Gå til innhold

Den store tilbudstråden - TV


Anbefalte innlegg

Ser nå at glasspanelet bare er noe funkfor y designgreier som står bak TV-en og ikke har noe panelet å gjøre... Vel da skal man være passe sær for å velge E7 fremfor C7 og B7.

E7 har jo også lydplanke da, men ja forskjellene er ikke all verden.

 

Sitter og lurer på nå om jeg skal kansellere c7 bestillinge min og heller å gå for b7 siden den har falt 1000 kr til. Har sett folk bruke sharpie tusj på avsforums for å gjøre sølv ramma sort, og foten betyr nada, da den skal på vegg. bah, så mange valg, så liten tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Prisen er satt opp 1000kr igjen på Lefdal, så spørs om den faktisk holder seg på 23000 eller 24000..

Samme gjelder for 55-tommeren...

Gå inn på produktet så kommer en annen pris opp..

Det er fordi prisene trer ikke i kraft før etter midnatt.

 

Joda, prisene til Lefdal trådde i kraft 21:00. Spørsmålet er om de settes videre ned i løpet av natten/morgendagen.

Jeg kjøpte nesten en av oled-tvene selv men tenkte det var bedre å vente på Elkjøp siden de krangler mindre om returer.

Lenke til kommentar

 

Ser nå at glasspanelet bare er noe funkfor y designgreier som står bak TV-en og ikke har noe panelet å gjøre... Vel da skal man være passe sær for å velge E7 fremfor C7 og B7.

E7 har jo også lydplanke da, men ja forskjellene er ikke all verden.

 

Sitter og lurer på nå om jeg skal kansellere c7 bestillinge min og heller å gå for b7 siden den har falt 1000 kr til. Har sett folk bruke sharpie tusj på avsforums for å gjøre sølv ramma sort, og foten betyr nada, da den skal på vegg. bah, så mange valg, så liten tid.

 

 

Det er ikke bare designet. C7 har dolby atmos men hvis du har anlegg utenom så er det vel ikke så mye vits.

Lenke til kommentar

 

 

Ser nå at glasspanelet bare er noe funkfor y designgreier som står bak TV-en og ikke har noe panelet å gjøre... Vel da skal man være passe sær for å velge E7 fremfor C7 og B7.

E7 har jo også lydplanke da, men ja forskjellene er ikke all verden.

 

Sitter og lurer på nå om jeg skal kansellere c7 bestillinge min og heller å gå for b7 siden den har falt 1000 kr til. Har sett folk bruke sharpie tusj på avsforums for å gjøre sølv ramma sort, og foten betyr nada, da den skal på vegg. bah, så mange valg, så liten tid.

 

 

Det er ikke bare designet. C7 har dolby atmos men hvis du har anlegg utenom så er det vel ikke så mye vits.

 

Har anlegg utenom ja.

 

Trodde også B7 her hadde atmos decoder.

 

Men at det er B7A vs B7P i statene der den selges med og uten atmos decoder?

Lenke til kommentar

 

Ganske skuffet over prisene for LG B7!

Prisene på OLED-TVer i lille Norge er lavere enn de er i USA, til tross for at det pliktes av selgere i Norge å gi 5 år reklamasjonsrett på disse TV-ene i motsetning til USA sine typiske 2 år med garanti. Hva forventet du?

 

Forventet like bra pris som C7 som gikk fra 19 990 til 12 990!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...