassert. Enten direkte, eller indirekte ved tilrop og uanstendige tilbud. Dette er islamsk kultur, hverken mer eller mindre.

 

Var det flere muslimer i Tyskland 31. des enn 30. des og 1. jan?

Lenke til kommentar

 

Igjen, du har ikke noe belegg for å påstå at det er umulig at friheten vinner. At Tyskland i et isolert sett lite tidsrom har mye frihet betyr ikke at det er en uunngåelig sluttilstand, det kan like gjerne være "tilbakeslaget" du snakker om. Å tro at "frihetens seier" er en form for naturlov virker som sagt ekstremt naivt.

Nå sier jeg det motsatte, da, at det er umulig at friheten ikke vinner over tid. Det var sikkert det du mente.

 

Takk, det stemmer.

 

Du snur jo fullstendig på historien: Det var et bitte lite tidsrom, under Hitler, hvor Tyskland IKKE hadde den frihet de normalt hadde.

 

Demokrati er et fenomen vi i vesten har hatt i et relativt lite tidsrom. I det store bildet er det et veldig lite tidsrom hvor Tyskere har kunnet nytt den friheten demokratiet medfører, og de individuelle frihetene har i dette tidsrommet også vært varierende, for å si det mildt. 
 

 

Frihet er den naturlige tilstanden for mennesket, så enkelt er det. Alle mennesker jobber for større frihet, fra vugge til grav. Det er komplett umulig at denne innsatsen ikke gir avkastning over tid. Du må gjerne ignorere eller fornekte dette faktum, men da er du i godt selskap med nevnte mann, og andre totalitære ledere og politiske retninger. Disse ser også på frihetselskende mennesker som naive.

 

 

Det er en stor forskjell på det å anse de som mener frihet er et godt ideal som naive, og det å påpeke at det å tro at de nærmest finnes naturlover som gjør at frihet er en uovervinnelig sluttilstand er naivt. Det første er en subjektiv mening, mens det andre er å påstå at det finnes objektive sammenhenger som vanskelig kan bevises.

 

 

 

 

Jeg har da ikke sagt noe imot det. Men jeg håper du ser at flyktningestrømmen har tatt seg voldsomt opp etter at det ble krig i regionen. Ellers er du på kollisjonskurs med virkeligheten.

 

Du har fremstilt det som om jeg mente de prioriterte økonomi under "bomberegnet", noe som åpenbart er feil. Forøvrig har det vært flyktningkrise og krig i nærområdene lenge før denne høstens flyktningstrøm. Antagelig er det andre faktorer, som informasjon, logistikk (både overbelastning av hjelpeapparat, og utbygging av kapasiteten til menneskesmuglerne) og kanskje europeiske lederes budskap som har bidratt til at så mange har bestemt seg for å krysse kontinentet, heller enn å bli værende i nærmeste trygg land. 

 

 

 

 

Det er selvsagt helt usannsynlig, dersom det er velferdsgoder de er ute etter. Men søker de et trygt samfunn med velfungerende politiske institusjoner, så vil det komme flyktninger fra utrygge regioner uansett.

 

Hva sier flyktningene selv? Jo, Skandinavia var noe de hørte som en mulighet etter at de kom til Tyrkia, og når det viste seg at de ikke fikk arbeidstillatelse i Tyrkia, startet vandringen til en bedre mulighet. Tenk også over, om mulig, at bare en brøkdel av flyktningene kommer til Norge og Sverige, land som har de beste velferdsordningene i verden. Var din teori rett, at velferd er hovedmotivet, ville regnestykket vært snudd på hodet.

 

De aller fleste reiser til Tyskland, et land som har hatt rykte på seg for å ønske alle velkommen og gi gode velferdstilbud. Hva flyktningene selv sier avhenger av hvem du spør. Er ikke lenge siden NRK snakket med en dame som var skuffet over den dårlige tilgangen på økologisk mat, og heller flyttet til en luksusleilighet i Dubai. Det finnes nok av andre eksempler på folk som har innvandret på andre urealistiske premisser. 

 

 

 

Sa jeg at frihet er den eneste grunn? Vær mer nøyaktig, vær så snill. 

 

 

 

 

 

Du skriver på side 8, i et lengre avsnitt om frihet: "Det er derfor innvandrerne kommer til vestlige land. De kan mislike mangt og mye, men de vil ubønnhørlig bli oppslukt av den friheten vi har." 

 

Frihet, trygghet og muligheter er grunnen først og fremst, sier jeg. Slik du sier at velferd er hovedgrunnen, men ikke den eneste.

 

Jeg ser du skriver det . Forøvrig bør du legge merke til at jeg ikke sier at velferd trenger være hovedgrunnen til at de flykter dit de gjør, men en veldig viktig grunn. "Min påstand er at de kommer av flere grunner, deriblant velferd og økonomi."

 

 

Omtrent som å spekulere i flyktningenes uedle motiver, bare ikke like ille?

 

Nei, nå blander du kortene voldsomt. Det er en forskjell på å avfeie et konkret argument eller en løsning ved å spekulere i den andres motiver, og det å spekulere i grunnene til at et større antall mennesker krysser kontinenter. Det tror jeg også du forstår. 

 

For øvrig, jeg spekulerer ikke her, jeg har ikke sagt noe om hva motivet er, men hva det ikke er. Faktum er at Norge har hatt motstand mot innvandring helt siden den første innvandrer satte sine ben på norsk jord. Det jeg sier er derfor åpenbart.

 

Du avfeier løsninger med å spekulere i irrelevante motiver. At det har eksistert motstand mot innvandring over lengre tid betyr ikke at motivasjonene bak denne, eller menneskene som er imot innvandringen, er de samme over tid. Svaret ditt var rett og slett lite relevant, og heller ikke særlig konstruktivt. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det vil vel innvandrere også, Er ikke det derfor de kommer hit?

 

Det er derfor integrering er et stort nok problem til å være diskusjonstema?

 

 

Bare bagatell. Problemet er medieskapt. De fleste innvandrere tar utdannelse, kommer seg i jobb, lærer norsk og deltar på ulike arenaer i norsk samfunnsliv. Jeg kjenner mange av av de selv og kan bekrefte det.

 

 

Det er det åpenbart ikke. Vi har store problemer med kriminalitet, ekstremisme og store utgifter forbundet med enkelte grupper. At dette får, og vil få, store følger for Norge som land, og innbyggerne kan det ikke være særlig mye tvil om. At de fleste er fine folk er en mager trøst når alt for mange ikke er det. 

 

La oss si at vi levde i en fantasi verden der integrering faktisk var et problem, hva foreslår du løsningen burde så være?  Assimilere innvandrere slik vi gjorde med samene?

 

Eller den virkelige verden som omtrent alle andre kaller det. En del av løsningen vil være å kraftig begrense hvor mange som får komme hit fra enkelte land. Det er åpenbart vanskeligere å integrere folk om systemet er overbelastet, og de som kommer havner i områder der de er blant "sine egne". 

 

 

Din evne til å være objektiv er uten tvil svært svekket når du går rundt med fordommer mot enkelte gruper.

Det er noe komisk over at du kritiserer meg for å forholde meg til noen av de mest objektive dataene vi har, og mener det å forholde seg til disse er å ha fordommer, i samme setning som du kritiserer min evne til å være objektiv. 

 

 Hvordan skal du la være å generalisere når du åpenbart har vansker med å skjønne hvordan høyreekstremisme er et langt større problem i sammenligning med risikoen for islamsk terror i Norge?   

Her setter du to motsetninger som ikke finnes opp mot hverandre, samt finner på et premiss, som jeg forøvrig selv ikke har benyttet i min argumentasjon. Spenstig. 

 

Innvandringen til Norge startet for 45 år siden. Norge er fortsatt verdens beste land å bo i. Din argument er dermed invalid.

 

Igjen ser du ikke ut til å forstå begrensningene i dine egne sammenligninger. Fyring med fossilt brennstoff har vi drevet med mange ganger så lenge som innvandring. Norge er fortsatt verdens beste land å bo i. Fyring med kull er dermed uproblematisk?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det flere muslimer i Tyskland 31. des enn 30. des og 1. jan?

 

Om teorien hans stemmer, har det vell å gjøre med at det var flere samlet på denne datoen, samt at det var lettere tilgang på kvinner å trakassere. På samme måte som det ikke var flere menn i Egypt under demonstrasjonene på Tahrir plassen, men flere menn samlet, og lettere tilgang på kvinnelige journalister. 

Endret av LiamH
Sitat-pyramide
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Var det flere muslimer i Tyskland 31. des enn 30. des og 1. jan?

 

Skjer denne type overgrep jevnlig fra muslimske menn mot vestlige kvinner? (Ja, det gjør det, bare ikke i like stor skala). Igjen, dette var ikke planlagt, dette ER tradisjonell muslimsk kultur.

Endret av Bruker-245639
Sitat-pyramide
Lenke til kommentar

Jeg ville vært mer bekymret om det dreide sg om andregenerasjons innvandrere. Det kan det også være, men jeg tviler på det.

 

Selvfølgelig er det noe galt med kulturen, sett opp mot den vestlige kulturen. Disse er ikke kompatible, det er vel ingen som påstår noe annet? Det er selvfølgelig derfor det snakkes om integrering. Det innebærer en tilpasning til vestlig kultur og samfunn. Hvis andregenerasjons innvandrere viderefører foreldrenes inkompatible verdier og holdninger, så har integreringen mislyktes. De fleste blir godt integrert, men det finnes eksempler, også i Norge, på at andregenerasjonen har distansert seg enda mer fra vestlig kultur enn foreldrene, og blitt radikalisert, som det heter. Hvordan de opplever seg mottatt i våre land kan danne grunnlag for radikalisering. Rasisme kan altså skape den type fundamentalistiske holdninger i innvandrermiljøer som rasistene er så redde for. Derfor er de som forstår sammenhengen mer redd for rasismen.

 

Dette er enda et grotesk eksempel på "blame the victim" som så mange islamapologeter og tilhengere av masseinnvandring fra ikke-vestlige land bedriver.

 

Du forstår ikke kausalitet.....Muslimske innvandrere kommer til Europa. Europeiske barn, jenter og kvinner blir utsatt for perverse, rasistisk motiverte voldtekter av muslimske innvandre. Folk hører om dette og blir "rasister," egentlig er de vel heller anti-rasister, all den tid de reagerer med avsky på de rasistiske motivertene voldtektene muslimer bedriver i okkupantstil over hele Europa. Men så har man slike som deg, som i stedet for å vise forståelse for dette og tenke løsningsorientert(massiv deportering/repatriering av muslimske innvandrere), i stedet skylder på de innfødte og mener at man ikke kan reagere på den rasistiske hatkriminaliteten muslimske innvandrere daglig utsetter innfødte europeere for.....Om du er imot rasistisk kriminalitet, er du visst "rasist," og det fører til at de egentlige rasistene som bedriver den rasistisk motiverte kriminaliteten blir....enda mer rasistiske fordi man ikke aksepterer den rasistisk motivere kriminaliteten deres - og det er ofrenes feil om rasistene da blir terrorister. Wow.

 

Tenk på at den vanlige europeer aldri har ønsket å få sitt land forvandlet til Pakistan, Tyrkia eller Irak.

Endret av Hekate81
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jeg ville vært mer bekymret om det dreide sg om andregenerasjons innvandrere. Det kan det også være, men jeg tviler på det.

 

Selvfølgelig er det noe galt med kulturen, sett opp mot den vestlige kulturen. Disse er ikke kompatible, det er vel ingen som påstår noe annet? Det er selvfølgelig derfor det snakkes om integrering. Det innebærer en tilpasning til vestlig kultur og samfunn. Hvis andregenerasjons innvandrere viderefører foreldrenes inkompatible verdier og holdninger, så har integreringen mislyktes. De fleste blir godt integrert, men det finnes eksempler, også i Norge, på at andregenerasjonen har distansert seg enda mer fra vestlig kultur enn foreldrene, og blitt radikalisert, som det heter. Hvordan de opplever seg mottatt i våre land kan danne grunnlag for radikalisering. Rasisme kan altså skape den type fundamentalistiske holdninger i innvandrermiljøer som rasistene er så redde for. Derfor er de som forstår sammenhengen mer redd for rasismen.

 

Dette er enda et grotesk eksempel på "blame the victim" som så mange islamapologeter og tilhengere av masseinnvandring fra ikke-vestlige land bedriver.

 

Du forstår ikke kausalitet.....Muslimske innvandrere kommer til Europa. Europeiske barn, jenter og kvinner blir utsatt for perverse, rasistisk motiverte voldtekter av muslimske innvandre. Folk hører om dette og blir "rasister," egentlig er de vel heller anti-rasister, all den tid de reagerer med avsky på de rasistiske motivertene voldtektene muslimer bedriver i okkupantstil over hele Europa. Men så har man slike som deg, som i stedet for å vise forståelse for dette og tenke løsningsorientert(massiv deportering/repatriering av muslimske innvandrere), i stedet skylder på de innfødte og mener at man ikke kan reagere på den rasistiske hatkriminaliteten muslimske innvandrere daglig utsetter innfødte europeere for.....Om du er imot rasistisk kriminalitet, er du visst "rasist," og det fører til at de egentlige rasistene som bedriver den rasistisk motiverte kriminaliteten blir....enda mer rasistiske fordi man ikke aksepterer den rasistisk motivere kriminaliteten deres - og det er ofrenes feil om rasistene da blir terrorister. Wow.

 

Tenk på at den vanlige europeer aldri har ønsket å få sitt land forvandlet til Pakistan, Tyrkia eller Irak.

 

 

Skummel form for demagogisk retorikk du driver med. Hvorfor tildeler du alle muslimske menn ansvaret for noe enkelte ekstreme grupper gjør? Hvordan kan du være så sikker på at voldtekt som begås av innvandrere er et muslimsk problem, og ikke et kulturelt problem?

 

"Muslimske innvandrere kommer til Europa..." Hva tror du dem flykter fra? Blomster og bier, eller krig og sult? Du får det til å høres ut som om Europa går gjennom en farlig muslimsk apokalypse, men i realiteten så flykter de fra akkurat slike personer dere infantile innnvandringsmotstandere frykter: ekstrem Islam. Skjønner heller ikke helt hva du mener med rasistisk motiverte voldtekt. Tror du  innvandrerne velger offeret ut i fra bakgrunn og rase? Hehe, da vil gjerne se på kildene dine, om du i det hele tatt har noen. Voldtekt er som oftest en handling utført mot bestemte kjønn, og ikke på bakgrunn av rase. Kvinnediskrimering? Ja. Rasisme? Nei.

 

Hat fremmer hat. Basisk kunnskap. Det er et faktum at innvandrere som føler seg utstøtt av den vestelige verden, ofte danner voldelige meninger og hvordn de lett er offer for radikalisering fra ekstreme miljøer. Sentralt i debatten etter 22. juli-terroren var nettopp det ansvaret vi alle hadde for å føre en innvandringsdebatt som ikke først og fremst skapte fremmedfrykt.

 

Det som tas opp i dette forumet her, og i innlegget ditt, er veldig underkommunisert. Rasistisk kriminalitet er IKKE et muslimsk problem. Du og dine likesinnende ser ut til å glemme den vedtatte sannheten om at flesteparten av rasistiske drap begått i Norge faktisk er utført av høyreesktreme. Hvorfor tar du ikke et like stort oppgjør mot det? Eller plager det deg lite da Islam ikke er i bildet? Bare tenk hva som ville vært innfallsvinkelen om alle rasistiske drap I Norge var begått av mennesker med minoritetersbakgrunn mot entiske nordmenn.

 

En vanlig europeer ønsker alle velkommen, uansett bakgrunn og religion. Din utspill og støtte til massedeportering av muslimske innvandrere beviser hvilken ekstrem ideologi og splittelsetenkning du tilhører. Slike utspill har ingen plass i et sivilisert norsk samfunndiskurs.

Lenke til kommentar

men i realiteten så flykter de fra akkurat slike personer dere infantile innnvandringsmotstandere frykter: ekstrem Islam

Noen av dem flykter fra ekstrem islam, andre utnytter situasjonen og drar for et bedre liv, og noen drar for å spre islamsk terror. Vi har ingen mulighet til å hindre de to siste gruppene fra å få asyl i EU.

 

Jeg mener uansett at det er ingen grunn til å ofre våre samfunn, våres trygghet og våres økonomi, når det finnes langt bedre alternativer som hjelper langt flere. Er du ikke enig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

Jeg ville vært mer bekymret om det dreide sg om andregenerasjons innvandrere. Det kan det også være, men jeg tviler på det.

 

Selvfølgelig er det noe galt med kulturen, sett opp mot den vestlige kulturen. Disse er ikke kompatible, det er vel ingen som påstår noe annet? Det er selvfølgelig derfor det snakkes om integrering. Det innebærer en tilpasning til vestlig kultur og samfunn. Hvis andregenerasjons innvandrere viderefører foreldrenes inkompatible verdier og holdninger, så har integreringen mislyktes. De fleste blir godt integrert, men det finnes eksempler, også i Norge, på at andregenerasjonen har distansert seg enda mer fra vestlig kultur enn foreldrene, og blitt radikalisert, som det heter. Hvordan de opplever seg mottatt i våre land kan danne grunnlag for radikalisering. Rasisme kan altså skape den type fundamentalistiske holdninger i innvandrermiljøer som rasistene er så redde for. Derfor er de som forstår sammenhengen mer redd for rasismen.

 

Dette er enda et grotesk eksempel på "blame the victim" som så mange islamapologeter og tilhengere av masseinnvandring fra ikke-vestlige land bedriver.

 

Du forstår ikke kausalitet.....Muslimske innvandrere kommer til Europa. Europeiske barn, jenter og kvinner blir utsatt for perverse, rasistisk motiverte voldtekter av muslimske innvandre. Folk hører om dette og blir "rasister," egentlig er de vel heller anti-rasister, all den tid de reagerer med avsky på de rasistiske motivertene voldtektene muslimer bedriver i okkupantstil over hele Europa. Men så har man slike som deg, som i stedet for å vise forståelse for dette og tenke løsningsorientert(massiv deportering/repatriering av muslimske innvandrere), i stedet skylder på de innfødte og mener at man ikke kan reagere på den rasistiske hatkriminaliteten muslimske innvandrere daglig utsetter innfødte europeere for.....Om du er imot rasistisk kriminalitet, er du visst "rasist," og det fører til at de egentlige rasistene som bedriver den rasistisk motiverte kriminaliteten blir....enda mer rasistiske fordi man ikke aksepterer den rasistisk motivere kriminaliteten deres - og det er ofrenes feil om rasistene da blir terrorister. Wow.

 

Tenk på at den vanlige europeer aldri har ønsket å få sitt land forvandlet til Pakistan, Tyrkia eller Irak.

 

 

Skummel form for demagogisk retorikk du driver med. Hvorfor tildeler du alle muslimske menn ansvaret for noe enkelte ekstreme grupper gjør? Hvordan kan du være så sikker på at voldtekt som begås av innvandrere er et muslimsk problem, og ikke et kulturelt problem?

Hvorfor straffes kvinner i muslimske land for å bli voldtatt? Islam og de holdninger som følger med må slås hardt ned på og ikke gis en millimeter med aksept. Det finnes bare ett budskap å gi til disse lykkegjegerne, nemlig at deres kultur er utdatert og forkastelig og hører hjemme på søppelfyllingen.

Lenke til kommentar

Hvorfor tildeler du alle muslimske menn ansvaret for noe enkelte ekstreme grupper gjør? 

 

Han gjør ikke det.

 

Hvordan kan du være så sikker på at voldtekt som begås av innvandrere er et muslimsk problem, og ikke et kulturelt problem?

 

Islam er kultur.

 

Du og dine likesinnende ser ut til å glemme den vedtatte sannheten om at flesteparten av rasistiske drap begått i Norge faktisk er utført av høyreesktreme.

 

Hvor har du det ifra?

 

En vanlig europeer ønsker alle velkommen, uansett bakgrunn og religion.

 

Hva menes med en "vanlig" europeer?

Endret av Elefantmesteren
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

men i realiteten så flykter de fra akkurat slike personer dere infantile innnvandringsmotstandere frykter: ekstrem Islam

Noen av dem flykter fra ekstrem islam, andre utnytter situasjonen og drar for et bedre liv, og noen drar for å spre islamsk terror. Vi har ingen mulighet til å hindre de to siste gruppene fra å få asyl i EU.

 

Jeg mener uansett at det er ingen grunn til å ofre våre samfunn, våres trygghet og våres økonomi, når det finnes langt bedre alternativer som hjelper langt flere. Er du ikke enig?

 

 

Skal vi la være å hjelpe andre fordi du er redd for en eventuell terrorangrep i Norge?

 

Det er ikke vårt samfunn, og du trenger ikke ofre noe. Vi burde heller være takknmelige overfor at vi er født i et slikt samfunn du beskriver.

 

Og nei, jeg er ikke enig med deg. Langt i fra. Hvilken alternativer snakker du om? Utdyp deg. Hvilken bedre måter kan finnes enn å la dem bo her, og nyte friheten vi tar for gitt hver dag?

Endret av ceauses03
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg ville vært mer bekymret om det dreide sg om andregenerasjons innvandrere. Det kan det også være, men jeg tviler på det.

 

Selvfølgelig er det noe galt med kulturen, sett opp mot den vestlige kulturen. Disse er ikke kompatible, det er vel ingen som påstår noe annet? Det er selvfølgelig derfor det snakkes om integrering. Det innebærer en tilpasning til vestlig kultur og samfunn. Hvis andregenerasjons innvandrere viderefører foreldrenes inkompatible verdier og holdninger, så har integreringen mislyktes. De fleste blir godt integrert, men det finnes eksempler, også i Norge, på at andregenerasjonen har distansert seg enda mer fra vestlig kultur enn foreldrene, og blitt radikalisert, som det heter. Hvordan de opplever seg mottatt i våre land kan danne grunnlag for radikalisering. Rasisme kan altså skape den type fundamentalistiske holdninger i innvandrermiljøer som rasistene er så redde for. Derfor er de som forstår sammenhengen mer redd for rasismen.

 

Dette er enda et grotesk eksempel på "blame the victim" som så mange islamapologeter og tilhengere av masseinnvandring fra ikke-vestlige land bedriver.

 

Du forstår ikke kausalitet.....Muslimske innvandrere kommer til Europa. Europeiske barn, jenter og kvinner blir utsatt for perverse, rasistisk motiverte voldtekter av muslimske innvandre. Folk hører om dette og blir "rasister," egentlig er de vel heller anti-rasister, all den tid de reagerer med avsky på de rasistiske motivertene voldtektene muslimer bedriver i okkupantstil over hele Europa. Men så har man slike som deg, som i stedet for å vise forståelse for dette og tenke løsningsorientert(massiv deportering/repatriering av muslimske innvandrere), i stedet skylder på de innfødte og mener at man ikke kan reagere på den rasistiske hatkriminaliteten muslimske innvandrere daglig utsetter innfødte europeere for.....Om du er imot rasistisk kriminalitet, er du visst "rasist," og det fører til at de egentlige rasistene som bedriver den rasistisk motiverte kriminaliteten blir....enda mer rasistiske fordi man ikke aksepterer den rasistisk motivere kriminaliteten deres - og det er ofrenes feil om rasistene da blir terrorister. Wow.

 

Tenk på at den vanlige europeer aldri har ønsket å få sitt land forvandlet til Pakistan, Tyrkia eller Irak.

 

 

Skummel form for demagogisk retorikk du driver med. Hvorfor tildeler du alle muslimske menn ansvaret for noe enkelte ekstreme grupper gjør? Hvordan kan du være så sikker på at voldtekt som begås av innvandrere er et muslimsk problem, og ikke et kulturelt problem?

Hvorfor straffes kvinner i muslimske land for å bli voldtatt? Islam og de holdninger som følger med må slås hardt ned på og ikke gis en millimeter med aksept. Det finnes bare ett budskap å gi til disse lykkegjegerne, nemlig at deres kultur er utdatert og forkastelig og hører hjemme på søppelfyllingen.

 

 

I hvilken muslimsk land straffes kvinner for å bli voldtatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...