Gå til innhold

Massive seksuelle overgrep på nyttårsaften i Tyskland


Anbefalte innlegg

Jeg nevner dette fordi dette er en nyhet som jeg tror ikke alle har fått med seg. Dette skjedde på nyttårsaften i Köln, Tyskland.

 

Det er altså snakk om en gruppe innvandre på 50 stykker som omringet ca stor gruppe av unge tyske kvinner, befølte dem på bryst, rumpe og vagina og stjal deres verdisaker, mens de samtidig kalte dem hore og skrek ar de ville pule dem.

 

One of the victims, named only as ‘Katja L’, gave a harrowing testimony of her ordeal.

‘When we came out of the station, we were very surprised by the group that met us there’. She said the group was ‘exclusively young foreign men,’ she told Der Express.

‘We then walked through this group of men. There was an alley through [the men] which we walked through.’

She described the moment she ‘felt a hand on my buttocks, then on my breasts, in the end’.

‘I was groped everywhere. It was a nightmare. Although we shouted and beat them, the guys did not stop. I was desperate and think I was touched around 100 times in the 200 meters,’ she said.

 

– De var i alle kroppsåpninger, forteller et annet offer.

Det er nøyaktig samme beretninger som man hørte fra Tahrir-plassen.

 

 

http://www.rights.no/2016/01/tysk-politi-jakter-pa-tusen-arabiske-og-nordafrikanske-menn-etter-seksuelle-overgrep-pa-nyttarsaften/

https://www.dn.no/nyheter/utenriks/2016/01/05/2009/masseovergrep-fyrer-opp-tysk-migrasjonsdebatt

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/tyskland/tysk-politi-om-nyttaarsaften-i-koln-kvinner-ble-befoelt-og-angrepet/a/23590379/

 

At så mange innvandrermenn kan gå sammen og gjøre noe så grusomt, er for meg en gåte. I alle kulturer er det alltid et par syke individer, men slike gruppehandlinger tyder på at noe er noe alvorlig galt med kulturen. Det er sikkert en minoritet av arabere, men denne minoriteten finner hverandre og gjør grusomme handlinger. 

 

Er dette noe vi vil oppleve i Norge i fremtiden, vil norske kvinner bli tvunget til å unngå store mengder med folk, fordi ellers risikerer de å bli befølt, ranet og voldtatt. Det er tilfellet i mange muslimske land, og jeg er bekymret at vi vil oppleve det samme i Europa.

 

Er dette bare en pris vi må akseptere fordi vi må "redde" verden? Eller bør vi kanskje prøve å finne på bedre løsninger, sånn at vi kan hjelpe flyktninger, men samtidig sørge for at EU forblir et godt sted for fremtidlige generasjoner

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville vært mer bekymret om det dreide sg om andregenerasjons innvandrere. Det kan det også være, men jeg tviler på det.

 

Selvfølgelig er det noe galt med kulturen, sett opp mot den vestlige kulturen. Disse er ikke kompatible, det er vel ingen som påstår noe annet? Det er selvfølgelig derfor det snakkes om integrering. Det innebærer en tilpasning til vestlig kultur og samfunn. Hvis andregenerasjons innvandrere viderefører foreldrenes inkompatible verdier og holdninger, så har integreringen mislyktes. De fleste blir godt integrert, men det finnes eksempler, også i Norge, på at andregenerasjonen har distansert seg enda mer fra vestlig kultur enn foreldrene, og blitt radikalisert, som det heter. Hvordan de opplever seg mottatt i våre land kan danne grunnlag for radikalisering. Rasisme kan altså skape den type fundamentalistiske holdninger i innvandrermiljøer som rasistene er så redde for. Derfor er de som forstår sammenhengen mer redd for rasismen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er vel noe vi strengt talt allerede opplever i Norge? Riktig nok ikke i denne skalaen, men flere jenter føler seg utrygge når de kommer i nærheten av unge pakistanere eller arabere. Min søster som bor i Oslo sier hun kan ikke gå gjennom Grünerløkka for å komme seg på jobb uten å prøvd å bli "sjekket opp", få ropt at hun er sexy eller skal bli knipet på rumpen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg ville vært mer bekymret om det dreide sg om andregenerasjons innvandrere. Det kan det også være, men jeg tviler på det.

 

Selvfølgelig er det noe galt med kulturen, sett opp mot den vestlige kulturen. Disse er ikke kompatible, det er vel ingen som påstår noe annet? Det er selvfølgelig derfor det snakkes om integrering. Det innebærer en tilpasning til vestlig kultur og samfunn. Hvis andregenerasjons innvandrere viderefører foreldrenes inkompatible verdier og holdninger, så har integreringen mislyktes. De fleste blir godt integrert, men det finnes eksempler, også i Norge, på at andregenerasjonen har distansert seg enda mer fra vestlig kultur enn foreldrene, og blitt radikalisert, som det heter. Hvordan de opplever seg mottatt i våre land kan danne grunnlag for radikalisering. Rasisme kan altså skape den type fundamentalistiske holdninger i innvandrermiljøer som rasistene er så redde for. Derfor er de som forstår sammenhengen mer redd for rasismen.

Så sinsykt blåøyde dere kristne er, så er det nesten så jeg ser frem til den dagen islamistene forbyr og utsletter kristendommen, dere ber jo om det selv. Snakk om å være dumsnill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg ser frem til den dagen islamistene forbyr og utsletter kristendommen, dere ber jo om det selv.

Det er en umulighet i et demokrati, fordi der kjempes det med det kraftigste våpen som finnes: Friheten. Der det er frihet, er det umulig at friheten ikke går fra seier til seier. Det kan ta tid, og det kan bli tilbakeslag, men over tid vinner friheten stadig større terreng. Det er derfor innvandrerne kommer til vestlige land. De kan mislike mangt og mye, men de vil ubønnhørlig bli oppslukt av den friheten vi har. Enten de selv, eller deres etterkommere.

 

Om du mener dette er naivt, så mener du også at demokrati og frihet er naivt. I så fall, hva er det du forsvarer, det kan ikke være vestlige verdier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så sinnsykt blåøyde dere kristne er, så er det nesten så jeg ser frem til den dagen islamistene forbyr og utsletter kristendommen, dere ber jo om det selv. Snakk om å være dumsnill.

Europeerne begår kollektivt selvmord.

Men intet nytt under solen - det samme skjedde i Nord-Amerika. Også der fant inntrengerne forbundsfeller blant indianerne i kampen mot urbefolkningen. Hadde indianerne stått sammen, hadde ikke okkupantene hatt sjans til å etablere seg, og verden hadde vært spart for mange kriger og en fordummende søppelkultur.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Det er en umulighet i et demokrati, fordi der kjempes det med det kraftigste våpen som finnes: Friheten. Der det er frihet, er det umulig at friheten ikke går fra seier til seier. Det kan ta tid, og det kan bli tilbakeslag, men over tid vinner friheten stadig større terreng. Det er derfor innvandrerne kommer til vestlige land. De kan mislike mangt og mye, men de vil ubønnhørlig bli oppslukt av den friheten vi har. Enten de selv, eller deres etterkommere..

Men ser du ikke at den nåværende og neste generasjon vestlige kvinner som vi lever med mister sin frihet. Dag for dag, middelalder mann for middelalder mann. Muslimer ser ikke ut til å være interessert i å gi opp sin kultur. Jo flere vi tar inn jo mer sannynlig er det at eneste fredlige løsning er å møtes på midten. Hva det innbærer for europeiske kvinner vet vi ikke. Men allerede i dag i Norge møtes en overfallsvoldtekt i Oslo med skuldertrekk. Vi vet at det skjer noen titalls sånn hvert år. Kanskje øker det til noen hundretalls etterhvert som i Sverige.

Endret av Ant1
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Det er en umulighet i et demokrati, fordi der kjempes det med det kraftigste våpen som finnes: Friheten. Der det er frihet, er det umulig at friheten ikke går fra seier til seier. Det kan ta tid, og det kan bli tilbakeslag, men over tid vinner friheten stadig større terreng. Det er derfor innvandrerne kommer til vestlige land. De kan mislike mangt og mye, men de vil ubønnhørlig bli oppslukt av den friheten vi har. Enten de selv, eller deres etterkommere..

Men ser du ikke at den nåværende og neste generasjon vestlige kvinner som vi lever med mister sin frihet. Dag for dag, middelalder mann for middelalder mann. Muslimer ser ikke ut til å være interessert i å gi opp sin kultur. Jo flere vi tar inn jo mer sannynlig er det at eneste fredlige løsning er å møtes på midten. Hva det innbærer for europeiske kvinner vet vi ikke. Men allerede i dag i Norge møtes en overfallsvoldtekt i Oslo med skuldertrekk. Vi vet at det skjer noen titalls sånn hvert år. Kanskje øker det til noen hundretalls etterhvert som i Sverige.

Man skal jo bare snu det andre kinnet til når man tror på eventyr. I muslimske land blir kristne forfulgt og drept, på flyktningebåter kaster muslimer kristne på havet, men her i landet vil kristne fylle landet vårt med slike folk.

 

For min del så kunne vi klart oss uten all religion, men å sitte å se på hvor vannvittig lite iq spessielt de kristne og kristelig folkeparti har i forbindelse med muslimsk innvandring er bare morsomt.

 

Når jeg ser tankegangen og hvor høy iq desse folkene må ha, så skjønner jeg mer og mer at de er tilbøyelig til å tro på en slik brutal eventyrgud som man kan lese om i gamle testamentet.

 

Kristendommen er på vei ut, og den kommer til å forsvinne fort med muslimenes hjelp. Bare så synd at vi fyller landet med samme dritten på nytt igjenn bare med en annen gud som er like brutal

Lenke til kommentar

 

Jeg ville vært mer bekymret om det dreide sg om andregenerasjons innvandrere.

 

 

Klart, vi berre venter ein 40-50 år til førstegenerasjons innvandrarar har døydd ut, so er problemet løyst.

Da er nok kristendommen døydd ut også. Jeg kommer ikke til å savne den. De er selv medansvarlig for sin egen utslettelse.

Lenke til kommentar

Dette er jo bare berikende!  Bare spør kulturmarxistene.

De må jo få låv å ta seg til rette. Norske kvinner er jo bare "skitne horer", men tydligvis gode nok til å putte kuken i mens deres egne "jomfruer" er hjemme og steller de 12 barna og har maten klar når mannen kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar

Nei, det er ren løgn. Overgrep er aldri akseptabelt. Så, har du eksempler, eller snakker dere om spøkelser?

Velkommen til jorden, kom du for 5 minutter siden, eller har du bodd under jorden hele ditt liv.

 

Bruk det du har mellom ørene til å lese overskrift og innlegget til TS. Bare et lite tips. Jeg kan hjelpe deg videre om det ble for vanskeligt.

Endret av ##@##
Lenke til kommentar

Velkommen til jorden, kom du for 5 minutter siden, eller har du bodd under jorden hele ditt liv.

Jeg forventet ingenting av deg, men tenkte likevel jeg skulle sjekke. Det kunne jo være det ikke bare var fri fantasi. Men, ettersom du går rett til løgner om meg og generell tåkeprat så er dette bortkastet tid. Kos deg videre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...